MLB تایید جیز سری است که پس از فیلیز بازیکنان تست منفی برای COVID-19

تورنتو بلو جیز را در فیلادلفیا در این آخر هفته.لیگ اصلی بیس بال تایید شنبه Blue Jays بازی خواهد کرد doublehead

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

تورنتو بلو جیز را در فیلادلفیا در این آخر هفته.

لیگ اصلی بیس بال تایید شنبه Blue Jays بازی خواهد کرد doubleheader شهروندان در بانک پارک در روز شنبه و پس از بازی روز یکشنبه. این مجموعه در اصل برنامه ریزی شده برای اجرای دوشنبه از طریق جمعه.

جیز آبی را به عنوان تیم اصلی در طول سه بازی از سری بازی های.

وضعیت از این سری بازیگران در شک پس از شیوع کروناویروس در میان Miami Marlins که یک فصل باز سری در فیلادلفیا در آخر هفته گذشته. فیلیز' چهار-بازی در خانه-و-خانه سری برابر نیویورک یانکیز به تعویق افتاد این هفته

یکی فیلیز کارمند که با این نسخهها کار در بازدید از محل باشگاه وانجمن آزمایش مثبت برای coronavirus یک فرد آشنا با نتایج آسوشیتدپرس گفت.

اما همه فیلیز بازیکنان و کارکنان حوزه آزمایش منفی برای COVID-19 دوم راست, روز, با توجه به شخص دیگری با آگاهی از نتایج. هر دو نفر به صحبت کرد AP خواست نامش فاش نشود روز شنبه به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی.

فیلیز' "جاده" سری با تورنتو روشن شد به فیلادلفیا به دلیل جیز آبی' موقت ballpark را در بوفالو, نیویورک, آماده نیست. آبی جیز آواره شده اند چرا که دولت کانادا نمی خواهم بازیکنان عبور از مرز از ایالات متحده, که در آن COVID-19 عفونت باید مشخصی در بسیاری از ایالت ها به بازی در تورنتو Rogers Centre.

— با فایل های از آسوشیتد پرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن