بازی در: Remasters, بازسازی و رز-عینک رنگی شایع در صنعت بازی - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

برای هر ویدئو جدید بازی به بازار به تازگی به نظر می رسد مانند وجود دارد یک بازسازی از بازی بیش از حد. "Final F

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

برای هر ویدئو جدید بازی به بازار به تازگی به نظر می رسد مانند وجود دارد یک بازسازی از بازی بیش از حد. "Final Fantasy VII Remake" منتشر شد مارس 10, به دنبال "Streets of Rage 4" در تاریخ 30 آوریل. وجود دارد boatloads از ساده پورت از بازی های کلاسیک به مدرن کنسول اما هیچ یک از این دو بود سریع چنگ زدن به پول نقد – "Final Fantasy VII Remake" دوباره از زمین آفریده شده و صرف پنج سال در تولید. توسعه دهنده Lizardcube دو سال را صرف ایجاد تمام دارایی های جدید برای "Streets of Rage 4," عاقبت به یک مرده سری که تا به حال دیده یک نسخه از سال 1994.

به عنوان کسی که ریخت و ساعت های زیادی به سه گانه اصلی روی Sega Genesis من احساس واجد شرایط به این می گویند: "Streets of Rage 4" بسیار عالی است. این مدیریت به وفادار به اصل در حالی که اضافه کردن به اندازه کافی عناصر جدید برای توجیه وجود خود را در سال 2020 است. بازی اسکرول سمت "ضرب و شتم 'اونا تا" شبیه به "مبارزه نهایی" یا "لاک پشت های نینجا" بازی شما می توانید تقریبا در هر بازی.

این یک نوع مبارزه اما چیزی وجود دارد بی انتها در مورد توزیع عدالت فشار بر جنایت زده خیابان در کنار یک دوست در حالی که پمپاژ موسیقی الکترونیک سوخت داد و بیداد. "Streets of Rage 4" به ثمر رساند 80-85/100 در تقویم آخرین در یک رشته از موفقیت از سگا اجازه می دهد خارج از توسعه دهندگان را در آن franchises.

بزرگتر ناشران در بازسازی شوق بیش از حد. برای Sony "Crash Bandicoot," "Spyro اژدها" و حتی "MediEvil" دیدم remasters از آن پلی استیشن 1 بازی در سراسر 2017-2019. مایکروسافت خود را نمی کند بسیاری از یاد IPs, اما آن را نگه داشته است, پیر Halo بازی های زنده با به طور مداوم به روز شده "مجموعه کارشناسی ارشد" و مایکروسافت شایع است به بازگرداندن "حکایت" به زودی.

جالب اینجاست که ناشر با چشمان خود ترین مجموعه نسبت به آینده نیز است که در این بازار طولانی ترین: نینتندو. نینتندو ارائه می دهد دیجیتال محبوبیت از بازی های کلاسیک خود را منتقل به مدرن کنسول اما در غیر این صورت این شرکت تمایل به ترک گذشته در گذشته است. این ممکن است تغییر – نینتندو تقریبا همیشه یک رویکرد محافظه کارانه به این صنعت در حال تحول. این آخرین کنسول تولید کننده به استفاده از سی دی به جای کارتریج آخرین به پیاده سازی اتصال به اینترنت و آخرین به اجازه بازیکنان دانلود بازی کامل, میان چیزهای دیگر.

حتی نینتندو شروع به اذعان تقاضا برای بازسازی مهمترین انتشار "افسانه از موبایل و کامپیوتر: لینک به گذشته" در سال 2019 برای نینتندو سوئیچ اصلی بود که در سال 1993 منتشر شد. بسیاری از ماریو 3D بازی ها از سال 1996 به بعد خواهد بود remastered این سال است.

روند خوب و بد برای مصرف کنندگان است. آن را بزرگ برای تازه واردان که ممکن است از دست رفته را در بازی های ویدئویی – با توجه به ana ortega وجود دارد 1.8 میلیارد پارسه در جهان در سال 2014 در حالی که تخمین های کنونی عبارتند از 2.5 میلیارد دلار است. از سوی دیگر یکی می تواند استدلال می کنند که بیشتر منابع اختصاص داده شده برای احیای بازی های قدیمی است به منابع کمتر را ساخت با نام تجاری جدید وجود دارد کمتر تجارب تازه برای چاشنی پارسه.

بازسازی کلاسیک بازی یک شرط بندی امن برای ناشران اما بسیاری از کسانی که کلاسیک محبوب شد به این دلیل که توسعه دهندگان تولید, جسورانه, ایده های جدید برای به چالش کشیدن بازیکنان و ارائه تجارب تازه. من نمی دانم اگر این روند یا من مسن تر و بیشتر بدبینانه اما آن بوده است مدت زمان طولانی پس از یک بازی ساخته شده من می گویند: "مرسی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن