تحمل وزن هپی چیر چقدر است؟

2. مبلمان شنی به دلیل وزن سنگینتری که دارند و متریالی که درون آنها وجود دارد، نمیتوان گفت برای مسافرت قابل حم

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

2. مبلمان شنی به دلیل وزن سنگینتری که دارند و متریالی که درون آنها وجود دارد، نمیتوان گفت برای مسافرت قابل حمل نیست ولی حمل مبل بادی برای مسافرت آسانتر است. این مزیت را مبل های هیپی چیر غیر بادی ندارند به دلیل جا گیر بودن و عدم توانایی حمل به هرمکانی . اتاقهای نشیمن دارای تلفیقی از سبک التقاطی را می توان به طور ایده آل ترکیب و دیزاین کرد. از نظر آرگونومی ساخت مبلهایی که از جنس پارچه و مواد یونولیتی ساچمهای تولید شدهاند بی نهایت راحت و آرام بخش میباشند و میتوانند برای یک روز پر از خستگی و فعالیت روزانه تسکینی باشد برای افرادی که حتی دارای بیماریهای کمر درد و درد مفاصل هستند. 3. دارای تنوع بسیار بالایی است، که میتوانید آن را مطابق را دکوراسیون و دیزاین منازل خود تهیه کنید. شما می توانید پوسته دلخواه خود را از تولیدی مبل شنی حتی به صورت سفارشی و با رنگبندی دلخواه خود سفارش دهید.

᠎This da ta w as generated with t​he help ​of G SA Content  Generator᠎ D em over​sion.

ساختار مبل شنی بسیار جالب است شما هنگام نشستن بر روی آن ها حس راحتی و ریلکس بودن زیادی را تجربه خواهید کرد، ویژگی مبل شنی ساختار نو آورانه شان است حتی شما می توانید در ویلای خود یا حتی محل کار و دفتر خودتان از آن ها استفاده نمایید، میتوانید از آن ها در اتاق کودکانتان استفاده نمایید و خیالتان راحت باشد که کودک شما هنگام نشستن روی مبل شنی و بالا و پایین رفتن از آن دچار آسیب نخواهد شد و حتی دست شما برای انتخاب رنگ و سایز جهت استفاده در اتاق خواب کودکتان باز است. به عنوان مثال گرانول و مواد یونولیتی بیشترین درصد را برای ساخت مبل شنی دارند چرا که بسیار نرم و منعطف هستند و همچنین از وزن سبکی برخوردار می باشند . مبل شنی جهت حفظ ایستادگی و همچنین ایجاد حس راحتی بیشتر از مواد یونولیتی یا گرانول فشرده بهره می برد، این مواد ضد حساسیت و بسیار با کیفیت هستند به شکلی که نشستن و استراحت رو آن برای هر فردی تجربه بسیار لذت بخشی را ایجاد میکتد. استفاده مبل های شنی در منزل و محل کار و نیز گیم نت ها برای راحتی بیشتر افراد در هنگام بازی کردن و نیز برای استفاده در عکاسی ها برای عکس گرفتن حرفه ای و متفاوت .

᠎This was gen᠎er᠎ated ​wi​th t᠎he help of ᠎GSA ᠎Co​nten t Gene᠎rato r DE​MO .

هپی چیر و مبل بین بگ یونولیتی مناسب برای نشستن و استراحت در منزل و محل کار هستند و به علت شکل پذیری فوق العاده ای که دارند و نسبت به شکل بدن افراد حالت میگیرند و تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد . هپی چیر یا بین بگ که در ایران با نام مبل شنی هم شناخته می شود، اولین بار در سال 1969 توسط سزار پائولینی و فرانکو تئودور طراحی شد و شرکت ایتالیایی زانوتا آن را در محصولات خود قرار داد و به تولید آن پرداخت. دسترسی به محتوای شنی مبل ها وجود دارد چرا که بیشتر لایه ها به صورت زیپی باز و بسته شده و دسترسی به لایه های زیرین وجود دارد . اگر قصد خرید یک مبل با کیفیت با قیمت مناسب را دارید ما به شما این مدل مبل هپی چیر راحتی را به شما پیشنهاد میکنیم. بسیاری از عکاسی ها برای داشتن فضای مناسب برای عکس گرفتن در حالت نشسته نیاز به یک مبل متفاوت دارند که ما انواع مبل های شنی را معرفی میکنیم .

هپی چیر به معنی صندلی شاد در واقع توصیف درستی از این گونه مبلمان است زیرا زمانی که از این مبل استفاده میکنید با آرامشی که به شما میدهد برای لحظاتی تمام خستگی روزانه شما از بین میرود و از استراحت بر روی این مبل لذت میبرید. هپی چیر شباهت زیادی به خمیر بازی دارد چرا که در هنگام نشستن بر روی آن هر شکلی که فرم بدن داشته باشد را پوشش میدهد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. هپی چیر و تولیدی انواع هپی چیر راحتی و فروشگاه اینترنتی هپی چیر خارجی با قیمت ارزان و کیفیت عالی و نمایندگی مرکزی پخش عمده و خرده فروشی در سایت ایلی تویز و خرید و فروش هپی چیر در ایران به قیمت عمده به صورت تک و عمده و فروش ویژه هپی چیر اینتکس و هپی چیر های بادی با کیفیت اصلی و قیمت ارزان و مبل بادی و کاناپه بادی راحتی در فروشگاه مرکزی اینتکس در شهرهای مختلف ایران به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد . یکی آسیب هایی که ممکن است به مبل شنی وارد شود مربوط به پوسته می باشد چرا که این لایه خارجی ترین قسمت بوده و همواره در معرض آسیب دیدگی می باشد .

آخرین مطالب