گرگور Chisholm: ریسک بالا برای Blue Jays در MLB پیش نویس روز — با کمی حاشیه برای خطا

جیز آبی' تصمیم به نگه داشتن خود را تمام وقت کارکنان در حقوق و دستمزد از طریق حداقل Oct. 1 باید ارائه این باشگا

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

جیز آبی' تصمیم به نگه داشتن خود را تمام وقت کارکنان در حقوق و دستمزد از طریق حداقل Oct. 1 باید ارائه این باشگاه با یک بیت از یک لبه به عنوان ماه آینده MLB پیش نویس است.

لس آنجلس فرشتگان قبلا اعلام کاهش به تقریبا در هر بخش در سازمان خود از جمله پیشاهنگان با وجود 10 ژوئن پیش نویس که کمتر از دو هفته به دور است. اتباع واشنگتن و میامی مارلینز با قرار دادن برخی از جلو دفتر کارگران در کردند در آغاز ماه ژوئن و دیگران از جمله اوکلند را اعلام کرد قصد دارد به دنبال کت و شلوار بعد از آن ماه است.

بسیاری از تیم ها در حال تلاش برای کاهش هزینه ها در هر کجا که ممکن است به تاریخ جیز نشده است در میان آنها است. با تشکر در بخش های بزرگ به دولت فدرال یارانه دستمزد آنها شده اند قادر به نگه داشتن تمام وقت کانادا کارکنان شاغل در حالی که مشابه اقدامات اضطراری شده اند پرداخته شده است برای طرف آمریکایی از کسب و کار.

با بازی بیس بال فصل به تعویق افتاد و برخی از کارکنان باید زمان بیشتری را بر روی دست خود را از عادی به طوری که آنها به صورت داوطلبانه وظایف خارج از کار خود را توصیف. تبادل مربی پیت واکر اغل گاو یا حشم مربی مت ابزار buschmann و چند جزئی-لیگ کارکنان در میان کسانی که امضا به کمک مدیر تازه سراغ شین فارل با اولین پیش نویس است.

"ما قادر به استقرار منابع است که همیشه بخشی از فرآیند ما. آنها فقط به طور معمول نیست که در دسترس ما به عنوان آنها در حال حاضر" جیز مدیر کل راس اتکینز گفت: ستاره این هفته. "حتی اگر ما در تلاش برای گرفتن همه دست در عرشه رویکرد ما باید چیزهای دیگر که full steam ahead در حالت عادی سال است. در حالی که در این سال بسیاری از ما بازیکن توسعه کارکنان است که به هیچ وجه full steam ahead. توانایی خود را به شیر را به شبکه خود را سخت برای قرار دادن یک درصد آن, اما من می خواهم بگویم آن را به راحتی دو برابر (منابع)."

تحت شرایط عادی جیز باید پیش نویس یک اتاق جنگ در Rogers Centre, که در خدمت به عنوان مکانی برای ریختن بیش از تصویری و نگه دارید و در عمق جلسات در مورد اهداف بالقوه. این دیگر ممکن است به دلیل COVID-19 طوری که آنها نقل مکان کرد پیش نویس آماده سازی برای زوم به جای.

با هیچ بیس بال در حال بازی حتی در, از طرف یکی ممکن است فرض کنیم تیم در حال کار با اطلاعات کمتر در چشم انداز بیش از حد طبیعی است که لزوما درست است. تیم را در یک مقدار زیادی از کار تابستان قبل از هر پیش نویس شروع به گردآوری اطلاعات و لیست سازمان دیده بان. برای بازیکنان که اسکودوی کیپ Cod لیگ; برای دانش آموزان, آن را بالا آمادگی برای مسابقات.

کار همچنان زیر سال, اما گاهی اوقات که باعث می شود تیم به یک تاخر تعصب. به جای نگاه کردن به بدن کامل کار بیشتر توجه به عملکرد در آوریل یا مه. نمونه کوچک اندازه می تواند گمراه کننده و آن گاه منجر به سردرگمی در این پیش نویس با بازیکنان افزایش تا هیئت مدیره و یا در حال سقوط به طور کامل خاموش. وجود دارد به احتمال زیاد نخواهد بود تا آنجا که این زمان در اطراف.

"ما به طور معمول تجزیه و تحلیل در اطراف 800 بازیکنان" اتکینز گفت: در اشاره به پیش نویس بودن کوتاه از 40 دور فقط این پنج سال. "در این مورد استخر است بسیار کوچکتر است. که ارائه یک زن و شوهر در فرصت های مختلف: توانایی تمرین کردن در بچه ها هر چه زودتر و بیشتر در عمق. آن را نیز طول می کشد از تعصب است که به طور معمول رخ می دهد و با عملکرد اخیر و چیزهایی که اتفاق می افتد درست قبل از تصمیم گیری های ما است که می تواند تاثیر انسان است."

زمان به صورت مختصر در پیش نویس است به خصوص ناامید کننده به جیز که خود بالاترین خود را انتخاب کنید پس از Vernon Wells رفت و پنجم به طور کلی در سال 1997. به جای چیدن پنجم در 40 دور آنها خواهد شد که این مزیت فقط در پنج با کمتری دلار در استخر جایزه به نم نم در طول پیش نویس است. این تاسف شکست و یکی که تا حدودی جبران مزایای آمد که با چنین فقیر در پایان سال گذشته رده بندی است.

این تغییرات ممکن است منجر به برخی از گرایش های جدید.

Signability یک مسئله این است که هر سال اما تیم را باید فوق العاده مراقب باشید در هفته های آینده. از دست یک مرد ممکن است خوب زمانی که وجود دارد 39 بازیکنان دیگر ورود به سیستم, اما از آن خواهد شد بسیار بزرگتر و موانعی که وجود دارد تنها چهار نفر دیگر میدارد.

یکی دیگر از چیزی است که با این نسخهها کار در کالج بازیکنان نفع است مقدار داده تیم وارد شده اند. ویدئو با کیفیت بالا و قابل اعتماد آمار و اندازه نمونه بزرگتر برای پیشاهنگی برای ارزیابی فراهم می کند و تیم های با وضوح بیشتر. آموزان بالا به طور معمول باید بیشتر صعودی اما آنها نیز با خطر بیشتر. که می تواند منجر به اجرا در کالج بازیکنان هنگامی که برخی از تنگ آموزان بالا آمدن هیئت مدیره در یک دور.

"من فکر می کنم که یک نمایشگاه فرضیه و بالقوه است که قطعا وجود دارد" اتکینز گفت: در مورد امکان یک کالج-سنگین پیش نویس است. "من فکر می کنم این بستگی دارد بسیار در هر سازمان و رویکرد اما من همچنین فکر می کنم این صنعت بسیار چالاک ... روند به عنوان به زودی به عنوان آنها اتفاق می افتد, آنها در حال تغییر است و یک روند جدید شروع می شود و پس از آن از آنجا که تیم ها و مدیران تنظیم کنید. هنگامی که آن قوی روند اتفاق می افتد در یک جهت از آن باز می شود تا فرصت ها در مناطق دیگر."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در آخرین mock draft, ورزشی کیت قانون تا به حال جیز مصرف کالج right-hander امرسون Hancock. MLB.com's Jonathan مایو, متخصص دیگری در این زمینه تا به حال تورنتو رفتن با دبیرستان مرکز-صحرا نورد زک Veen. نام های دیگر به نگه داشتن چشم در ها, New Mexico State دوم baseman نیک گونزالس و right-hander مکس مایر از مینه سوتا است.

با بسیاری از این افراد حداقل یک زن و شوهر از سال های دور به عنوان اولویت معمول خواهد شد به هر کس این باشگاه بداند کلی بهترین بازیکن به جای zeroing در کسی که برای پر کردن یک نیاز خاص است. داشتن بدن بیشتر از حد نرمال در مجازی پیش نویس فرایند باید به کمک جیز مطمئن شوید که آنها حق انتخاب هستند.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب