هایفوتراپی وصرت چیست و قیمت آن چقدر است؟

پیری پوست روندی طبیعی است که به سراغ همه ما خواهد آمد و تا به امروز دانشمندان هیچ روشی برای به تعویق انداختن پ

توسط NASERINEWS در 14 مهر 1400

پیری پوست روندی طبیعی است که به سراغ همه ما خواهد آمد و تا به امروز دانشمندان هیچ روشی برای به تعویق انداختن پیری کشف نکرده اند، اما خوشبختانه روش های بسیار زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد که هایفوتراپی یکی از این روش های جدید و کارآمد برای شادابی و جوانسازی پوست است. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعاتی درباره هایفوتراپی در اختیار شما قرار دهیم.

هایفوتراپی چیست؟

HIFU مخفف High-Intensity Focused Ultrasound است که به معنی «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» می باشد. هایفوتراپی تقریبا یکی از جدیدترین روش ها در حوزه درمان های زیبایی محسوب می شود که هدف آن لیفت پوست و سفت کردن پوست بدون نیاز به جراحی و بدون درد است و جایگزین بسیار مناسبی برای جراحی لیفت صورت است.

 

در این روش از امواج اولتراسوند (امواجی که در سونوگرافی است) استفاده می شود و جزء بی ضرر ترین امواج هستند.

هایفوتراپی در اصل برای این است که بتوان پوست را به بهترین شکل ممکن سفت کرد. از این رو یکی از روش هایی که بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده است هایفوتراپی می باشد . در این روش انرژی بسیار زیادی به صورت به شکل غیر تهاجمی همراه با اندکی گرما در لایه های زیرین وارد می شود .

این گرما سبب می شود که سلول ها برای جوانسازی پوست حالت تحریک پذیری به خود بگیرند . بنابراین تنها با انجام دادن یک مرتبه هایفوتراپی پوست عملکرد خود را مجددا به دست می آورد . روش هایفوتراپی یک روش کاملا مورد اطمینان و تاثیر گذار جهت از بین بردن شلی پوست و سایر مشکلات پوستی نیز می باشد و روشی است که هیچگونه جراحی در آن صورت نمی گیرد .

قیمت هایفوتراپی بین 750 هزار تومان تا یک میلیون هر جلسه برای شما هزینه خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت هایفوتراپی به روز به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://rizy.ir/oAMyAn

آخرین مطالب