واشنگتن را به جان Olerud مسلما بیس بال کالج بهترین راه دو بازیکن - Sat, 27 Jun 2020 PST

اختصاص داده شده طرفداران بیس بال در ایالت واشنگتن می دانم که جان Olerud برای پنج سال روی لئامت دادن با Seattle

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

اختصاص داده شده طرفداران بیس بال در ایالت واشنگتن می دانم که جان Olerud برای پنج سال روی لئامت دادن با Seattle Mariners – کشش که دیدم helmeted اول baseman پیروزی سه MLB دستکش طلا جایزه در حالی که کمک به یکی از موفق ترین فصل به طور منظم تیم در تاریخ بازی.

کوچکتر اما به همان اندازه سرافراز گروهی از طرفداران در طرف مقابل دولت ممکن است بیشتر آشنا پرکار کالج حرفه ای که بیش از یک دهه قبل برای Olerud که 17 سال در حرفه ای بیس بال قبل بودند توسط افسانه سه فصل در واشنگتن است.

Olerud شد مسلم بهترین بازیکن به بیرون آمدن از پولمن به عنوان توسط اثبات خود Pac-12 بازیکن بیس بال از قرن افتخار, اما در اخیر ESPN ویژگی نویسنده رایان مک گی فرض می فکر دیگری در مورد Olerud طلسم با در Cougars.

او بهترین راه دو بازیکن در تاریخ بیس بال?

به ESPN داستان فروش با جذاب حکایت از WSU این شیوه در اواخر سال 1980 زمانی که Olerud meandered به پولمن از Interlake دبیرستان در بللوو برای بازی با مربی افسانه ای بوبو Brayton – شاید تنها WSU بیس بال شکل با شهرت بیشتر از Olerud خود را.

در حالی که Olerud شد در صفحه در نظر گرفتن عمل هک Brayton خود را به من بدهید خمیر دستورالعمل های خاص که در آن برای ضربه زدن به توپ اجازه می دهد خود را زمین زیر کشت و خود به کار در موقعیت های دفاعی مختلف با توجه به ESPN داستان.

این "اوله" مته به نام Olerud نگاه کرد چیزی شبیه به این:

Brayton: "داغ grounder از طریق شش سوراخ!"

"Olerud ملاقات با توپ رو به پایین سکته مغزی است که با ارسال worm-سوز فقط به گذشته دراز دستکش shortstop" مک گی نوشت.

Brayton: "دو بیش از سر خود را و سمت چپ-مرکز-زمینه دیوار!"

"Olerud خواهد سکته مغزی آهسته افزایش گلایدر که outran این outfielders," مک گی نوشت: "و در واقع ricocheted کردن دیوار در سمت چپ-مرکز."

"Brayton خواهد رفتن نگه دارید."

Brayton: "زمین زیر کشت پرواز بین تپه و برای اولین بار! بالتیمور ریز ریز کردن نسبت به سوم! مخالف-صحرا نورد پایین به گوشه ای!"

بسیاری از داستان در مورد Olerud صحبت بزرگتر از اعداد او نوشته شده اما این آمار قطعا کمک به اعتبار محل خود در ایالت واشنگتن Pac-12 و کالج تاریخچه بیس بال. در طول سال 1988 فصل Olerud شد تنها پارچ در NCAA تاریخچه امن 15 برنده به عنوان یک پارچ و آمار 20 خانه اجرا می شود. او رفت کامل 15-0 با 23 homers در مسیر به Pac-10 بازیکن سال و بیس بال آمریکا کالج ورزشکار سال افتخارات.

Olerud حرفه ای طور متوسط پنبه حلاجی شده از .434 و واحد نجومی متوسط .464 هنوز سوابق تحصیلی و او رفت 26-4 بر روی تپه در حالی که ارسال 3.17 عصر خود را در سه فصل.

ESPN داستان با تمرکز بر superlatives قرار داده است که Olerud در همان گفتگو به عنوان دیگر دو راه ستاره مانند کنتاکی را A. J. نی – که قبلا مربی فعلی WSU کاپیتان برایان گرین – تنسی تاد Helton, تگزاس,' بروکس Kieschnick و مینه سوتا را دیو Winfield, اما آن را نیز زیر طاق سختی او غلبه پس از تحت آنوریسم مغز فقط قبل از تاریخ و فصل است.

Olerud جان سالم به در برد بالقوه کشنده بیماری مغز و شروع به پوشیدن امضای خود را حلاجی کلاه تمام وقت در سال 1989 ضربه در بالا.300s به عنوان یک کاربر قبل از امضای قرارداد با Toronto Blue Jays و تبدیل شدن این باشگاه تا کنون لیگ آمریکا پنبه حلاجی شده قهرمان در سال 1993.

"در میان عموم مردم بزرگترین راه دو بازیکن در تاریخ بیس بال کالج ممکن است هرگز به عنوان اذعان کرد که او باید" مک گی نوشت. "اما در پولمن شماره 18 هرگز فراموش نخواهد شد."

آخرین مطالب