دموکرات ها آماده پلیس اصلاحات لوایح پس از فلوید مرگ

توسط لیزا MASCAROواشنگتن (AP) — دموکرات کنگره طراحی شده توسط کنگره, سیاه, انجمن در حال آماده سازی یک جارو بسته

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

توسط لیزا MASCARO

واشنگتن (AP) — دموکرات کنگره طراحی شده توسط کنگره, سیاه, انجمن در حال آماده سازی یک جارو بسته از پلیس اصلاحات به عنوان ایجاد فشار بر دولت فدرال برای پاسخ به مرگ جورج فلوید و دیگران در اجرای قانون و تعامل.

با فوریت تظاهرات توده ای در خارج از درهای خود را به قانونگذاران در کنگره در حال کار با عصبانیت به پیش نویس چه می تواند تبدیل به یکی از بلند پروازانه ترین تلاش ها در سال برای نظارت بر راه اجرای قانون کار می کند. سنسور. Cory Booker از نیوجرسی و کامالا هریس کالیفرنیا سابق هر دو نامزد ریاست جمهوری در حال انتظار برای اعلام یک بسته در روز آینده, با, خانه, لایحه, به زودی, و قضایی مجلس, جلسه کمیته هفته آینده.

هر دو مجلس نمایندگان و سنا تلاش انتظار می رود عبارتند از تغییرات در پلیس پاسخگویی قوانین از جمله تجدید نظر در مقررات ایمنی و ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از پلیس استفاده-از-نیروی حوادث. اصلاحی مورد نیاز آموزش برنامه ریزی شده هم در میان آنها ممنوعیت استفاده از چوک نگه می دارد. جو بایدن این, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد تایید شده است از جمله ممنوعیت.

"ما باید اخلاقی حاضر در کشور ما" Rep. کارن باس, D-کالیفرنیا رئیس CBC گفت: در یک کنفرانس تلفنی روز شنبه.

سیاسی مخاطرات از هر پلیس تلاش اصلاحات بالا هستند تکثير در انتخابات سال توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "نظم و قانون" موضع از جمله تهدید به تماس در ارتش ایالات متحده برای سرکوب معترضان. با توده ناآرامی اکنون وارد هفته دوم مجلس نانسی پلوسی به دنبال تغییر ملی تن روز شنبه با راه رفتن و صحبت کردن با معترضان در خارج از کنگره.

خانه انتظار می رود که برای رای دادن توسط پایان ماه. با دموکرات ها در اکثر لوایح تقریبا قطعا تصویب مجلس. اما نتیجه در سنا خاص کمتر است. رهبر اکثریت جمهوری خواه میچ مک کانل گفته است که اتاق را با یک نگاه به این مسائل اما او را نه تایید و خاص هر قانون.

در روز پنج شنبه رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر تیز به نام مک کانل متعهد به در نظر گرفتن صورتحساب در این تابستان.

"ما جمهوری خواه همکاران تا کنون از پیوستن به ما در این تلاش است؟" شومر خواسته از طبقه سنا پس از دموکرات برگزار شد 8-دقیقه, 46 ثانیه لحظه سکوت برای فلوید و دیگران در کنگره به رهایی سالن.

لیندزی گراهام سناتور. R-S. C. رئیس قوه قضائیه کمیته توییتی قبل از آن که خود پنل انجام خواهد شد یک جلسه "به درخشش نور در مشکلات مرتبط با آقای فلوید مرگ با هدف پیدا کردن یک راه بهتر رو به جلو را برای ملت ما."

اما بسیار شبیه به تلاش برای توقف خشونت اسلحه پس از تیرباران های دسته جمعی این حرکت های سیاسی برای تغییرات به پلیس روش می تواند به عنوان جزر تظاهرات و تصاویر از کسانی که فوت کرده اند محو شدن از انظار عمومی. برای مثال یک پی فدرال ضد مجازات لایحه ورشکستگی در کنگره است.

"کلمات از مهربانی و لطف ضروری به امریکا, اما آنها به اندازه کافی در حال حاضر" بوکر گفت: در طول یک طبقه سنا سخنرانی این هفته است. "آن را بر ما در این بدن برای انجام کاری به تغییر قانون است."

قانونگذاران به دنبال پیشنهاد دیگر اقدامات است. سناتور. برایان Schatz, D-هاوایی است و با توجه به آینده لایحه دفاعیه ارائه که ممنوعیت انتقال تجهیزات نظامی از جمله زره پوش و تانک به پلیس و کلانتر بخش است.

تشکر. Frederica ویلسون D-Fla., پیشنهاد یک کمیسیون ملی در وضعیت جوان سیاه مردان و پسران و تشکر. باربارا لی D-کالیفرنیا دارای قوانین برای ایجاد یک ملی حقیقت و آشتی کمیسیون آمریکایی های سیاه و سفید. قوه قضائیه رئیس کمیته Rep. Jerrold Nadler, D-n. y. را تشکیل هفته آینده جلسه به بررسی گزینه های.

"این فقط یک چیز ما می توانیم" گفت: سناتور. کریستن جیلیبرند D-n. y. که معرفی یک لایحه در مجلس سنا شبیه به یک خانه است که به دنبال ایجاد چوک-برگزاری خفگی یک جرم فدرال. "این لحظه ای است که مطالبات رهبری این خواسته یک حساب."

روشن نیست که آیا اجرای قانون را به عقب تغییرات. بسیاری از این تلاش خواهد شد به احتمال زیاد پشتیبانی شده توسط دیگر اقلیت مجلس.

Rep. جودی چو D-کالیفرنیا رئیس کنگره آسیایی و اقیانوسیه حزبی تشکیل این تماس روز شنبه با رهبران سیاه اسپانیایی ها و آمریکایی های بومی قفقاز. "ما کنار هم ایستاده," او گفت:.

تشکر. برندا لارنس D-Mich., در میان چند تن از اعضای این سیاه حزبی خواهد شد که حضور یادبود و یا خدمات مراسم تشییع جنازه برای فلوید روز پنج شنبه در مینه سوتا و تگزاس. او اذعان مخالفان صورتحساب به احتمال زیاد خواهد شد اما به نام همکار قانونگذاران به در نظر گرفتن گزینه انجام هیچ چیز نیست.

"این بسیار سخت است که تصویری و بازگشت به عقب در گوشه ای خود را," لارنس گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب