بازی: ماندن اجتماعی در میان قرنطینه با 'Jackbox' بازی - سه شنبه, 21 آوریل سال 2020 PST

از تمام بازی های ویدئویی متعدد من شده است بازی در سراسر COVID-19 pandemic – به تنهایی با من قرنطینه شریک و یا

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

از تمام بازی های ویدئویی متعدد من شده است بازی در سراسر COVID-19 pandemic – به تنهایی با من قرنطینه شریک و یا آنلاین با دوستان – یکی که آورده بیشترین شادی برای بیشترین افراد است "Jackbox حزب بسته است." این یک بسته از ساده پارتی بازی منتشر شد نزدیک به سالانه در تمام سیستم های.

که صدا خیلی خاص, اما بازی متمایز خود را اجازه می دهد مردم را به بازی فقط با دستگاه های تلفن همراه خود و یا هر چیز دیگری با مرورگر اینترنت دسترسی داشته باشید. تنها یک کنترل کننده مورد نیاز است و تنها یک کپی از این بازی مورد نیاز است برای به عنوان بسیاری از هشت نفر به بازی همراه.

بعلاوه متعدد حزب بسته – وجود دارد در حال حاضر شش با یک هفتم در آثار – به صورت دوره ای در تخفیف فروش در سایت های مختلف دیجیتال عرض است. من موفق به nab "این Jackbox حزب پک 3" برای 33 ٪ خاموش در Nintendo eShop اما 50% تخفیف غیر معمول نیست در بخار و ایکس باکس فروشگاه بازی خاص است. قیمت پایه 30 دلار است.

به طوری که آنها ارزان است, اما آنچه در مورد گیم پلی? کلمه کلیدی این است که "در دسترس است." بسیاری از بازی های ویدئویی را ساعت تمرین برای لذت بردن از, اما این پارتی بازی نیست و نیاز به دکمه حفظ و یا عکس العمل های سریع – فقط شوخ طبعی و خلاقیت است. بهترین و شناخته شده از انواع بسته-ins "Quiplash" که وظایف بازیکنان با ایجاد سرگرم کننده پاسخ های مختلف دهید.

مثلا "بدترین موضوع برای یک ماشین شیطان پین بال دزد خواهد بود." چند نفر نوع پاسخ – شاید "زندان" یا "راهنمایی و رانندگی" و شرکت کنندگان باقی مانده رای برای مورد علاقه خود را پاسخ دهد. در بهره از انصاف و بازی پنهان که فرستاده شده است که پاسخ تا زمانی که آرا در حال شمارش.

یکی دیگر از مورد علاقه های من است "Tee K. O." است که مردم مطابقت با طرح تی شرت با شعار – که همه آنها ایجاد شده توسط بازیکنان دیگر. نتایج اغلب بی معنی و بیش از بالا. همه از بازی در "Jackbox حزب بسته" سری بیرون کشیدن یک شبیه حس رفاقت و تصادفی شوق و شعف به عنوان میز بازی های مانند "سیب به سیب" و "کارت علیه بشریت است."

در حالی که اکثر بازی ها در بسته پوش در هشت بازیکن همه آنها نیز مخاطبان از ویژگی های اجازه می دهد تعامل بیشتر با گیم پلی. این را قادر می سازد صدها نفر از تماشاگران به کمک و یا رای دادن در راه های کوچک ساخت "این Jackbox حزب بسته" از همه بیشتر محبوب برای livestreaming در سیستم عامل های مانند کشش و میکسر.

با توجه به جریان Jackbox بازی در میان ساده به راه اندازی و همچنین بیشتر تعاملی. این باعث می شود سری a با شدت بهم زدن غوطه دادن و ماندن در خانه سفارشات در اثر Jackbox Games Inc. اتحاد با حروف بزرگ بر این لحظه در تاریخ است.

بینندگان از استودیو آخرین نسخه "این Jackbox حزب Pack 6" است که تا حدود 50% در حرکت یا کشش ناگهانی و در این ماه شرکت میزبانی 10 افراد مشهور livestreams به پشتیبانی COVID-19 موسسات خیریه. جریان بازیگران برجسته مانند بن شوارتز و Josh Hutcherson, میزبانی بازی در حالی که چت با بازیکنان در سراسر جهان و Jackbox Games Inc. اهدا مبلغ 1 میلیون دلار به سازمان های خیریه.

من قطعا نمی جذب هزاران نفر از بینندگان در حرکت یا کشش ناگهانی, اما زمانی که من livestream "این Jackbox حزب پک" من می تواند به متقاعد کردن دوستان و اعضای خانواده برای پیوستن به و اتفاقا جذب یک غریبه و یا دو به عنوان به خوبی. بسیاری از این غریبه اند جای تعجب و خنده دار, پاسخ به "Quiplash" دهید و من همه بیش از حد خوشحال به از دست دادن به آنها.

در یک مناسبت من به دانستن یک تعداد انگشت شماری از آنها را از طریق گفتگوی بورسی است که به دنبال. آن را یکی از سالم ترین لحظات من می خواهم با تجربه در ماه در میان اجتماعی فاصله اقدامات است که باید فعال بسیاری از مردم که بیشتر ضد اجتماعی و بی ادب تر از همیشه.

تمام هفت بازی در "Jackbox حزب پک" مجموعه ای در دسترس هستند بر روی PC, Mac, PlayStation 4, Xbox One, نینتندو سوئیچ و حتی کمتر از همه جا سیستم عامل مانند Apple TV, Android TV آمازون آتش تلویزیون, Nvidia Shield تلویزیون و Xfinity X1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب