ملوانان برای باز کردن coronavirus-تاخیر فصل با هفت بازی سفر جاده ای با شروع در هوستون - Mon, 06 Jul 2020 PST

رمان کروناویروس نبود اجازه رفتن به T-Mobile پارک باز 2020 فصل تحت هر شرایطی. لیگ اصلی بیس بال در روز دوشنبه من

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

رمان کروناویروس نبود اجازه رفتن به T-Mobile پارک باز 2020 فصل تحت هر شرایطی.

لیگ اصلی بیس بال در روز دوشنبه منتشر شده خود را به روز رسانی برنامه به کوتاه 2020 فصل است. به جای باز کردن در صفحه اصلی در هر اصلی به طور منظم فصل برنامه سیاتل به جای باز خواهد شد در هوستون دقیقه خدمتکار پارک در برابر دفاع از لیگ آمریکا قهرمان Astros در جولای 24.

سیاتل را بازی چهار بازی مقابل آستروس و سپس سفر به کالیفرنیا برای یک سری بازی در برابر فرشتگان است.

هوستون که ساکن در شهرستان هریس را دیده است عمده سربازان ارتش در موارد تایید شده در هفته های اخیر. در هر شهرستان هریس وزارت بهداشت از شنبه بعد از ظهر وجود دارد 37,776 تایید موارد COVID-19 و 401 مرگ و میر. هوستون گروه بهداشت. گزارش 963 موارد جدید در روز دوشنبه آوردن این شهرستان در مجموع به 24,336. وجود نداشت جدید مرگ و میر گزارش شده است.

مانند هوستون لس آنجلس یک تجربه جدی سنبله در موارد تایید شده در هفته های اخیر. در اورنج کانتی سلامت سازمان وجود دارد 1,028 جدید و موارد جدید مرگ و میر گزارش شده در اورنج کانتی برای دوشنبه. شده اند وجود دارد 17,882 مورد تأیید و 366 مرگ و میر در این شهرستان است.

مارینرز' خانه جدید بازکن خواهد آمد در پنج شنبه, جولای 31 در مقابل اوکلند است. این بازی خواهد بود که برای اولین بار از 10 بازی homestand با سه سری بازی در برابر فرشتگان به دنبال یک سری بازی با رشته کوه های راکی کلرادو.

هر جدید جغرافیایی برنامه ریزی قوانین منحصر به فرد این فصل Mariners بازی خواهد کرد 40 بازی مقابل AL غرب مخالفان و 20 بازی در مقابل لیگ ملی غرب تیم است.

با طرفداران نه مجاز برای حضور در بازی در ابتدا تمرکز خواهد شد در تلویزیون پوشش و بازیکن ایمنی. این دریانوردان باید تصمیم به تغییر زمان شروع به بازی بازی های خانگی به 6:10 یا 6:40 بعد از ظهر با سه هفته بازی در 1:10 p. m. برای مقاصد سفر. با Astros و رنجرز مجبور به بازی در تمام جاده های خارج از تگزاس را در یک منطقه زمانی مختلف MLB خواسته تیم به مجموعه بازی زمان برای نگه داشتن هر دو تلویزیون بازارهای در ذهن است. بنابراین سیاتل خانه بازی مقابل رنجرز و Astros خواهد بود باید 6:10 p. m. اول بشه.

همه یکشنبه ها خانه بازی ها باید 1:10 بعد از ظهر شروع می شود. وجود دارد دو بازی برای برنامه ریزی 7:10 p. m. به جای بالقوه ESPN پخش.

شروع زمان برای برخی از جاده ها هنوز به پست شود.

ریشه های ورزشی هنوز هم televise مارینرز بازی با ESPN 710 و دریانوردان شبکه رادیویی پخش بازی ها. اطلاعات در مورد اشتراک و خاموشی محدودیت هنوز به اشتراک گذاشته شده توسط MLB.

که اصلی 2020 به طور منظم-برنامه فصل لیگ اصلی بیس بال اعلام شد در ماه سپتامبر به دریانوردان داده شد و لوکس از برگزاری افتتاحیه روز – پنج شنبه, مارس 26 – در سیاتل در برابر تگزاس رنجرز.

و سپس در روزهای آغازین بهار, آموزش پس از اولین مثبت coronavirus آزمون در ایالات متحده رخ داده است در کرکلند و منطقه سیاتل شد اولین نقطه داغ مارینرز' امیدوار به نگه دارید که باز روز از بین می رود. با رژیم صهیونیستی. جی Inslee سفارش یک پناهگاه در محل برای همه ساکنان و پایان دادن به گروه تجمعات مارینرز تصمیم به حرکت روز افتتاحیه بازی و بقیه که اولین homestand به خود پیچیده در آریزونا.

که طرح پیشنهادی به سرعت تبدیل شد مسئله وقتی بیس بال بود تعطیل مارس 12 به عنوان اپیدمی گسترش و بیس بال فصل آمد ،

نظر اجمالی در این برنامه وجود دارد چند یادداشت:

مارینرز بازی Astros 10 بار با هفت نفر از کسانی که در بازی های آینده در دقیقه خدمتکار پارک. سیاتل بود 1-19 در مقابل هوستون در فصل گذشته.

از آن بازی مقابل NL غرب دریانوردان برگزار خواهد شد هر تیم به جز آریزونا دایاموند. این ملوانان تنها ملاقات با دایاموند خواهد بود 11-13 سپتامبر در شهر فینیکس.

در یک برنامه ریزی سریع مارینرز را پشت به پشت دو سری بازی برابر Dodgers – یک جاده و یک خانه در ورزشگاه طفره زن در اوت 17-18 و در T-موبایل پارک در اوت 19-20.

دیگر خانه و دو بازی از سری بازی خواهد بود در برابر San Francisco Giants با دو بازی در برابر غول های at&T پارک در سپتامبر 8-9 و مسابقه برگشت در T-Mobile در ماه سپتامبر 15-16 به عنوان بخشی از نهایی homestand فصل است که عبارتند از: San Diego Padres (سپتامبر 18-20) و Astros (سپتامبر 21-23).

مارینرز را از سال 2020 فصل را با سه بازی سفر جاده ای به اوکلند با فصل آخر در یکشنبه, سپتامبر. 26.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن