تلویزیون نقد و بررسی فیلم: 'روان 2: Lassie Come Home' یک بازگشت به آشنا - سه شنبه, 09 Jul 2020 PST

محبوب کارآگاه dramedy "Psych" بازگشت جولای 15 با دوم آن از ویژگی های طول فیلم تلویزیونی, "Psych 2: Lassie Come

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

محبوب کارآگاه dramedy "Psych" بازگشت جولای 15 با دوم آن از ویژگی های طول فیلم تلویزیونی, "Psych 2: Lassie Come Home." نشان می دهد که به شرح زیر کارآگاه نابغه و روانی شاون اسپنسر و comically آگاه شریک برتون "گاس" Guster به عنوان آنها را حل سانتا باربارا در سخت ترین جنایات زد برای هشت فصل از سال 2006 و 2014. آن را در دسترس در آمازون نخست تصویری.

برای PsychOs (متعصب "Psych" طرفداران) در همه جا اعلام جدید "Psych" فیلم خیلی هیجان انگیز بود. در حالی که "Psych: فیلم" که منتشر شد در سال 2017, قطعا نمی ضربه هر پین در آن نقطه برای بسیاری از طرفداران. با این تلویزیون دوم فیلم "Psych" تیم مصمم به انجام حتی بهتر و در بسیاری از رابطه آنها خوب است که قصد.

"روان 2" شامل هر شخصیت اصلی از شان گاس ژول و Lassie به رئیس هنری و محبوب وودی. دیدن تمام خدمه پشت هم به اندازه کافی برای هر فن هیجان زده شاید حتی کمی اشک.

اصلی نشان می دهد خالق Steve Franks که co-نوشته و کارگردانی "Psych 2" می داند که چگونه برای قرار دادن دیرین "Psych" طرفداران حق بازگشت که در آن آنها می خواهند به. این فیلم باز می شود در یک فرد رویایی flashback صحنه با برخی از دوربین جدید effects (همه بخشی از اوایل منتشر شد برای اولین بار 4 دقیقه در یوتیوب در دسترس) اما جرقه بزند به سرعت به فرم با یک سری از گاس و شاون را مشخصه انگلیسی دوبله.

این چیزی است که "روان 2" بهترین کند. به غیر از چند تا از نزدیک و عجیب و غریب عکس که احساس بسیار کارهایی از "روان" در تلویزیون نشان می دهد احساس می کند آشنا. بازیگران و نویسندگان به شدت لاغر به شخصیت نقش خود را به عنوان ما می دانیم که آنها به خصوص شان و گاس فعل و انفعالات.

پس از هشت سال بازی خود را در نقش James Roday, Dulé Hill و بقیه بازیگران را سمان خود را به شخصیت. بر روی صفحه نمایش فعل و انفعالات می آیند بنابراین به طور طبیعی و با چنین کمدی اعتماد به نفس است که آن را هنوز هم احساس می کند خانه-y برای بینندگان. آن را به خوبی می گویند که Roday و تپه باید نه از دست رفته به ضرب و شتم. آنها بازگشت و مثل همیشه خوب خود را بر روی صفحه نمایش شیمی.

بزرگ تمرکز بر ساخت و ساز از لحظات کمدی و حالات. فیلم را نگه می دارد مخاطبان خنده از یک صحنه به بعد فقط گاهی کشیدن آنها را از خود شادی و سرخوشی به عقب بر گردیم به این مورد در دست است که پیچیده و تا حدودی underexplained homicide investigation.

یکی از "روان" به قوت خود در تلویزیون اجرا شد ساخت و ساز از قسمت. مانند بسیاری از تلویزیون نشان می دهد در آن زمان ساختار هر قسمت بود و عملا همان: آنها پیدا کردن در مورد یک مورد کار در مورد خرید چیزی از ارزش و سپس دستگیری آنها که فکر می کنم مقصر قبل از پیدا کردن (حدود 10 دقیقه قبل از پایان قسمت) که آنها در اشتباه بودند و ردیابی مراحل خود را به درست قاتل.

این ساختار خیلی خوبی درک توسط نویسندگان که تعادل بین قسمت مورد و شخصی زندگی از شخصیت های بود که همیشه درست است. وجود دارد فقط مقدار مناسب از کمدی فردی برخی از فتنه و جنایت جالب آورده که این همه با هم در یک مکان.

اگر "Psych 2" دارای یک ضعف آن است که این تعادل تا حدودی از دست داده است. نویسندگان به وضوح سعی در مقیاس پیچیدگی مورد دیگر (90 دقیقه) فیلم اما به ظاهر نیست به این مورد به اندازه کافی بر روی صفحه نمایش زمان و یا فکر. جنایات احساس می کنم مثل یک طرح جانبی به شخصیت های دقیقه به دقیقه با تعامل و یا یک دستگاه به آنها پشت کنید به سانتا باربارا. اما تحقیقات مناسب نیست به عنوان به خوبی به عنوان آن را در نشان می دهد. بعلاوه کیفری طرح قطعنامه به نظر می رسد کمی با هم انداخته است.

وجود دارد به اندازه کافی لحظات بزرگ برای نگه داشتن فیلم تلویزیونی رفتن اما محکم به پایین کاملا محاسبه شده احساس از "روان" است که در اینجا در حال حاضر. آن را کمی بیش از حد سست است.

که گفت:, آن را کاملا لذت بخش است. در اعمال نفوذ تعامل از شخصیت و یک چند به خوبی انتخاب شده و آداب و تفسیر "روان 2: Lassie Come Home" می شود یک لذت به تماشای. آن را فوق العاده پیگیری کمدی برای نشان می دهد که بازیگران من به سادگی نمی تواند از سر من.

فقط دیدن پیر تم آهنگ بازی در شروع شد به اندازه کافی به من دیرین "Psych" فن با تعداد قابل توجهی از full-سری rewatches زیر کمربند در مورد آن هیجان زده. هر کسی که نتواند شان گاس های انجام Lassie و بقیه باند را لذت بردن از این بازگشت را به روی صفحه نمایش.

فرانکها متعهد شده است چهار بیشتری از این مراسم و در حالی که وجود دارد این است که بهبود می شود ساخته شده در ویژگی-طول نوشتن من نمی توانم صبر کنید تا ببینید چه می آید بعدی.

"روان 2: Lassie Come Home" در دسترس خواهد بود در NBCUniversal جدید, جریان, خدمات طاووس. خدمات و فیلم راه اندازی در ژوئیه 15.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب