آنی عزیز 7/4 - Sat, 04 Jul 2020 PST

آنی عزیز: من دارای یک سابقه طولانی بی وفا بودن به من. او می گوید که آن را فریب داد چرا که او نمی تواند کمک کند

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

آنی عزیز: من دارای یک سابقه طولانی بی وفا بودن به من. او می گوید که آن را فریب داد چرا که او نمی تواند کمک کند خود را. من که او را ببخشند پنج بار.

من کشف کرد که او است رفتن به یک وب سایت که در آن یک دختر صحبت به او را در یک وب کم. در ازای مجازی خود را با هم به او به او اقدام به خرید طلا و جواهر و لباس و دیگر ارائه.

او را می فرستد عکس از زندگی خود را: تنها او نیست ذکر است خانواده خود را.

من هرگز معمولا با توجه به پرداخت قبض تلفن اما این ماه من نگاه کرد و من از او می خواهم ارسال و دریافت بیش از 17,000 پیام های متنی. او تبادل متون با او ملاقات در یک سایت دوستیابی. او گفت که آن را نمی, فریب داد, از او و نه رابطه جنسی. اما من فکر می کنم احساسی خیانت بدتر است. من در پایان شوخ طبعی. من فقط باید طلاق او و راه رفتن دور ؟ لطفا کمک کنید. – خانم نامطلوب

عزیز خانم: من حاضر به تماس با شما که "تو" کلمه به دلیل رفتار همسر خود را هیچ بازتابی در شما. اگر هر چیزی, آن را نشان می دهد که او تا به مسائل اطراف خود مطلوبيت. شاید او خیلی نا امن او باید به طور مداوم به دنبال اعتبار از زنان او به سختی می داند – و/یا او را مبتلا به اعتیاد به رابطه جنسی. (شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد که در https://saa-recovery.org.) اما ریشه مشکلات خود را بی ربط است اگر او مایل نیست به دنبال یک درمان است. اگر شوهر شما نشان می دهد که هیچ تمایل به تغییر رفتار او پس از خروج در واقع ممکن است بهترین دوره است. گوش دادن به قلب شما و پیدا کردن آنچه در آن خواسته.

آنی عزیز: من واقعا نیاز به بینش خود را. من یک مرد بهترین دوست. او ازدواج کرده در حالی که در حال حاضر, اما او گفت: قبل از اینکه به عنوان اینکه او احساس می کند من واقعا همسر خود را. من فکر می کنم جهان از او; من عاشق ما مکالمات طولانی. و من متوجه شدم که او هرگز به ارمغان می آورد تا همسر او در اطراف من. باید چه کار کنم ؟ – سوزش در کارولینای شمالی

عزیز سوزاندن: جلوگیری از رها کردن و رول کردن از زندگی این مرد بنابراین شما می توانید بر روی خود را. او با استفاده از به شما برای جلوگیری از کار کردن در ازدواج خود را. و چرا شما می خواهید با یک مرد که از رفتار همسر خود را که در راه است ؟ شما شایستگی این را با کسی که به شما می دهد همه خود را, و من قول می دهم او در خارج وجود دارد در جایی.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب