Cirque du Soleil فایل برای طلبکار حفاظت در کانادا - Mon, 29 Jun 2020 PST

مونترال — Cirque du Soleil برای ثبت بستانکار حفاظت در کانادا روز دوشنبه در حالی که آن را توسعه یک برنامه به را

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

مونترال — Cirque du Soleil برای ثبت بستانکار حفاظت در کانادا روز دوشنبه در حالی که آن را توسعه یک برنامه به راه اندازی مجدد کسب و کار خود را در میان همه گیر.

خالق بسیاری از نشان می دهد محبوب ترین در لاس وگاس در دوشنبه سرزنش "بسیار زیاد اختلال و مجبور به نشان دادن تعطیلی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر."

مونترال-بر اساس هنرهای سیرک نشان می دهد شرکت به طور موقت به حالت تعلیق در محصولات آن در سراسر جهان در ماه مارس به دلیل جدید شیوع کروناویروس.

Cirque du Soleil همچنین اعلام کرد فسخ حدود 3,480 کارکنان قبلا furloughed در ماه مارس است.

در ارتباط با پرونده Cirque du Soleil گفت: آن را وارد یک قرارداد خرید با خود سهامداران موجود TPG, Fosun و Caisse de انبار همکاران قرار دادن du Quebec و همچنین نمایندگی استاد investissement کبک به عنوان یک بدهی ارائه دهنده. آن گفت: حامیان مالی' پیشنهاد شامل قصد rehire یک اکثریت قابل توجهی از فسخ کارکنان و شرایط کسب و کار اجازه می دهد که عملیات خود را می تواند از سر گرفت.

این شرکت اضافه شده است که با توجه به این که ساکن آن نشان می دهد که در لاس وگاس و اورلاندو در حال انتظار برای از سرگیری قبل از بقیه دیگر نشان می دهد که هنرمندان و کارکنان ساکن را نشان می دهد تقسیم نمی کنند.

لاس وگاس را نشان می دهد که لغو شد شامل "O" در Bellagio "کا" در MGM بزرگ, "The Beatles LOVE" در سراب "Mystere" در جزیره گنج "Zumanity" در نیویورک-نیویورک و "مایکل جکسون یک" در ماندالای خلیج.

Cirque du Soleil نشان می دهد در Austin, تگزاس, شیکاگو, هوستون, New Orleans, سالت لیک سیتی و مونترال و بوستون, Tel Aviv, Meloneras اسپانیا, مونیخ, Costa Mesa, California, Denver و استرالیا در شهرهای ملبورن و آدلاید و پرت نیز لغو شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن