نگاهی به جلسات مجازی به یاد آیداهو نقاط با عکس پس زمینه - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

به عنوان آیداهو اقامت-صفحه اصلی سفارش امتداد به یک چهارم, هفته, آن را آسان به احساس هم بزنید ، آیداهو گردشگری

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

به عنوان آیداهو اقامت-صفحه اصلی سفارش امتداد به یک چهارم, هفته, آن را آسان به احساس هم بزنید ، آیداهو گردشگری در تلاش است تا به مردمی تغییر از مناظر.

آژانس که معمولا تلاش می کند به منظور جلب بازدید کننده به گوهر دولت مشترک, انواع عکس به عنوان پس زمینه در جلسه مجازی نرم افزار مانند زوم تبدیل شده اند که ضروری است برای کسانی که مشغول به کار از خانه و یا در تلاش برای ارتباط با عزیزان در طول coronavirus بیماری همه گیر. شما می توانید به اشتراک گذاری صبحانه از سواحل مک کال شور تسلیم و یا حضور خود را در نشست هفتگی با شکوه شوشون می افتد غروب خورشید در پشت شما.

بسیاری از زمینه های ارائه شده از آیداهو است شگفتی مانند چاله های ماه, شهر صخره ها و Hells دره عمیق و باریک. اما شما همچنین می توانید مجموعه ای از مرکز شهر بویزی افق خود را به عنوان پس زمینه و یا اویختن در مقابل بلککفوت را آیداهو سیب زمینی موزه. اگر شما می خواهید به پرداخت ادای احترام به آیداهو شما حتی می توانید خودتان را تبدیل به یک سیب زمینی در بزرگنمایی. (فقط گیر ندهید که راه در طول یک جلسه مهم مانند یک زن را در یک ویروسی توییتر ارسال.)

این پس زمینه ها بخشی از یک کمپین برای حفظ Idahoans را سرگرم در حالی که آنها در خانه است. این شامل چندین آیداهو-مضمون فعالیت برای کودکان و نوجوانان مانند رنگ آمیزی صفحات بازی ها و پازل جدول کلمات متقاطع.

آیداهو گردشگری همچنین قصد دارد به پرده آیداهو-مضمون لیست پخش Spotify در این برنامه شامل سنگ خارجه هنرمندان و آهنگ های مورد آیداهو و همچنین به عنوان یک آیداهو مسابقه نشان می دهد. هنوز هم از دست رفته آیداهو, وحشی, مکان ؟ نگه داشتن یک چشم را برای, وب کم تغذیه از چندین مکان های دیدنی در سراسر کشور.

برای دانلود زوم تصاویر پس زمینه و یا کودکان فعالیت صفحه بروید visitidaho.org/activities.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن