'هنر است مسهل': مرکز شهر, دیوار اختصاص داده شده به کار توسط هنرمندان رنگ - Sat, 27 Jun 2020 PST

در ادامه هفته, هر, بزرگ, بلوک نامه تلفظ کردن "Black Lives Matter" بر روی دیوار از یک مرکز کسب و کار خواهد بود

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

در ادامه هفته, هر, بزرگ, بلوک نامه تلفظ کردن "Black Lives Matter" بر روی دیوار از یک مرکز کسب و کار خواهد بود سرشار از داستان های نقاشی شده توسط 16 محلی, سیاه, هنرمندان و هنرمندان از رنگ.

"ما در حال زندگی می کنند و شاهد یک لحظه در زمان یک نوع تغییر پارادایم و واقعا یک دوم جنبش حقوق مدنی" گفت: زنجبیل سارکوم از بنیانگذاران و مدیر اجرایی زمین یک اسپوکن غیر انتفاعی اختصاص داده شده به ایجاد فرصت برای هنرمندان است.

به عنوان یک زن خودش سارکوم گفت که او است رفتن را از طریق هر احساسی که آیا آن غم و اندوه یا خشم و داشتن توانایی برای کانال همه آن را به این پروژه کمک کرده است کار خود را از طریق آنها.

او گفت که او تصور آن ممکن است همین کار را برای هنرمندان.

"وجود دارد این گریه و تماس در سراسر جهان به جشن و تقویت و گوش دادن به صدای" سارکوم گفت. "این پروژه یک فرصت برای nonBlack مردم را به گوش دادن و یاد بگیرند."

هنرمندان احساس جهان در یک راه بیشتر مردم نمی دانند, او گفت که او فکر می کنم به قول او: "هیچ انقلاب بدون هنر است."

سارکوم گفت که او امیدوار است این پروژه عظیم سیاه و هنرمندان و هنرمندان از رنگ یک راه برای بیان خود را در راه بزرگ. تا کنون سارکوم رسیده به 16 هنرمندان برای به اشتراک گذاشتن آثار هنری خود را بر روی دیوار ساختمان اشغال شده توسط یک جفت از طراحی دیجیتال شرکت Seven2 و 14Four واقع در 422 W. خیابان اصلی صفحه اصلی.

این پروژه یک مجرا برای اسپوکن جامعه قادر به دیدن دنیا را از طریق چشمان سیاه و گوش دادن به صدای او گفت:.

این ایده نشات گرفته از مکالمات بین رهبران Seven2 و 14Four در مورد ارائه یک فضا برای هنرمندان از رنگ برای بیان و صدای خود گفت: Jeff Oswalt, رئيس جمهور از 14Four. این چیزی که منطقی بود و سپس برای رسیدن به سارکوم.

داوطلبان از هر دو شرکت شروع stenciling نامه در روز چهارشنبه و در ادامه به نوار در اطراف آنها ، روز جمعه آنها شروع به پوشش این نامه با پرایمر با برخی از داوطلبان ورود از 14Four به عنوان اوایل به عنوان ساعت 8 صبح

"به همین دلیل ما واقعا انجام این کار این است که به صدای مردم که اصلا شبیه به من گفت:" Oswalt که سفید است. "آن عمدتا از راه دریافت, دریافت بوم تنظیم و سپس اجازه دهید سحر و جادو اتفاق می افتد."

عنوان پروژه تکامل می یابد در ادامه هفته سارکوم گفت که او امیدوار است مردم برسد و سعی کنید به یاد بگیرند که از هنرمندان و از اعضای جامعه.

از مکالمات اخیر و اعتراضات مردم شاهد هستند فوق العاده مهم به مردم و مردم از رنگ او گفت: اما به خصوص برای افرادی که کار را از طریق چندین احساسات.

"گاهی اوقات هنر است مسهل و آن را اجازه می دهد تا ما را به انسانیت یکدیگر و اتصال در سطح احساسی و امیدوارم حتی تنها با قرار دادن آن نامه را خطاب به مردم" سارکوم گفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن