رد vigilantism - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

گروه از مردان مسلح عامل به طور مستقل اجرا درآوردن ایده های خود را از قدرت به قتل شده اند و ترس و وحشت سیاه جوا

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

گروه از مردان مسلح عامل به طور مستقل اجرا درآوردن ایده های خود را از قدرت به قتل شده اند و ترس و وحشت سیاه جوامع برای صدها سال در آمریکا تحت پوشش "جامعه حفاظت". در چند هفته گذشته مختلف در خارج از گروه های مسلح گرفته اند و آن را بر خود به گشت زنی در محله ما. حضور خود را یک تهدید ضمنی برای کسانی از ما که اینجا زندگی می کنند – "رفتار ما چگونه می خواهیم شما را به آنجا که ما شما را بکشند اگر شما نمی". این یک پیام است که حملات ما آزادی و با هر دو زمان حوادث و تاریخچه سفید برتری در جامعه ما احساس میشود به خصوص سخت ما ساکنان رنگ.

به عنوان یک محله ما رد این پیام و ایستادگی در برابر این رفتار است.

Vigilantism است نه عدالت. صلح و نظم نگهداری می شود که خشونت برگزار می شود به حساب یک روند منظم نظارت توسط جامعه. کسانی که اقدام خود را در عمل برای هرج و مرج و در برابر جامعه ما است.

ما می دانیم که قانون دولت اجازه باز کردن حمل سلاح گرم, اما آن را نیز اجازه می دهد کسانی که در موضع قدرت صحبت کردن در برابر این عمل است. به سکوت است که به کناره گیری مسئولیت های ما به ما و دوستان و همسایگان و شهروندان.

به عنوان ساکنان مرکز شهر محله ما می خواهیم که تمام کسانی که در مرکز شهر زندگی مدنی و پیوستن به ما و دیگران در جامعه ما در محکوم کردن گروه های مسلح اوباش و کار برای تضعیف آنها به حد کمال ممکن است توسط قانون است.

آلن چتم

رودخانه محله شورای صندلی

اسپوکن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن