بعدی frontier در COVID تست: فاضلاب? مینه سوتا زباله است که در حال حاضر تحت نظارت

تعداد فزاینده ای از دانشمندان بر این باورند که سریعترین راه به می دانم که اگر coronavirus عفونت خونتان است توس

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

تعداد فزاینده ای از دانشمندان بر این باورند که سریعترین راه به می دانم که اگر coronavirus عفونت خونتان است توسط مردم مورد آزمایش قرار.

آن را با نظارت ما و فاضلاب.

و در حال حاضر تقریبا هر روز میلیون ها نفر از Minnesotans' فاضلاب است که در مجموع در حال آزمایش توسط چندین گروه از محققان اعم از تیم ها در دانشگاه مینه سوتا به یک شرکت خصوصی در بوستون.

زیرا افراد آلوده بلافاصله شروع "ریختن" این ویروس در مدفوع آزمایش فاضلاب خام می توانید بگویید که این ویروس در حال حاضر — و اینکه آیا سطح آن در حال افزایش و یا سقوط — حتی قبل از هر کسی می داند که آنها بیمار است. وجود دارد هیچ راهی برای استفاده از سیستم فاضلاب در واقع به ردیابی یک عفونت را به یک فرد خاص اما پس از هر تصفيه خانه فاضلاب در خدمت خاص جوامع عفونت سنبله در گیاه جریان را به مقامات بهداشت یک درجه جغرافیایی ویژگی.

ایده این است به خصوص وسوسه انگیزی چون چنین سنبله می تواند شناسایی شده شاید هفته قبل از آنها در غیر این صورت می دانم که از طریق فردی تست.

هشدار دهنده SYSYTEM

این عمل هنوز به پرداخت در هر واقعی تصمیم گیری در سیاست و آن را نمی توان گفت برای ذخیره هر زندگی در این نقطه است. اما در جهان سرعت در حال تحول از COVID-19 پژوهش علم حداقل برخی از کار به نظر می رسد به رشد بهداشت عمومی و دولتی دستگاه که هواداران می گویند آن را در نهایت بهره مند شوند.

به عبارت دیگر آنها می گویند بسیاری از علوم است که صدا و نظارت در حال حاضر در محل و در نتیجه coronavirus دور-سیستم هشدار دهنده در حال انتظار برای وصل شدن به بزرگتر همه گیر پاسخ.

"تا آنجا که ما یک دسته از سوالات پاسخ داده نشده در برخی از ویژگی های ما اعتماد به نفس در توانایی ما برای تشخیص ویروس و علم نشان می دهد ما می توانیم" گفت: Glenn E. سیمونز Jr., Ph. D., استادیار در دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا در دولوت. "بنابراین من تلاش من برای بدست آوردن کلمه."

Glenn E. سیمونز جونیور

سیمونز است که منجر به یکی از سه پروژه تجزیه و تحلیل فاضلاب از مترو از طریق ملاقات شورای شهر تصفيه خانه فاضلاب در خیابان که جمع آوری فاضلاب از 67 جوامع بیش از 70 درصد 7-شهرستان, شهرهای دوقلو منطقه — ترکیب و مخلوط زباله از 1.8 میلیون نفر است.

"فاضلاب نظارت می تواند یک ابزار مکمل (برای تست بالینی) که سیاستگذاران می توانید استفاده کنید برای کمک به تعیین زمانی که بیشتر اقدامات حفاظتی باید به سرعت گسترش ویروس" گفت: Steve Balogh, تحقیق دانشمند در ملاقات شورای محیط زیست با بخش خدمات که در حال کار با سیمونز و دیگر محققان در پروژه های خود را.

دو تا از پروژه های عمل به طور مشابه.

چگونه کار می کند

به عنوان فاضلاب خام جریان به گیاه کمی کوچک است که جمع آوری شده در هر ساعت به عنوان بخشی از یک قبلا تاسیس سیستم نظارت. در پایان از 24 ساعت آن ترکیب نمونه ها نشان دهنده یک روز کاری پس به صحبت می کنند جمعی روده از ساکنان شهرهای دوقلو.

آنها فرستاده شده به محققان و ظرف دو تا سه روز سطح SARS-CoV-2 — رمان coronavirus — RNA اندازه گیری می شوند.

سرعت

مقایسه کنید که سه تا چهار روز در مجموع — به زمان قبل از شیوع شناخته شده است.

هنگامی که یک فرد این ویروس معمولا چند روز — و تا زمانی که دو هفته قبل از هر گونه توسعه علائم اگر آنها توسعه در همه. به طور معمول طول می کشد یک علامتی فرد حداقل یک روز به درخواست یک آزمون است که اغلب انجام شده در روز بعد. نتایج اغلب به سه تا پنج روز شاید دیگر. پس از دو هفته از زمان تاخیر معمولی است.

فاضلاب رویکرد تقریبا از بین می برد که تاخیر.

"این چیزی است که ما می خواهم تماس بگیرید بالقوه منجر شاخص به عنوان شاخص عقب مانده" گفت: سیمونز که تیمی با یک همکار و دستیار پروفسور ریچارد ملوین در این پروژه است.

کوچک و بزرگ جوامع

سیمونز ملوین و در حال حاضر در حال دریافت نمونه از 22 فاضلاب در سراسر مینه سوتا. گیاهان محدوده اندازه از ملاقات شورا عظیم مترو گیاه به روستایی امکانات در خدمت جمعیت به عنوان کوچک که 500 نفر است.

مشابه کار نیز در حال انجام در سراسر کشور توسط Camrbidge جرم.-بر اساس Biobot تجزیه و تحلیل است که تجزیه و تحلیل نمونه ها از مترو گیاه و همچنین به عنوان گیاهان در سراسر کشور.

شاید لجن?

پروژه سوم در دولت شامل تجزیه و تحلیل نه تنها جریان فاضلاب اما لجن که اشکال زمانی که مواد جامد حل و فصل در خارج از آب.

برای تعدادی از دلایل این می تواند بیشتر به نفع تجزیه و تحلیل آب به تنهایی و گفت: Kenny بکمن مدیر دانشگاه مینه سوتا ژنومیک مرکز که در ماه ژوئن شروع به تلاش برای تعیین اینکه آیا این روش کار می کنند.

"از آنجا که ما در حال حاضر آزمون در محل برای اندازه گیری COVID RNA از نمونه های بالينی ما تصمیم گرفتیم که سریعترین چیز خواهد بود به تلاش برای انطباق با آن به فاضلاب و لجن" بکمن گفت: در یک ایمیل. "ما می خواهم به آمده تا با یک سریع تر و ارزان تر تست به ملاقات شورای نمونه بیشتر و در مکان های بیشتری. این بسیار چالش برانگیز نمونه, انواع, برای, مطمئن, اما این چیزی است که باعث می شود آن را سرگرم کننده است. و آن را سخت به فکر می کنم مهم تر از مشکل را حل کند."

چه آنها نمی دانند

کلی فاضلاب رویکرد که آن هم در حال انجام در برخی از کشورها در اروپا دیده می شود به عنوان یک زندگی آزمایش است.

نتایج حاصل از نمونه برداری را می توان سریع و قابل اعتماد, اما تفسیر دقیقا آنچه آنها به معنی بخش سخت است.

در Erie, Pa. مقامات اعلام کرد دو هفته پیش که Biobot تا به حال شناسایی عمده سنبله در coronavirus RNA در نمونه شهرستان تصفيه خانه فاضلاب. اما از اواخر هفته گذشته معلوم بود اگر که خواهد بود یک منادی از افزایش موارد — و یا چگونه بسیاری از. سخنگوی با Biobot گفت: ناگهانی تقاضا برای خدمات خود را به رهبری به یک سیاست به طور کلی اعطای مصاحبه به بحث در مورد شرایط خاص.

سیمونز نیز دیده می شود تغییراتی که او مظنون منعکس شيوع COVID-19 بیماری است. "ما جمع آوری شده است پس از حدود اواخر ماه آوریل و ما خیره به دیدن روند در سراسر برخی از این نقل شده است که خوش بینانه و برخی از سایت ها به ما داده اند مکث," او گفت:.

اما آن را سخت به برای مطمئن دانند, او گفت:.

در اینجا برخی از دلایل که چرا.

هر فرد آلوده به نظر می رسد به ریختن بسیار مقادیر مختلف ویروس. دانشمندان نمی شود اطمینان حاصل کنید که چرا اگر چه بعضی از آنها مشاهده همبستگی مورد چگونه شدید است. (دانشمندان نمی دانم چرا برخی از مردم خیلی بیشتر بیماری های جدی تر از دیگران است.)

و پس از آن وجود دارد این دیگر عجیب و غریب جنبه ای از این coronavirus به طور خاص: برخی از مردم در حفظ و ریختن آن RNA در مدفوع خود را حتی پس از آنها دیگر بیمار و یا حتی مسری است. (مقامات بهداشتی مشکوک جورج فلوید بود یک چنین فردی است.) این رمز و راز است که نمونه ای از دیگر coronaviruses نمی کند فقط باعث مشکلات برای نظارت فاضلاب, اما همچنین برای پزشکان در تلاش برای کشف کردن اگر کسی باقی می ماند عفونی.

یکی می تواند تصور کنید یک پدیده که در آن یک جامعه RNA سطح فاضلاب در ادامه به افزایش نیست از موارد جدید اما از بهبود بيمار تحت درمان در جای دیگر و سپس به خانه بازگشت و به سرعت شروع گرگرفتگی خود را غیر عفونی RNA را در توالت. برعکس یکی می تواند تصور کنید یک تازه شیوع رفتن کشف نشده اگر موارد جدید ریختن مقدار نسبتا کمی از این ویروس در حالی که RNA از غیر عفونی بیماران تحت الشعاع این موارد جدید.

"یکی از تنها چیزهایی که ما واقعا در مبارزه با در حال حاضر برآورد از افراد آلوده به این دلیل که ما نمی دانیم که چگونه پویا است که محدوده این است که" سیمونز گفت. "محدوده دیده ایم (در مقالات پژوهشی) است که صدها نفر از هزاران نفر در مقابل 600 میلیون نسخه ریختن هر فرد است. ما باید به شکل که."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن