روح مشاغل: بازی غار مشتاق به بازیکنان خود را به عقب - Mon, 15 Jun 2020 PST

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

بازی غار شوهر و همسر تیم آدم Crahen و راشل مارشال, دست دین از مشتریان به طور منظم بازی "سحر و جادو: جمع آوری" "سیاه چال و اژدها" و نینتندو سوئیچ "سوپر سر و صدا وارنر" مسابقات. امروزه Crahen گفت که اگر او قرار داده نمی شود و در موسیقی, مغازه در شمال اسپوکن احساس می کند بیشتر شبیه به یک کتابخانه.

هنگامی که فروشگاه بسته "آن را فوق العاده عجیب و غریب" Crahen گفت. "اما مشتریان خواهد به من پیام در Facebook Messenger و یا آنها را به نام من گاهی اوقات من به همراه من – و آنها فقط می خواهم بپرسم اگر من تا به حال برخی از مسائل."

Crahen و مارشال تعداد خود را خوش شانس است زیرا از آنجا که اقامت-صفحه اصلی سفارش مشتریان به طور منظم ساخته شده پارکینگ-بسیاری خرید در فروشگاه واقع در لبه حلقه گل قرار دادن منطقه در 3808 N. مونرو سنت و تقاضا بالا بود با مردم صرف زمان بیشتری را در خانه.

"ما نمی خواهد هنوز هم اینجا. ما قطعا دچار مشکل شده است و بدون جامعه ما" Crahen گفت. "ما یک حمایت بسیار قوی در جامعه است که اهمیت بسیاری برای ما و فقط به طور کلی."

در حال حاضر که آنها به بازگشایی آنها پاک و دور از جداول بازی را به مشتریان بیشتر فضا اما پارسه می خواهید بدانید که زمانی که جداول خواهد آمد.

"ما ممکن است به محدود کردن تعداد زیادی از مردم که می تواند با استفاده از منطقه بازی در یک زمان اما ما امیدوار فاز 3 ممکن است به ما اجازه باز کردن این بازگشت تا" مارشال گفت.

بازی غار نیست فقط برای متخصص پارسه یا. به طور منظم پارسه کمک به ایجاد فرهنگ مشتاقانه نشان دادن طناب به تازه.

"در واقع من نمی دانم که چگونه به بازی 'سحر و جادو: گردهمایی' بسیار خوب هنگامی که ما باز شد و یک زن و شوهر از مشتریان به طور منظم ما شده اند کمک به من در یادگیری" مارشال گفت. "هنگامی که ما در سیاه چال و اژدها یکی از ما به طور منظم (سیاه چال کارشناسی ارشد) فوق العاده است در مورد آموزش بازیکنان جدید است."

راه دیگر این زن و شوهر نیز ساخته شده برای درآمد را از دست داده بود با فروش بازی های آنلاین از طریق TCGplayer.

"من تا به حال به شروع به انجام آن" Crahen گفت. آره من نیست که تا زمانی که ما تا به حال به بسته فقط یک راه را برای کسانی که از دست فروش."

Crahen گفت اکثر وب سایت خرید و فروش شد خارج از اسپوکن منطقه است.

Crahan و مارشال صاحبان شرکت و تنها کارکنان نمی هر گونه کارکنان به اجازه رفتن به طوری که "یک مبارزه است که ما خوشبختانه ندارد برای مقابله با" مارشال گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب