Tampa Bay Rays جزئی اتحادیه بلیک Bivens متوجه خانواده مرده بود در سه گانه قتل بیش از Facebook

Tampa Bay Rays جزئی لیگ پارچ بلیک Bivens گفت: او کشف خانواده اش کشته شده اند بیش از Facebook در حالی که او خوا

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

Tampa Bay Rays جزئی لیگ پارچ بلیک Bivens گفت: او کشف خانواده اش کشته شده اند بیش از Facebook در حالی که او خواندن در فرودگاه.

Bivens,' همسر امیلی 14 ماه کودک کالن و مادر جوآن برنارد کشته شدند در Keeling, ویرجینیا در ماه اوت گذشته. پلیس بازداشت برادر خود را در قانون متی برنارد شارژ او را با سه فقره درجه اول قتل.

"تیتر اول من این است که دو زن و یک کودک کوچک رفته بودند" Bivens گفت: در طول یک ضبط خدمات در رودخانه کلیسا در دنویل, Va. "من بلافاصله می دانست که آنها بود. متوجه شدم خانواده من رفته بود بیش از یک Facebook, تیتر. من فقط بلافاصله شروع به فریاد در وسط فرودگاه."

24-در سال پارچ بازی برای Montgomery, بیسکویت, دو-یک تیم وابسته به اشعه. Bivens گفته شد با این تیم به بازگشت به خانه از یک بازی در چاتانوگا تنسی اما مطمئن نیستم که چرا تا زمانی که او در دستگاه تلفن همراه خود را.

Bivens گفتن داستان خود را به توضیح دهید که چگونه او را تکیه بر ایمان خود را در دل شکستگی است.

"من فکر می کنم سخت ترین لحظه برای من زمانی بود که من خونه و من راه می رفت در این اتاق خواب برای اولین بار و متوجه من شد هرگز قصد دیدن او را در این زمین دوباره," او گفت:. "که بدترین لحظه زندگی من است. هیچ چیز را به حال به احساس راه من در آن لحظه احساس. سپس دوباره, من می دانم که من او را دوباره یک روز و آن طولانی نخواهد بود.

"زمانی که من به عنوان خوانده شده (یوحنا 16:33), 'قلب را برای من غلبه کرده اند در سراسر جهان آن را تغییر آن را به طور کامل حرف یک سوئیچ در قلب من است. و از آن لحظه به من می دانستم که بود نمی خواهید به ضرب و شتم من این بود که نمی خواهید به ضرب و شتم خانواده است. من که قرار بود به زندگی در پیروزی بقیه زندگی من و من می خواهم به استفاده از این به عنوان شهادت برای نشان دادن آنچه که او انجام داده برای من او همچنین می توانید برای دیگران انجام دهد."

Bivens صرف بقیه 2019 کمپین کردن دوره نقاهت و ساخته شده یک سفر با پدرش به Tropicana زمینه در ماه سپتامبر به دیدن اشعه خود را به هم تیمی های. او گزارش به آموزش بهار در ماه مارس قبل از بیس بال تعطیل با توجه به COVID-19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب