Spokane County نظر با استفاده از فدرال coronavirus امداد پول برای افزایش ظرفیت زندان با سازه های موقت - Sun, 31 مارس سال 2020 PST

فدرال پول داده شده به Spokane County, برای پاسخ به COVID-19 همه گیر می تواند صرف به گسترش ظرفیت زندان در شهرست

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

فدرال پول داده شده به Spokane County, برای پاسخ به COVID-19 همه گیر می تواند صرف به گسترش ظرفیت زندان در شهرستان تحت یک برنامه تحت نظر شهرستان در کمیسیون.

این پیشنهاد به راست موقت زندان ساختمان به معنای گذشته حداقل 15 سال تحت نظر در Spokane County حتی قبل از coronavirus شد یک مشکل در واشنگتن است.

اما مقامات زندان در حال حاضر استدلال می کنند واحد باید پرداخت شود با پول ارائه شده توسط کنگره از طریق Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت در قانون بودجه به این دلیل که فضای اضافی اجازه می دهد آنها را به نگه داشتن زندانیان دورتر از هم جدا در طول بیماری همه گیر.

اسپوکن زندان شهرستان شده است به سر می برند و برای چندین دهه به طور معمول بین 900 و 1000 زندانی در بازداشت بین مرکز شهر زندان و Geiger اصلاحات مرکز در غرب دشت.

پس از COVID-19 موارد شناسایی شده در Spokane County, زندان جمعیت کاهش یافته بود به طور قابل توجهی اجازه می دهد تا زندانیان به فاصله اجتماعی در حالی که زندانی. قضات اجازه زندانیان با پایین اوراق قرضه بزه دستگیری و شرایط بهداشتی به بازار عرضه می شود.

روز سه شنبه بازداشت مدیر خدمات مایک Sparber و کارکنان زندان خواسته county کمیسیون به در نظر با استفاده از یک بخش از 90 میلیون دلار در این شهرستان برای دریافت COVID-19 پاسخ و بازیابی بر روی پارچه و ساختمان به عنوان شناخته شده فنر می سازه. در مصاحبه روز شنبه, کمیسیون جاش کرنس و ال فرانسه گفت: آنها با توجه به این پیشنهاد اما تا به حال نه یک تصمیم.

"جالب آن گزینه" فرانسه گفت. "من فکر می کنم آن را به ارزش پیگیری است. آیا ما در واقع آن را انجام دهد یا نه, من فکر می کنم هیئت داوران هنوز هم در آن است."

کرنس گفت: او هنوز منتظر بود در یک مطالعه امکان سنجی بر روی این پروژه که در کمیسیون تصویب شده تا $50 ، 000 در ماه فوریه است. او گفت: اگر زمین مناسب برای ساخت یک زندان موقت او معتقد است که این ساختار می تواند به کارکنان فضای آن نیاز به رسیدگی بالقوه شیوع.

"این امر به ما بدهد که انعطاف پذیری و سطح ایمنی" کرنس گفت. "ما دیده ایم بسیاری از امکانات مختلف در سراسر کشور در زندان ها و زندان که در آن وجود دارد شیوع بیماری در زندان سیستم ما نمی خواهید برای دیدن که در اسپوکن."

Sparber گفت: او می خواست برای جلوگیری از بازگشت به ازدحام بیش از حد در زندان اما پیش بینی موجی از زندانیان می تواند بازگشت هنگامی که دادگاه بازگشایی به صورت عادی.

"ما می خواهم به بازگشت به آن" Sparber گفت. "من فکر می کنم که جامعه سازگار خواهد بود برای نگه داشتن آن در خوشه های کوچکتر به کنترل بهتر بر روی نه تنها چگونه ما در حال مدیریت جامعه ما, اما چگونه ما با استفاده از گروه های کوچکتر به عنوان یک استراتژی برای کاهش احتمال وقوع یا COVID-19."

بازداشت خدمات برای اولین بار می خواست برای سازه های موقت در ماه فوریه به طوری که آنها می تواند حرکت چند صد زندانیان به آنها و "نظارت مستقیم" سبک مدیریت که در آن زندانیان مجاز از سلول های خود را و به زمینه های مشترک بیشتر از روز است. در ماه فوریه هزینه برای این پروژه در محدوده از $6 میلیون به 16 میلیون دلار بسته به نوع سازه.

هنگامی که کمیسیون و Sparber بحث شد, قیمت پنج شنبه, برآورد, معماری و مواد شد و نزدیک به 4 میلیون دلار است. این تعداد به احتمال زیاد قیمت نهایی یک بار دیگر هزینه ها را شامل می شوند.

در علاوه بر این به اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله, Sparber گفت: ساختمان های موقت می تواند یک فضا به خانه زندانیان در حالی که کمیسیون تصمیم گیری در زندان است. این ساختار می تواند بین 15 و 25 سال است.

اگر کمیسیون با استفاده از مراقبت بودجه آنها باید خرید سازه های قبل از دسامبر. 30. ساختار خود را چند هفته به ساخت با توجه به فنر ساختار وب سایت.

پول است که می تواند مورد استفاده برای این پروژه است Spokane County را بخشی از مراقبت عمل می کنند که کنگره با تصویب در پایان ماه مارس.

Spokane County, دریافت کرده است که حدود 90 میلیون دلار است و تنها دولت های محلی در شرق واشنگتن با یک جمعیت بزرگ به اندازه کافی برای واجد شرایط برای پرداخت مستقیم از دولت فدرال است. این بودجه تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد در COVID-19-هزینه های مربوطه را نمی توان به تعادل یک دولت محلی بودجه و باید مورد استفاده قرار گیرد در پایان سال است.

این شهرستان همچنین اخیرا نتایج یک نظرسنجی با بیش از 1100 پاسخ در مورد آنها چگونه باید آن را خرج کند. رایج ترین پاسخ از مردم بودند, اجاره, کمک, کودک, مراقبت, مواد غذایی برای کمک به کسب و کار ، تست و دیگر تجهیزات پزشکی.

Spokane رئیس شورای شهر Breean Beggs عضو county قانون و عدالت شورای اسلامی گفت: Spokane County باید تمرکز تلاش خود را در پیش از محاکمه نظارت به جای صرف COVID-19 بازیابی پول در هزینه های جدید زندان ساخت.

"این فنر سازه ها بسیار گران قیمت هستند و وجود ندارد داده ها نشان داد که آنها کار می کنند از نظر کاهش جرم و جنایت," او گفت:.

Beggs استدلال آزاد سطح پایین مجرم و نظارت بر آنها ارزان تر است برای شهرستان و منجر به ثبات بیشتر در زندگی مردم و جرم و جنایت کمتر. او گفت: این شهرستان در حال کار بر روی جایگاه خود را پیش از محاکمه سیستم است که او را می بیند به عنوان بودجه خوب عمل و در دراز مدت راه حل است.

Beggs گفت: او همچنین معتقد است که مراقبت در قانون بودجه باید صرف بهبود کسب و کار و کمک به سازمان های غیر انتفاعی که خسته شده اند منابع خود را کمک به افراد مبتلا به ویروس است. با استناد به این شهرستان مراقبت در قانون بودجه بررسی کرد که اکثر اعضای عمومی ترجیح می دهند پول صرف غذا ، اجاره خانه و کسب و کار کمک نمی کند در سیستم عدالت کیفری.

سابرینا Ryan-Helton یک اسپوکن مشتری مدافع برای وثیقه پروژه گفت که او می بیند تاریخی کم تعداد زندانیان در زندان شهرستان اسپوکن به عنوان یکی از تنها چیزهای خوب برای بیرون آمدن از این بیماری همه گیر. او گفت: ساختمان زندان بیشتر سازه خواهد بود رفتن "فراز و نشیب عقب" از پیشرفت جامعه ساخته شده است.

"این بودجه در نظر گرفته شده است برای کمک به اقتصاد ما بهبود یابند و در حبس است که جهنم در اقتصاد," او گفت:. "طول می کشد تا افراد به دور از قادر بودن به کار و شغل (بسیاری) از مردم نشسته در زندان مشغول به کار هستند این مشاغل در نظر گرفته است که خط مقدم."

رایان-Helton یکی از چند تن از اعضای این وثیقه پروژه گردان وثیقه صندوق و غیر انتفاعی است که طرفداران برای حذف پول نقد وثیقه امضا کنندگان نامه خواستار شهرستان قضات و سایر ذینفعان در نظام عدالت کیفری به کاهش تعداد افراد در زندان در طول بیماری همه گیر.

کورتیس همپتون یک فعال سیاسی و عضو قانون و عدالت شورای نژادی سهام کمیته گفت: مراقبت در قانون بودجه یک فرصت برای سرمایه گذاری در "سیاه و سفید, قهوه ای و فقیر" جوامع است که ضربه سخت شده توسط COVID-19 و جلوتر از توده حبس.

او گفت که او به رسمیت می شناسد زندان است و بخش مهمی از امنیت عمومی و برخی از افراد باید وجود داشته باشد اما این شهرستان باید تمرکز بر اصلاحات نه اضافه کردن بیشتر در زندان تخت.

"ما نمی توانیم به بازگشت به جایی که ما قبل از COVID-19" او گفت:. "اگر ما همه چیز را در راه ما همیشه انجام کسب و کار ما می شود درست جایی که ما یک ساختمان جدید زندان است. بیایید به این مردم امید (چرا که) برخی از افرادی که دچار مشکل بودند قبل از COVID-19 واقعا در مشکل در حال حاضر."

فرانسوی گفت: کمیسیون به احتمال زیاد نیاز به ملاقات با اعضای قانون و عدالت شورا به بحث در مورد این پیشنهاد و با دادگاه به تعیین که چگونه بسیاری از مردم ممکن است رفتن را از طریق سیستم عدالت در آینده و اگر زندان می تواند تبدیل به سر می برند و دوباره.

کرنس و گفت: آنها به احتمال زیاد خواهد تصمیم گیری بر اساس هزینه آنچه در دادگاه ها و دیگر ذینفعان می گویند و امکان استفاده از زمین خارج Geiger اصلاحات مرکز برای قرار دادن سازه های موقت.

"ما مقدار زیادی از نیاز به خارج وجود دارد در حال حاضر که ما نیاز به حرکت به راه ما را از طریق" فرانسه گفت. "هزینه است برای رفتن به یک بخش عمده ای از این گفتگو. ما به خوبی می تواند در یک وضعیت که در آن حتی اگر ما می خواستیم به انجام آن وجود دارد بیش از حد بسیاری از نیازهای دیگر که رقابت خواهد شد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن