شهردار Spokane county کمیسیون تغییر لحن در حال حرکت به فاز 3 - Thu, 26 Jun 2020 PST

افزایش موارد جدید COVID-19 دهکدهای را متقاعد Spokane County کمیسیون و اسپوکن شهردار نادین وودوارد به عقب نشینی

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

افزایش موارد جدید COVID-19 دهکدهای را متقاعد Spokane County کمیسیون و اسپوکن شهردار نادین وودوارد به عقب نشینی خود را زودتر فشار به شل گیر محدودیت.

در اوایل هفته گذشته کمیسیون و وودوارد بودند درخواست کرد که مقامات بهداشت اجازه می دهد Spokane County برای یک حرکت فوری به فاز 3 فرماندار را دوباره باز کردن برنامه. اما در مصاحبه روز جمعه گفتند موارد نیاز به رها کردن و بیشتر مردم باید به دنبال اقدامات ایمنی قبل از اینکه آنها را دوباره برای حمایت بیشتر دوباره باز کردن.

هفته گذشته Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز نمی خواهد در نظر گرفتن این شهرستان در کمیسیون' درخواست بلافاصله پس از شروع روند به حرکت شهرستان به مرحله 3 دوباره باز با استناد به مدارک و شواهد از جامعه گسترش یافته است. پس لوتز کمیسیون رد درخواست وجود داشته است 274 موارد جدید.

Spokane County کمیسر Al فرانسه گفت: کمیسیون داشتن یک "مکالمه مداوم" با مقامات بهداشت در مورد موارد جدید و بیمارستان ظرفیت و گفت که او قصد ندارد به فشار برای دوباره باز کردن برای یک زن و شوهر هفته حداقل.

"ما در حال کار بر روی یک مورد به مورد و بر اساس تا زمانی که ما شاهد پیشرفت و کاهش در تعداد" او گفت:. "سپس ما بروید و درخواست دیگری اما من نمی بینم که اتفاق می افتد در هفته آینده یا بیشتر."

در این زمان او خواست همه اقدامات احتیاطی و پوشیدن ماسک.

"من فکر می کنم بزرگترین چیزی که ما باید آگاهانه در مورد پوشیدن ماسک و تلاش برای درایو این اعداد به طوری که ما می توانید کسب و کار ما به عقب باز است."

لوتز گفت که بدون بیشتر مردم جسمی فاصله پوشیدن پوشش صورت و پس از جمع آوری راهنمایی برای فاز 2 ساکنان می توانید انتظار برای ماندن در فرمانداری بازگشایی فاز. آن را به عنوان بستری شدن در بیمارستان دو برابر شده اند در دو هفته گذشته و مورد شمارش را تا این حد رواج.

"ما در حال رفتن به فاز 3 در هر زمان به زودی" لوتز گفت.

در واقع در حالی که در حال حرکت از یک فاز به احتمال زیاد سختگیرانه تر در اجرای پوشیدن پوشش صورت می تواند در اطراف گوشه. رژیم صهیونیستی. جی Inslee و وزیر بهداشت جان Wiesman بازدید اسپوکن در روز پنج شنبه و فرماندار هشدار داد که نظم شبیه به یک صادر شده در شهرستان Yakima است که ممکن است در اینجا. در شهرستان Yakima کسب و کار نمی تواند خدمت به مشتریان بدون صورت پوشانده اند.

روز جمعه Wiesman را در سطح ایالت پوشش سفارش اثر در زمان نیاز واشنگتن به سایش پوشش صورت که در هر دو در داخل خانه و خارج از منزل هنگامی که جسمی از فاصله حداقل شش فوت از دیگران امکان پذیر نیست.

Spokane County کمیسر مریم Kuney گفت: بالا بودن تعداد موارد جدید است که مربوط به مردم و نیاز به اقدامات احتیاطی را زمانی که آنها می پوشند f صورت پوشش که در اطراف افراد دیگر حتی یک روسری اگر آنها ناراحت کننده با ماسک.

Kuney گفت که او نمی باید یک تاریخ خاص او برنامه ریزی شده به فشار برای بازگشایی دوباره گفت: این امر بستگی مشاوره از افسر بهداشت و بیمارستان ها و همچنین تعداد موارد جدید.

"من فکر می کنم آن را یک نظارت مستمر از وضعیت," او گفت:. "شما باید در نگاه به اعداد بیش از یک نورد 14 روز به طور متوسط. من فکر نمی کنم شما می توانید می گویند هر قاب زمان تا زمانی که ما می توانید تعداد ما به پایین."

فقط 10 روز پیش اسپوکن شهردار نادین وودوارد پشتیبانی شهرستان کمیساریای درخواست برای حرکت به مرحله 3. اما در روز جمعه او گفت که در حالی که او پیش بینی یک افزایش در تعداد موارد را افزایش می دهد با توجه به قوی تماس با ردیابی و آزمایش های اخیر چشم انداز مثبت در بستری شدن در بیمارستان است "در مورد."

"ما نمی خواهیم برای دیدن که افزایش و من فکر می کنم ما در بیمارستان ها بسیار نگران" وودوارد گفت.

وودوارد گفت که او می داند نیاز بسیاری احساس می کنید به حرکت به مرحله 3 به خصوص با توجه به این که اسپوکن احاطه شده توسط استان ها در حال حاضر در فاز 3 و مرز دولت با محدودیت های کمتری. اما سریع ترین راه برای گرفتن وجود دارد, او تاکید کرد که به پوشیدن ماسک. او را تشویق ساکنان به پوشیدن یکی از کسب و کارهای محلی به نیاز مشتریان است که همین یکی برای دریافت خدمات است.

زمانی که مقامات محلی ملاقات با Inslee در جمعه وودوارد گفت: موضوع اصلی بود و ماسک و گفت: فرماندار تکیه بر آنها برای کمک به تشویق نمایند....

زمانی که وودوارد نوشته شده در Facebook در مورد ماسک در اوایل این هفته او در مورد دریافت 1,400 پاسخ – بیشتر از او تا به حال شده قبل از, او گفت:. اکثر نظر مخالف با پوشیدن یک ماسک و غالب دلیل بود که مردم نمی خواهند دولت به آنها بگویید چه کاری انجام دهید.

"من درک می کنم که اما ما در حال صحبت کردن در مورد یک بیماری همه گیر بهداشت مانند ما هرگز قبل از دیده می شود و گاهی اوقات شما باید به اقدامات فوق العاده...من نمی دانم کسی که دوست دارد با پوشیدن ماسک, اما من آن را یک قربانی کوچک, بنابراین ما می توانید به مرحله بعدی" وودوارد گفت.

آخرین مطالب