بایرن برنده در بوندسلیگا بازگشت, فاصله, قوانین, hit and miss

برلین—دفاع از قهرمان بایرن مونیخ بازگشت به اکشن یکشنبه با پیروزی 2-0 در اتحادیه برلین به عنوان راه اندازی مجدد

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

برلین—دفاع از قهرمان بایرن مونیخ بازگشت به اکشن یکشنبه با پیروزی 2-0 در اتحادیه برلین به عنوان راه اندازی مجدد آلمان فوتبال ادامه داد: در خالی استادیوم.

بازیکنان فریاد تکرار کردن سطر خالی از بتن terracing در سراسر اتحادیه ورزشگاه به بایرن منتقل شد و نزدیک به یک هشتم مستقیم لیگ قهرمانان اروپا.

همانطور که در تمام بازی در بوندسلیگا این هفته, بازیکنان, عینک, ماسک زمانی که نه در زمین و جایگزین نشسته جدا از یکدیگر در می ایستد.

بایرن دروازه بان مانوئل نویر گفت که "یک سوال از انگیزه و نگرش" به موفقیت بدون هواداران در ورزشگاه و بازی به نظر می رسید بیش از حد معمول است. "دقیقه همیشه بسیار طولانی در یک بازی بدون طرفداران" نویر گفت.

کانادا بین المللی Alphonso دیویس آغاز شده و در سمت چپ برای بایرن خود, 22nd متوالی شروع در تمام مسابقات برای این باشگاه است. دیویس آن را به نام "متفاوت" بازی با طرفداران.

"این احساس خوبی است. نشستن در خانه در طول این قرنطینه, آره, آن را کمی خسته کننده است," او گفت:. "اما ما خوشحال هستیم لیگ تصمیم به ادامه این فصل است."

Robert Lewandowski به بایرن سرب با یک گل در 30 دقیقه پس از mistimed چالش با اتحادیه نون سوبوتیک. آن Lewandowski 40th هدف از این فصل در تمام مسابقات باشگاه. اتحادیه برگزار شد خاموش بایرن برای بسیاری از نیمه دوم اما بنیامین Pavard گل دوم در 80.

اتحادیه بدون سر مربی اورس فیشر که تا به حال سفر با خانواده اش پس از مرگ پدر در قانون. این باشگاه گفت: فیشر را مسئول آموزش و دوباره پس از او تست منفی برای coronavirus دو بار.

قبل از آن بیش از 1000 کلن طرفداران لنت پیراهن و روسری به "افسون خوش شانس" پشتیبانی از صفحه نمایش در غرفه های خود را برای تیم تساوی 2-2 با ماینز. در جای دیگر در شهر پوستر نمایش داده شد حمله به راه اندازی مجدد که برخی از کلن طرفداران گروه به شدت انتقاد کرد.

هر کس به دنبال مشاوره در مورد "اجتماعی فاصله" جشن.

کلن و ماینز بازیکنان مشخص شده و اهداف خود را با مهار آرنج و ضربه و اما دوم-بخش اسنابروک بازیکنان و جایگزین در آغوش گرفت در شادی پس از به ثمر توقف زمان هدف برای به دست آوردن یک قرعه کشی.

این اولین خانه بوندسلیگا بازی در 12 سال برای کلن بدون آن زندگی سنتی بز طلسم. بازی مقررات نوار کثافت بنابراین Hennes IX نگه داشته بود در قلم خود را در باغ وحش, هر چند او به طور خلاصه نشان داده شده بر روی صفحه نمایش ویدیو قبل از کیکآف.

فن گروه تقسیم بر راه اندازی مجدد مانند جامعه آلمان به طور کلی. بسیاری از باشگاه ها اجازه داده اند طرفداران برای قرار دادن بنر در خالی می ایستد برای بازی. برخی از گروه گرفته اند این فرصت را به تماس برای تغییرات در نحوه آلمانی اجرا شده است.

St. Pauli دوم-بخش تیم تا حد زیادی جناح چپ پایه فن بازی یکشنبه با یک بنر بزرگ در امتداد یک طرف از میدان مطالعه "فوتبال زندگی از طریق طرفداران خود را دارد. اصلاحات در حال حاضر." در روز شنبه یک بنر در آوگسبورگ خواندن "فوتبال خواهد زنده ماندن کسب و کار خود و بیمار است!"

نظرسنجی های انجام شده توسط رسانههای پیش از راه اندازی مجدد به طور مداوم نشان داد که بیشتر آلمانی ها مخالف از سرگیری بازی از حمایت این طرح است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

هرتا برلین در مواجه با واکنش بیش از آن بازیکنان دست به جشن و شادمانی در آن 3-0 برنده بیش از Hoffenheim در روز شنبه. نفوذ فرماندار ایالت باواریا, Markus Soder پیشنهاد بازیکنان باید اجتناب شود بدن تماس بگیرید به عنوان تیم های دیگر انجام داد.

هرتا مربی Bruno Labbadia در دفاع از بازیکنان خود گفت: آن را سخت به سرکوب احساسات و بازیکنان نمی تواند درمان "مثل یک گروه کر کلیسا." لیگ مانع از جشن بازیکنان با هم, اما نمی خواهد آنها را اگر آنها را انجام دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب