نظرسنجی مقابله با سلامت مادران و COVID-19 - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

Spokane-منطقه زنانی که حامله هستند و یا فقط به حال یک کودک خواسته شده برای تکمیل نظرسنجی برای محققان مطالعه C

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

Spokane-منطقه زنانی که حامله هستند و یا فقط به حال یک کودک خواسته شده برای تکمیل نظرسنجی برای محققان مطالعه COVID-19 روحی و جسمی و نگرانی های سلامت برای این گروه در طول این بیماری همه گیر.

علاوه بر این محققان دانشگاه ایالتی واشنگتن باید در مورد شش فعلی پروژه های تحقیقاتی مشترک در سراسر رشته های مختلف در مورد COVID-19 اثرات در مادران نوزادان و خانواده.

محدودیت و عدم قطعیت مرتبط COVID-19 بیماری همه گیر در حال اضافه کردن به هر گونه عادی ترس و نگرانی در میان زنان باردار و کسانی که تولد داده می شود گفت: Celestina Barbosa-Leiker دانشیار با WSU دانشکده پرستاری و معاونت تحقیقات علوم بهداشتی Spokane.

"تحقیقات نشان داده است که زمانی که شما در حال تجربه سطوح بالایی از استرس در دوران بارداری آن را در دراز مدت اثرات آن بر جنین نوزاد کودک توسعه و در نسل های آینده است," او گفت:. "هدف ما این است که برای شناسایی دانش و منابع است که می تواند کمک به باردار و پس از زایمان زنان در مقابله با همه از منحصر به فرد با عوامل استرس زا آنها روبرو هستند در حال حاضر به طوری که ما می تواند تضمین سلامت مادران و نوزادان است."

دو تا از این مطالعات به دنبال بررسی ورودی از محلی زنان باردار یا مادران جدید از طریق پایان ماه ژوئن. یک نظرسنجی از زنان باردار و زنان پس از زايمان در روانی و حمایت اجتماعی منابع آنها فکر می کنند مورد نیاز هستند در طول COVID-19 بیماری همه گیر. دوم مطالعه به دنبال ورودی از واشنگتن و آیداهو ساکنان در مادرانه COVID-19 عفونت و چگونه آن را مربوط به کلی شیر مادر, ترکیب و نوزادان سلامت و رفاه.

"هنگامی که به دنبال در تغذیه با شیر مادر اگر مادر COVID-19-مثبت نگاه می کنیم کلی شیر مادر, ترکیب و ما علاقه مند در هر یک اثرات محافظتی در تغذیه با شیر مادر" باربوسا-Leiker گفت.

"ما امید بسیار به سرعت در چند هفته آینده به پایان برسد تا هر دو بررسی مطالعات انجام می دهیم و ما به دنبال گرفتن اطلاعات به سرعت. ما امیدواریم آن را تاثیر تغییر سیاست و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی' آموزش و پرورش برای بیماران مبتلا به طوری که آنها بهتر می تواند اطلاع رسانی و آموزش بیماران است. تا پایان تابستان ما امیدوار به بررسی و تحليل قرار گرفت."

محققان در حال پرسیدن مادران مورد مطالعه به نام سه برترین منابع کمک خواهد کرد که به کاهش سطح استرس خود را. مثالها عبارتند از: متصل بودن به منابع مانند غذا و پوشک بچه و فرمول و یا گزینه های به پناهگاه در محل. پاسخ دهندگان همچنین ممکن است رتبه این که آیا آن را از بین بردن استرس به دانستن بیشتر در مورد یک تولد مرکز COVID-19 سیاست های هنگام زایمان است.

"همه از این اطلاعات مفید خواهد بود برای مدتی و در آینده اگر ما نیاز به سرپناه در محل دوباره" باربوسا-Leiker گفت.

Barbosa-Leiker یکی از بیش از یک دوجین WSU محققان که به تازگی به عضویت نیروهای به شکل WSU COVID-19 نوزاد مادری و سلامت خانواده تحقیقاتی مشترک.

"ما یک گروه از محققان با تمرکز بر نوزاد و سلامت مادر" باربوسا-Leiker گفت. "ما در تلاش هستیم تا منابع مان با هم و به اشتراک گذاری تخصص خود را برای کمک به زنان در طول این بیماری همه گیر."

گروه های درگیر در مطالعات مختلف شامل محققان در پولمن پردیس ونکوور و در منطقه سیاتل است. در اسپوکن "تخصص ما واقعا به دنبال استرس های روانی و مقابله از مادران و همچنین سلامت و رفتارهای شیوه زندگی در طول همه گیر در میان زنان باردار و زنان پس از زايمان."

اگر چه جدید مشترک است فقط گرفتن آغاز شده و محققان در حال حاضر راه اندازی مطالعات مختلف برای پاسخ به سوالات مربوط به تاثیر COVID-19 بر سلامت مادران و نوزادان و خانواده. که شامل راه اندازی یک ماه گذشته به عنوان نظر سنجی طراحی شده برای اندازه گیری سلامت روانی, استرس, سلامت, رفتارهای استفاده از مواد مخدر و ناامنی غذایی در زنان باردار در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

از شیردهی پروژه به تازگی بودجه توسط بنیاد ملی علوم به عنوان یک چند نهادی پژوهش به دنبال در نقش نوزاد تغذیه در COVID-19.

این WSU تیم خواهد بود و همکاری با محققان در دانشگاه آیداهو دانشگاه واشنگتن و دانشگاه Tulane به آدرس این سوالات جمع آوری داده ها از زنان پس از زايمان در واشنگتن و آیداهو و در جای دیگر در کشور که تشخیص داده شده اند با COVID-19 ظرف هفت روز گذشته. آنها در حال آماده شدن برای توزیع مجموعه نمونه کیت که شرکت کنندگان استفاده خواهد شد برای ارسال شیر مدفوع و نمونه خون. این محققان امیدوارند به مطالعه مقدماتی نتایج در دسترس مدتی بعد از این سال.

دیگر پروژه های تحقیقاتی است که انجام خواهد شد توسط مشترک عبارتند از:

• مصاحبه های تلفنی با باردار و یا پدر و مادر که استفاده از حشیش یا دارو هستند-کمک درمانی در مورد تاثیر COVID-19 در دوران بارداری و یا پدر و مادر led توسط Barbosa-Leiker.

• یک مطالعه که اندازه گیری سطح کورتیزول مو برای اندازه گیری همه گیر مرتبط با استرس در زنان باردار و اثرات آن بر استرس پاسخ در نوزادان رهبری اریکا Crespi استادیار در WSU دانشکده علوم زیستی.

• یک مطالعه بر روی ارتباط بین COVID-19-مربوط به استرس و تولد, تجربه, با کیفیت مادر و نوزاد ارتباط مادر و نوزاد استرس و مقابله به رهبری سارا واترز استادیار توسعه انسانی در WSU ونکوور.

Treva لیند می توان در رسید (509) 459-5439 یا treval@spokesman.com.

{span class="contact_writer"}تماس با نویسنده: ({/span}509) 459-5439 treval@spokesman.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن