St. Paul صاحبان کسب و کار کوچک, داوطلبان, ارزیابی خسارت, آماده شدن برای بدترین در حالی که امید شب آرام

با تخته سه لا تخته خریداری شده و بیشتر اهدا شده توسط سایه روشن تئاتر تترا Constantino و پنج داوطلبان با آرامش

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

با تخته سه لا تخته خریداری شده و بیشتر اهدا شده توسط سایه روشن تئاتر تترا Constantino و پنج داوطلبان با آرامش اما مصمم سوار کردن السا, خانه, خواب, خود, خیابان دانشگاه, فروشگاه مبلمان.

مانند بسیاری از کسب و کارهای کوچک در سراسر St. Paul آنها برای بهترین امید در حالی که شاخص برای بدترین.

در طول این درگیری ها پنج شنبه شب Constantino نزدیک شدن به حال در کوچه و توضیح داد که آنها را در هیچ شرایط نامشخص که یک آتش سوزی در مغازه اش می شود flammables به منفجر شود و آنها می میرند.

درب بعدی تیم ویلسون مالک شهری, چراغ, موسیقی, فروشگاه اذعان کرد او تا به حال در خواب بیش از 24 ساعت پس از ابتلا به یک می شود fire starter پشت مغازه اش یکی از چند در سنت پل را سخت ضربه میدوی محله مشخص شده "سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است."

اعضای جامعه کار به تمیز کردن آسیب در خیابان دانشگاه. در سنت پل پنج شنبه, مه 29 سال 2020 است. آنچه به نظر می رسد برای شروع به مطالعه تظاهرات برای جورج فلوید که درگذشت در مینیاپولیس بازداشت پلیس تبدیل به یک روز پراکنده آتش سوزی غارت و قابل توجهی تخریب مغازه های خرده فروشی در سنت PaulÕs میدوی و در جای دیگر در پایتخت در روز پنج شنبه. ناآرامی در ادامه به شب Ñ بیش از 170 کسب و کارهای آسیب دیده بودند و یا غارت و ده ها تن از آتش سوزی شد, به گفته پلیس. (جان Autey / پایونیر پرس)

"ما شاهد یک مرد خم بیش از, روشنایی, پالت, پس ما او را تعقیب خاموش" گفت: Wilson, ایستاده در مقابل 10 carloads از دوستان و همکاران در منطقه پارکینگ در کنار مغازه خود را اواخر شب جمعه همه آنها آماده به ارسال یک پیام قوی اگر مشکل بازگشت.

مهلت جمعه

برای بسیاری از کسانی که در سنت پل صاحبان کسب و کار که مغازه ها جان سالم به در برد سنگین غارت و شورش در روز پنجشنبه شب جمعه ارائه شده استقبال کردند.

St. Paul شهردار ملوین کارتر دستور داد دو شب 8 بعد از ظهر تا 6 صبح مقررات منع رفت و آمد و پیوست رئیس پلیس تاد Axtell در خواستار بازگشت به بالا از دولت گشت و مینه سوتا گارد ملی در صورت لزوم.

به عنوان آتش نشان اسپری آب بر روی خرابه های یک بیل مکانیکی تخریب لوید داروخانه در سنت پل در جمعه 29 مه سال 2020 است. مستقل متعلق به خانواده داروخانه غارت کردند و به زمین سوخته در اوایل صبح شورش پس از دوشنبه مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. (جان Autey/ پایونیر پرس)

روز جمعه حدود 1000 نفر از داوطلبان جامعه دامن زد بیرون در امتداد خیابان دانشگاه با جارو و سطل به دنبال فرصت را به قرض دادن یک دست. برخی از تحویل آب و غذا به رهگذران در تلاش برای بلند کردن ارواح.

تلاش های سازماندهی شده توسط بیت لحم کلیسای لوتری در روی خیابان ال روزاریو-Midway ائتلاف و گروه های دیگر هر چند خانواده های وارد شده از آنجا که وودبری کارش با هر سازمان است.

هزینه تخریب یک پرتاب آجر دور

در سنت پل میدوی و در سراسر بسیاری دیگر از گوشه و کنار این شهر عصر جمعه باز شدن نسبتا بی سر و صدا با برخی از جدا شده, دستگیری, اما صاحبان فروشگاه گفت: آنها به خوبی آگاه است که هزینه تخریب است فقط یک پرتاب آجر و یا مطابقت اعتصاب دور.

چندین سال باقی می ماند نزدیک به مغازه های خود را شنبه شب در مورد تظاهر بازگشت. کارتر در روز شنبه برنامه ریزی شده بود برای پیوستن به اعضای St. Paul منطقه اتاق بازرگانی برای یک زوم آنلاین بحث و گفتگو.

میدوی فروشگاه نابود

در میان میدوی فروشگاه های نابود شده در پنجشنبه شورش لوید داروخانه در 720 Snelling Ave. N. که باز در سال 1918 به عنوان Florian داروسازی یک فروشگاه نپا قطعات خودرو در 1271 خیابان دانشگاه. W. و خاک رس غذاهای اتیوپی در 590 سندیکای سنت N.

آتش سوزی که وارد ورزش گنبد پوشاک فروشگاه و افزایش, فروشگاه تلفن همراه در 1505 خیابان دانشگاه. W. روز پنج شنبه آغاز شده تا دوباره شب جمعه, آوردن, St. Paul کامیون های آتش نشانی به فاصله نقاط.

در پایان شرق میدوی مرکز خرید توسط Allianz زمینه چیزی جز خاکستر و سوخته فلزی باقی مانده از یک Foot Locker, کفش ورزشی فروشگاه Game Stop تصویری فروشگاه بازی و چند کشور همسایه فروشندگان.

برای او مبتنی بر ایمان پادکست Frogtown ساکن Dinina Jay تور مبلمان انبار فروشگاه بود که پایدار قابل مشاهده آسیب پنج شنبه در خیابان دانشگاه و آلبرت خیابان.

"من خطاب به مالک. او دل شکسته" جی گفت. "ما نیاز به قانون زمین انجام می شود و قانون خداوند است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن