3 تایید موارد COVID-19 در Spokane County گزارش یکشنبه به عنوان جدید تست سایت های باز - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

تعداد COVID-19 موارد در Spokane County آهسته ادامه داد یکشنبه با سه جدید تایید موارد جدید مرگ و میر. یکشنبه و

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

تعداد COVID-19 موارد در Spokane County آهسته ادامه داد یکشنبه با سه جدید تایید موارد جدید مرگ و میر.

یکشنبه وجود دارد 372 مورد در شهرستان با 22 مرگ و میر با توجه به Spokane منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است. سلامت منطقه به روز رسانی اعداد در وب سایت خود را از دوشنبه تا جمعه می فرستد اما آخر هفته به روز رسانی از طریق داخلی COVID-19 پاسخ اضطراری مرکز هماهنگی.

برای هفته پایان روز شنبه وجود دارد 24 مورد جدید از رمان coronavirus تایید در Spokane County, کردن از 41 مورد تأیید هفته قبل از. شروع جمعه چند محلی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارائه شده تست های ویروس. مرکز آزمون در اسپوکن شهرستان نمایشگاه و نمایشگاه مرکز را بازگشایی پنج شنبه, کارکنان توسط اعضای واشنگتن گارد ملی.

ایالت وجود دارد فقط بیش از 15000 موارد از بعد از ظهر شنبه با 830 مرگ و میر. رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز جمعه تمدید اقامت خود-صفحه اصلی سفارش از طریق پایان ماه مه هر چند برخی از محدودیت ها شروع خواهد شد به کاسته شود.

در نزدیکی Bonner شهرستان وجود دارد 62 موارد از بعد از ظهر شنبه با هیچ مرگ و میر. در ایالت آیداهو که در آن مرحله یکی از بازگشایی شروع این هفته را از رژیم صهیونیستی است. براد کمی وجود دارد 2,061 موارد با 64 مرگ و میر.

در ایالات متحده وجود دارد بیش از 1.1 میلیون نفر و 65,735 مرگ و میر با توجه به CDC در روز یکشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن