کارتر یا باتیستا? به ثمر رساند بالا یا پایین ؟ کانادا بیس بال نظرسنجی uncorks چند شگفتی

کانادا طرفداران بیس بال در حال خارش برای ورزش بازگشت — اما نمی خواهد ذهن کوتاه, DH-نسخه دوستانه — با توجه به ب

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

کانادا طرفداران بیس بال در حال خارش برای ورزش بازگشت — اما نمی خواهد ذهن کوتاه, DH-نسخه دوستانه — با توجه به بررسی های اخیر توسط کانادا بیس بال تالار مشاهیر و موزه.

و در حالی که بیش از 60 درصد از پاسخ دهندگان در حال از دست رفته بازی و حتی بیشتر اشتیاق به تماشای در تلویزیون کمتر را از دست ندهید سفر به ballpark را که MLB فصل شروع می شود در 10 روز بدون طرفداران در می ایستد.

نتایج گردآوری شده از 15 دقیقه نظرسنجی آنلاین از 904 نفر بیش از 12 روز در ماه ژوئن در نظر گرفتن طرفداران متوسط هشت ماه پس از اتباع واشنگتن برنده سری جهانی.

"آب و هوا را خوب و ما شروع به فکر می کنم: بیس بال است به احتمال زیاد برای رفتن به عقب در بعضی از فرم در ماه جولای. بیایید یک حس از آنچه در راه مردم از دست این بازی و پس از آن, به عنوان آنها در حال فکر کردن در مورد بیس بال در آینده چه تغییرات آنها می خواهم برای دیدن در بیس بال و اگر آنها به حال قدرت برای انجام این کار گفت:" جرمی الماس صندلی کانادا سالن.

تفکیک از پاسخ دهندگان: 85 درصد مرد و 86 درصد از انتاریو 42 درصد بین سنین 39 و 54, 63 درصد غیر بازیکنان و 64 درصد زندگی در خانواده های بدون فرزند زیر 18 سال.

شايع بود که عشق خود را از بیس بال به خصوص تورنتو تیم: 91 درصد در نظر گرفته خود را مشتاق طرفداران بیس بال در مقایسه با 55 درصد از کل جمعیت کانادا در حالی که 81 درصد گفت که جیز هستند و تیم های مورد علاقه خود.

پنجاه و یک درصد افزایش یافت MLB بازی بیش از حد طولانی در حالی که 33 درصد برداشت تاخیر سرعت و طول بازی به عنوان عنصر دوست نداشتن آنها بیشتر است. دور دوم در این دسته: بازی بیس بال, صاحبان در 10 درصد است.

همراه با کوتاه تر بازی ها, پاسخ دهندگان همچنین می خواهم برای دیدن: جهانی تعیین شده hitter وظیفه (که تست خواهد شد در این فصل) بدون خروج از جعبه خمیر را در یک در-خفاش 20-دوم زمین ساعت و گسترش برگشتی.

پاسخ در چند دسته نشان داد نسل تقسیم سعید الماس.

"برای ... همگروهی جو (کارتر) هومر کوزه' دوئل, تماشای (بیس بال) در تلویزیون است که به نظر می رسید که در آن نقطه شیرین بود," او گفت:. "برای جوانتر (کوهورت) آن را خوزه (باتیستا) بت, تلنگر, بالا نمره بازی ها و رفتن به ورزشگاه ... زمانی که من در 20s و یا یک نوجوان دوست داشتم برای دیدن یک 10-9 بازی. من عشق را به در حال حاضر یک 1-0 بازی."

نزدیک به 70 درصد شده اند از دست رفته خود را در بیس بال, تلویزیون, تعمیر, اما وقتی که می آید به تجربه اجتماعی از تماشای زنده این نظرسنجی نشان می دهد که 72 درصد از کسانی که از سن 18 تا 30 را از دست ندهید تماشای یک بازی در فرد نسبت به میانگین کلی فقط 53 درصد است. پاسخ دهندگان نیز بیشتر احتمال دارد به تماشای بیس بال در تلویزیون به تنهایی (63 درصد) از رفتن به بازی خود به خود (18 درصد) وقتی که یک گزینه است.

پنجاه و پنج درصد گفت: آنها معمولا یک تا پنج بازی در یک فصل در فرد یک شماره است که تعجب الماس — که تصور آن نیز ممکن است تعجب جیز رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مارک شاپیرو.

"این مردم هستند که زندگی و نفس کشیدن در این بازی گفت:" از پاسخ دهندگان. "آنها آن را دنبال کنید. آنها به دنبال آن در اجتماعی آنها شاید آن بازی خود سافتبال و یا در غیر این صورت اما آنها تنها پایین رفتن یک زن و شوهر بار در سال ... متوسط بود و خیلی کم با توجه به آن را در مترو و بر روی بروید آموزش و مرکزی واقع شده و همه چیز مساوی آن را هنوز هم بسیار مقرون به صرفه گزینه های سرگرمی در این شهر در مقابل رفتن به یک بازی و یا رفتن به یک بازی هاکی یا بسکتبال بازی حتی."

چه تساوی مردم به ورزشگاه? دو: ورزش خود را و استراتژی و پیچیدگی است. همچنین مواد غذایی: 63 درصد برداشت سگ خود را به عنوان رفتن به ورزشگاه میان وعده پیش از آبجو, نوشابه, ذرت بو داده و بادام زمینی ترقه جک.

این اولین بررسی در نوع خود توسط کانادا بیس بال تالار مشاهیر و موزه در سنت ماریز, Ont., که بازگشایی این ماه — گزینه ای برای طرفداران در حالی که ballparks هستند خارج از محدوده.

"این خواهید بود برای دیدن هنگامی که آن را می آید و در هر صورت چگونه بسیاری از مردم می آیند به دلیل آن را ندارد همان" الماس گفت. "شما نمی خواهید به قادر به رفتن به پایین وجود دارد. شما هنوز هم می توانید به تماشای آن, اما آن را به عنوان هیجان انگیز در تلویزیون بدون جمعیت است ؟ و یا آن را فقط بر اساس نظر سنجی ما را به ما بیس بال عقب ؟ ... در هر شکل آن می آید ما می خواهیم برای دیدن آن بچه ها به عقب در این زمینه برای یک زن و شوهر از ماه و امیدوارم برخی از پلی آف پس از آن."

نظر سنجی:

اینجا محل باشگاه وانجمن رهبران در برخی دیگر از دسته از کانادا بیس بال تالار مشاهیر و موزه نظرسنجی:

مورد علاقه بیس بال فیلم: Field of Dreams (27 درصد)

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

MLB فانتزی: نشستن در ستاره شرق در طول بازی (46 درصد)

بهترین راه برای پرچ جهان سری: پیاده روی کردن یا ضربه اجرا خانه (58 درصد)

بازی شما را بیشتر دوست دارم برای دیدن در فرد: بازی کامل (61 درصد)

سرگرم کننده ترین بازی: یک زمان کم به ثمر رساند کوزه' دوئل (40 درصد)

مهم در یک تیم: شروع تبادل (64 درصد)

بهترین کانادا بیس بال طلسم: Youppi (Expos)

بهترین جیز موقعیت بازیکن: Roberto Alomar

بهترین جیز پارچ: Roy Halladay

بهترین Expos موقعیت بازیکن: ولادیمیر Guerrero Sr.

بهترین Expos پارچ: پدرو مارتینز

بهترین کانادا Blue Jay: راسل مارتین

مورد علاقه کانادا بیس بال لحظه: جو کارتر پیاده کردن هومر در سال 1993 به نفع خود به عقب سریال های روز دنیا.

Laura Armstrong


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب