رمزی شهرستان اعلام کرد سه طرح برای کمک به جویندگان کار اشتغال پیدا

با اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 مستند هنوز ناشناخته شهرستان رمزی است که موقعیت خود را برای کمک به ساکنان

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

با اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 مستند هنوز ناشناخته شهرستان رمزی است که موقعیت خود را برای کمک به ساکنان پیدا کردن و حفظ اشتغال پایدار.

شهرستان کمیسیون اعلام کرد چندین طرح در جلسه هیئت مدیره روز شنبه پیش بینی نیاز برای کسانی که در برخی از مقایسه کردن بخش به دنبال کار آموزش و دیگران نیاز به کمک به انجام کسب و کار آنلاین.

یک شغل وب سایت Techpaks برای کسانی که بدون کامپیوتر و حرفه ای Labs در کتابخانه ها سه راه شهرستان استفاده خواهد شد $96 میلیون در فدرال امداد آن را دریافت و برای کمک به ساکنان حرکت همه گیر.

به عنوان از آوریل 16, 86,000 رمزی ساکنان شهرستان در زمینه بیکاری است که 30 درصد از آن 2019 نیروی کار. برخی از صنایع شد و ضربه سخت تر از دیگران است.

"چه COVID انجام داده است در اطراف نوازی خرده فروشی و رستوران در صنعت است که آن را واقعا شتاب یک شبه تغییر است که ما قرار بود برای دیدن در ما نیروی کار بیش از یک دوره طولانی تر از زمان" گفت: Ling بکر مدیر بخش نیروی کار راه حل های بخش.

تغییرات در صنایع خدماتی

پیش بینی از 2019 نشان داد کاهش صندوقدار/خرده فروشی/مشاغل خدماتی بیش از پنج سال و افزایش نیاز برای ثبت نام پرستاران و توسعه دهندگان نرم افزار.

"کسانی که شغل هستند که در جبهه جنوبی است که می تواند جایگزین اتوماسیون است که می تواند به محدود کردن خدمات صنایع" بکر گفت. "ما به تغییر راه ما فروشگاه. ما تغییر راه ما خدمات به مشتریان. همه آن چیزهایی که قرار بود به اتفاق می افتد به هر حال اما این نوع اتفاق افتاده است در راه است که ما آماده نیست."

به کمک اتصال جویندگان کار با کارفرمایان این شهرستان راه اندازی کرده است یک صفحه وب که در آن کارفرمایان می توانند تبلیغ دهانه در شهرستان رمزی در www.ramseycountymeansbusiness.com/workforce/jobconnect.

این سایت شامل یک موتور جستجو و نقشه های تعاملی برای نشان دادن کاربران که در آن شغل هستند. جغرافیایی گره پیوند به شرح شغل و برنامه های کاربردی آنلاین. کارفرمایان می توانید فیلم ها را به نمایش گذاشتن کسب و کار خود را.

این سایت همچنین دارای یک لینک برای یک خبرنامه در مشاغل موجود و نیروی کار آموزش داشبورد که لیست فرصت های آموزشی که برخی از آنها رایگان هستند.

"ما در حال تلاش برای استفاده از تمام زرادخانه ما باید به کار بر روی این بیماری همه گیر" بکر گفت.

نوسازی کامپیوتر

برای کسانی که از سمت چپ دیجیتال حلقه به دلیل فقر و یا شرایط دیگر این شهرستان دارای قرارداد با TechDump برای تا $350,000 و مینه سوتا شورای سواد آموزی برای تا $292,000 به بازسازی تا 500 رایانه های مورد استفاده به قرض کردن شرایط برای جویندگان کار.

متقاضیان نیاز به تماس بگیرید و یا با پر کردن یک فرم آنلاین در شهرستان محل سکونت به پاسخ اولیه غربالگری سوال در مورد اشتغال اثرات ناشی از COVID-19 و زمان دیجیتال دسترسی داشته باشید.

در این رویداد بیش از حد تقاضای متقاضیان واجد خواهد شد را به یک سیستم قرعه کشی.

کاربران مورد نیاز خواهد بود به کلاس های آنلاین که آموزش در مورد مرور روند جستجوی کار آنلاین, دوره های آموزشی که در حال حاضر ارائه شده از طریق CareerForce سیستم. این Techpak برنامه باید به بالا و در حال اجرا توسط آگوست این شهرستان گفت.

حرفه ای آزمایشگاه

این Techpaks می توان برداشت تا در به تازگی توسعه یافته حرفه ای Labs شهرستان است که راه اندازی در شش منطقه کتابخانه: Roseville, مپلوود Rondo, Sunray, Dayton بلوف و برنج و خیابان و همچنین در شهرستان رمزی شرق ساختمان.

آزمایشگاه باید در محل کمک ها و در دسترس خواهد بود تنها با رزرو برای 60 دقیقه زمان شکافها. شهرستان خواهد شد و پذیرش 250 رزرو از طریق تلفن روزانه.

حرفه ای آزمایشگاه شامل یک پرینتر و کامپیوتر ایستگاه خواهد بود که مقادیر و اجتماعی فاصله گرفته. خدمات آنلاین و ابزارهای جستجو, جستجوی کار کمک حرفه ای برنامه ریزی و ارزیابی اطلاعات مجازی, نمایشگاه کار و اطلاعات, کارفرما, استخدام, آموزش, برنامه, و غیره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن