Pivoting داستان دوباره - Mon, 15 Jun 2020 PST

او در نامه به سردبیر در تاریخ 5 ژوئن ("شورش در امریکا"), Dave McCann ذکر شده است که او آن را دوست ندارد زمانی

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

او در نامه به سردبیر در تاریخ 5 ژوئن ("شورش در امریکا"), Dave McCann ذکر شده است که او آن را دوست ندارد زمانی که آمریکایی ها را ویدئوها از پلیس. قوانین در 38 ایالت آمریکا به سادگی اجازه می دهد تا شهروندان به آشکارا فیلم پلیس ، بررسی شما.

McCann نیز با استفاده از همین راهکار به عنوان تمرین غیرموثر توسط دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. تقسیم نمی متحد و یا مردم را هم برای پیدا کردن توافق مشترک; و هرگز در نظر گرفتن مسائل اساسی و حقایق. این طرح برای جامعه ما بی ثباتی و هرج و مرج است.

آنچه که وجود دارد برای حمایت از این ادعا که جورج فلوید قتل "... است نه یک مسابقه مسئله" است و ساخته شده توسط "... اخبار سازمان؟" این است که مغلوب ساختن پیشی جستن همه را دوباره و دوباره. آیا این نویسنده همچنین فکر می کنم این تصویری که گرفته شده توسط مردم ایستاده در سمت راست در کنار جورج فلوید به عنوان او به قتل رسید ساخته شده بود ؟ ما را ببینید که چه منصفه تصمیم می گیرید که آن را برای آنها در دادگاه(s).

شما هرگز نمی خواهد بود قادر به متوقف کردن فرصت طلب و اراذل و اوباش از رخنه در میان مطیع قانون تظاهرات تا زمانی که شما برای اولین بار از اقدامات است که مطیع قانون معترضان هرگز نیاز به اعتراض در وهله اول. آیا این به نظر می رسد مانند عقل ؟

کلی Courtright

دیر پارک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن