نامه: باید محدودیت به اختیاری اقتدار فرماندار

تدوین دستورالعمل برای بازیابیمانند بسیاری از Minnesotans من احساس می کنم که رژیم صهیونیستی. Walz کار کرده است

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

تدوین دستورالعمل برای بازیابی

مانند بسیاری از Minnesotans من احساس می کنم که رژیم صهیونیستی. Walz کار کرده است سخت به تعادل Scylla و کاریبد از طاعون و رکود اقتصادی است. من نمی حسادت مسئولیت های خود را به عنوان او تصمیم گیری ها مورد ضرب و شتم توسط یک تحول درک درستی از این بیماری همه گیر حریص رسانه ای و فشارهای رقیب اهداف ایمنی و نرمال.

با توجه به این مدت دولت موظف به خاموش شدن و شدت تاثیر آن مقننه باید با ارائه یک چارچوب قانونی برای حرکت رو به جلو. اگر ما در حال رفتن به جریمه ما آزادی به نام امنیت عمومی حتی برای یک فصل آن باید انجام شود تنها با رضایت مردم از طریق نمایندگان خود را.

وجود دارد باید محدودیت به اختیاری قدرت اجرایی اگر نه برای قانون اساسی دلایل و سپس تا مطمئن شویم که تمام ديدگاه نسبت به دست زدن به بحران هستند نشان داده شده است. ما نقل مکان کرد در گذشته نقطه موقت بحران است. وقت آن است که برای قوه مقننه برای تدوین دستورالعمل برای بازیابی.

داگلاس هفته Burnsville

سربازی و ایالتی کنت

جیم Scheibel به دنبال درس خود را یاد دانشگاه ایالتی کنت در سالگرد 50 از تلاطم سیاسی و مرگ در آن دانشگاه. چهار دانشجو کشته و نه نفر مجروح از شلیک از 67 فشنگ شلیک توسط گارد ملی اوهایو به یک جمعیت غیر مسلح, عقب نشینی افراد جوان در اعتراض به جنگ در ویتنام.

برای خوانندگان به اندازه کافی بوده است داوطلبان برای پیش نویس آقای Scheibel شکست به ذکر است خدمت به عنوان یک علت عمده کسانی که ضد جنگ تظاهرات یک dereliction از وظیفه خود را به عنوان مورخ.

در اینجا یک درس من ارسال کنید به عنوان یک ضمیمه به آقای Scheibel را saccharine لیست: ریچارد نیکسون به پایان رسید پیش نویس در ماه ژانویه سال 1973. امروز کمتر از نیمی از 1 درصد از شهروندان ما را انتخاب کرده اند به مسئولیت خدمت. زمانی که تقریبا همه ما باید لوکس به چشم پوشی از مسئولیت ما در حال انجام misadventures در افغانستان و عراق از ما نمی خواهد که به نگرانی در مورد آینده ایالتی کنت. ما درگیری نظامی در افغانستان و عراق ادامه خواهد داد به طور نامحدود.

پس از نزدیک به 18 سال از تلاش های ناموفق برای رسیدن به همیشه در حال تغییر اهداف در این دو تئاتر ما باید آن را در نظر یک پل بیش از حد به یک منطقی بحث که نتایج را در برداشت.

جروم Grunstad, اینور گروو هیتس

اجازه عزیزان در

من کاملا موافقم با لورا Roesler نامه, "جلوگیری از خیلی بدبختی" (30 آوریل). نگه داشتن عزیزان از پرستاری امکانات غیر انسانی است. من مادر زیبا دارای آلزایمر و من شده اند قادر به دیدن او در فرد پس از 14 مارس ، قلب من شکسته است.

چرا چنین اقدامات شدید? که در آن تعادل ؟ من صحبت می کنند از 25 سال تجربه کار در خانه های سالمندان زندگی کمک و حافظه-مرکز مراقبت برای 11 سال است. آنها نمی خواهند کمیت زندگی آنها می خواهند کیفیت زندگی و بسیاری از مایل به مردن به هر حال. چرا آنها را رنج می برند به تنهایی در آخرین روز ؟ بسیاری از آنها زندگی را تنها برای خود و عزیزان بازدیدکننده داشته است. بسیاری از پیشرفته دستورات.

چرا آزمایش اعضای خانواده برای ویروس را قبل از آنها را وارد کنید و اجازه دهید یکی از اعضای خانواده بازدید از یک بار در هفته ؟ آغوش و بوسه نیز به خوبی برای سیستم ایمنی بدن است. چه کسی می گوید ما را نجات داد و هر گونه زندگی اجتماعی با این فاصله? که در آن اثبات شده است ؟ چگونه بسیاری از ما خواهد شد و ما از دست دادن به خاطر افسردگی و قلب شکسته ؟

ملانی ون Wyhe Stillwater



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن