بک لینک رایگان و دائمی + لیست سایت ها معتبر ( آپدیت 2021 )

در زمان الگوریتم Penguin 4.0، همه ما فکر میکردیم اگر گوگل میتواند بکلینک های اسپم و بی کیفیت را نادیده بگیرد،

توسط NASERINEWS در 29 دی 1399

در زمان الگوریتم Penguin 4.0، همه ما فکر میکردیم اگر گوگل میتواند بکلینک های اسپم و بی کیفیت را نادیده بگیرد، چرا باید آن ها را حذف کنیم. هم به کیفیت آن سایت آسیب می زنید و هم لینک شما حذف می شود. معمولا اگر این سایت ها به وب سایتهای دیگر لینک داده باشند می توانید لینکی را بیابید که صفحه هدف آن از بین رفته یا آدرس تغییر کرده است. منابع ما وب سایتهای خبری، مجله ای و وبلاگ های فعالی هستند که به صورت پی در پی در حال بروزرسانی هستند و از سرویس دهنده های متفاوت تشکیل شدند. بعد از اجرای پی بی ان سایت رو رها نکنید و محتوای سایت یا صفحه موردنظرتون رو همواره به روز نگه دارید و لینک سازی رو با فواصل منطقی و مناسب و به صورت همیشگی ادامه بدید. ولی توی همه سایت ها با هم از پایان ماه دوم شروع نکنید.

از کیووردهای خودتون به شکل سرسام آور داخل متن تکرار نکنید. ۳- ترجیحا لینک ها را درون متن یا در تگ body صفحات قرار بدهد. وب سایت های مشهور در سراسر جهان از اینفوگرافی استفاده می نمایند.اینفوگرافی اغلب در رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد و به خوبی می تواند به شما در ساخت بک لینک با کیفیت و تقویت سئو سایت کمک نماید. این زمان حتی می تونه بیشتر هم بشه و هیچ زمان دقیقی برای این مورد در هیچ منبعی ذکر نشده و تمامی زمان های اعلام شده تنها گمانه زنی و مطابق با تجربیات هستن. در واقع این روش نوعی لینکسازی هرمی هم محسوب میشه. این نوع لینکسازی و ساخت بک لینک pbn یا pdn به دلیل قدرت نسبتا بالایی که داره، باید با وسواس خیلی زیاد انجام بشه. خیلی سریع یک راه حل خوب پیدا شد؛ وبسایتهای مشابه به هم لینک دادند تا پیدا شوند.

در گام بعدی شناسایی سایت های PBN از طریق بررسی لینک های سایت و دارا بودن لینک های پروفایل مشابه امکان پذیر است. علاوه بر فعالیت در شبکه های احتماعی در قسمت پروفایل هم میتونید آدرس سایت خودتون رو وارد کنید . توی این متد، شما اقدام به راه اندازی چند وبلاگ و شاید هم وب سایت می کنید و این منابع رو به صورت مداوم بروزرسانی می کنید و بعد داخل این وبلاگها به سایت خودتون لینک میدید. پیش از ساخت بک لینک پی بی ان یا سفارش لینک سازی pbn حتما سایت خودتون رو از نظر محتوایی غنی کنید. چند نوع پی بی ان (PBN) داریم؟ پیدا کردن این نوع دایرکتوری ها که شماره و ادرس رقیب های شما نیز در ان وجود دارند بسیار مناسب خواهند بود. شما می توانید به وبلاگ داران یا مشتریانی که دارای فالورهای زیاد رسانه های اجتماعی هستند خدماتی مانند تخفیفات و یا کوپن تخفیفاتی و .. ارائه دهید تا شانس گرفتن لینک از آنها را افزایش دهید.

نمونه ایرانی این مدل سایت ها هم زیاد است. گوگل هر چند وقت یکبار الگوریتم های جدیدی را برای رتبه بندی سایت ها ارائه می دهد و همه ما این سوال را از خود می پرسیم که این الگوریتم ها چه چیزی هستند؟ این روزها گوگل پیشرفت های دائمی در الگوریتم Panda و Hummingbird ایجاد می کند. از این رو اطلاع روش های جدید ایجاد بک لینک به اولین دغدغه های سئوکاران تبدیل شده است. پس لازم هست یک تعادلی بین تعداد لینکهای pbn و pdn ایجاد کنید. چرا گوگل اینقدر روی PBN ها حساس است؟ نگهداری این شبکه ها مستلزم همکاری تیم اختصاصی هست که تمرکز کاملشون بر روی مدیریت شبکه باشه. در افزایش یا کاهش این فاکتور دخیل هستند. حق انتخاب با شماست، گوگل را دوست خود میدانید یا قصد دشمنی دارید؟ آن وقت است که آقای الف برای رسیدن به همان رتبه بایستی بیشتر از جیب خود مایه بگذارد.

علاوه بر این شما می توانید این عمل را در دو مقاله ای که پشت سر هم در سایت خود بار گذاری کرده این نیز انجام دهید. تفاوت این دو اصطلاح، در نوع لینک هایی هست که در لایه اصلی از اون منابع به سایت خودمون لینک میدیم. اگه در این مورد تجربه ای ندارید از محتوا نویسان گرامی و با تجربه راهنمایی بگیرید. به شر اینکه برند و مجری ای رو برای اینکار انتخاب کنید که خوشمزه بودن کارهاش از قبل براتون اثبات شده باشه. توصیه جدی: پیش از انتخاب مجری برای لینک سازی PBN حتما دقت کنید و از منابعی که قرار هست مجری شما در داخلش لینک سازی انجام بده مطلع باشید و در صورت غیرطبیعی بودن منابع و یا اسپم گونه بودن اونها، حتما از اجرای اون متد خودداری کنید. همان گونه که گفتیم، نحوه اثر کردن بک لینک به صورت پله ای است یعنی مثلا ممکن است که تا بیست روز هیچ تغییری در نتیجه حاصل نشده و یک دفعه یک پرش را تجربه نمایید.

آخرین مطالب