چه Jim Carrey متوجه شدم که او فکر کرد که او تا به حال 10 دقیقه برای زندگی - Sat, 04 Jul 2020 PST

در جیم کری جدید نیمه اتوبیوگرافیک رمان "خاطرات و اطلاعات غلط" وجود بشقاب پرنده ها و آتش-بمب گذاری در بازار مال

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

در جیم کری جدید نیمه اتوبیوگرافیک رمان "خاطرات و اطلاعات غلط" وجود بشقاب پرنده ها و آتش-بمب گذاری در بازار مال فروشان درایو های آخرالزمانی آتش سوزی بلعیدن مالیبو و مگا بودجه اسب آبی گرسنه فیلم, نوشته شده توسط Kenneth Lonergan. یک لحظه "کری" رویاهای خفه اش در اواخر مادر; بعدی او سنبه برای رنه زلوگر ("آخرین عشق") و چالش های نیکلاس کیج, یک مرد "که هنری شجاعت بود و همیشه به او شجاعت" به یک جوجیتسو دوئل. (هشدار: قفس دعوا کثیف.)

شرکت نوشته شده با رمان نویس دانا Vachon در سوم شخص برای گرفتن آنچه که کری خواستار "تمامیت است که بی نهایت آگاهی از همه از آن قطعات" "خاطرات و اطلاعات غلط" است مانند پیچ خورده سیاسی نقشه Carrey پست در توییتر به طور کامل خود را از چیزی. طنز هالیوود را به خود جذب همزمان با پایان این سیاره هیچ یک از آن واقعی است ... به جز زمانی که در آن است. و با توجه به این شرایط است که مشخص شده اند Carrey زندگی گاهی اوقات دشوار است برای مرتب کردن بر اساس واقعیت از داستان است.

زمانی که پسرم مهتا, Alfred A. ناف اواخر ناشر کتاب خریدم چند سال پیش نوشت Carrey توجه داشته باشید تبریک او برای فرمان روشن از ""وجود دارد یک شهر در شمال انتاریو' ..." اشاره به افتتاح خط از نیل یانگ سرگذشتی آهنگ "درمانده است." "خاطرات و اطلاعات غلط" یک ساختارشکنی استاندارد-موضوع نشان می دهد biz کرونیکل. وجود ندارد هر گونه سرگرم کننده حکایات در مورد ساخت "احمق و احمقتر" یا "آس ونتورا: کارآگاه پت." به جای آن وجود دارد کاملا عجیب و غریب کار autofiction لادن با نماد و استعاره گاهی زیبا و گاهی غم انگیز و اغلب مرموز.

در اخیر FaceTime تماس با Vachon اول پیوستن به, به دنبال یکی دیگر از ساعت خوب one-on-one – Carrey, 58, او می گوید نمی خواهم به نوشتن خاطرات که خشگی فهرست زندگی خود را. "شما می توانید بگویید زیادی در مورد کسی از طریق خود داستانی انتخاب" او می گوید: با Vachon, و اضافه کرد که آنها می خواستند به استفاده از افزایش واقعی برای ایجاد یک "سوپر موقعیت از حقیقت است."

که واقعیت به عنوان شما ممکن است انتظار می رود از Carrey حرفه ای از نفوذ شیطانهای دلقک و غمگین مردان در تلاش برای دفع تنهایی به طور طبیعی متمایل به سمت سورئال – یک تن سازگار با تجربه صحبت با Carrey خود را. برای مثال وقتی مکالمه تبدیل به لاس وگاس جایی از کتاب "جیم کری" ترس او باد "زمانی که او قدیمی, jowly با بلیچ دندان و مو با شمع, هاردکور, تخت برای یکنوع بازی شبیه لوتو جمعیت" Carrey توصیف خود را به بازدید از شهر گناه در تب نثر است که منجر به برتری این کتاب است.

"هر زمان که من رفتن به وگاس, من دیوانه" کری می گوید. "تنها راه من می تواند زندگی می کنند وجود دارد این است که اگر من قرار داده و تمام لوله ها در scalding داغ به اتاق می شود برخی از مرتب کردن بر اساس از گلخانه برای گیاهان گرمسیری که در آن به معنای واقعی کلمه شما نمی توانید ببینید, کردن ویندوز بعد از مدتی. آنها فقط خونریزی با عرق. این چیزی است که من تصور زندگی در مریخ خواهد بود. 'I don't give a damn چگونه شما فکر می کنم شما کنترل محیط زیست من! من قصد دارم گرمسیری!' من ممکن است برای شکستن یک پنجره در برخی از نقطه به چوب سر من است."

"خاطرات و اطلاعات غلط" که Carrey توصیف به عنوان "سوختن خودم را به زمین و گفتن شما این نیست که من به هر حال" خود را آغاز کرد زندگی هشت سال پیش زمانی که Vachon راه می رفت به Carrey غرب ایجاد کرد هنرمند فضای کاری چک کردن نقاشی های خود را و فکر "وجود دارد یک داستان در اینجا." در یک گوشه ای وجود دارد یک تصویر از مالیبو فرا گرفته در شعله های آتش. در یکی دیگر از تصویربرداری شده بود کاهش داد. Vachon گفت Carrey که این صحنه یادآور Aeneas ایستاده در جونو معبد تاسف سختی از زندگی خود را.

فورا یک دوستی متولد شد.

در اوایل همکاری Carrey ریخته او داستان زندگی خود خانواده مالی مبارزات مادرش درد-دارو اعتیاد خود را هشت ساعت در شیفت در یک تایر کارخانه پدرش "شیرین و باور نکردنی روح" خود امینی روز در تورنتو و صعود به شهرت – به طوری که Vachon می ها آن خاطرات قبل از نوشتن این داستان تخیلی "Carrey." آنها Skyped به طور مداوم Carrey گردند و ایده های Vachon مبارزه به نوبه خود آنها را به نثر منسجم. این روند ادامه یافت به طور منظم برای نزدیک به یک دهه پایان تنها در ماه فوریه با یک پیش نویس نهایی. این کتاب مجموعه ای برای یک ممکن است با انتشار تبلیغاتی تور اما COVID-19 همه گیر scuttled این برنامه. آن را در حال حاضر با توجه سهشنبه.

"ما هنوز مطمئن شوید که آن را انجام داده" Carrey می گوید: تنها نیمی از شوخی. می افزاید: Vachon: "این کتاب محصول یک حماسه گفتگو باز. که صرف هشت سال در یک پروژه ؟ به من که هدیه بود."

نوشتن Carrey می گوید: احساس "کسی باز درب معبد باستانی برای من است." آنچه که او را دیدم در داخل و چه او خواست برای انتقال – می تواند دیدم در تصویر در این کتاب را پوشش میدهد. این نقاشی توسط Carrey, شامل یک عکس به طور تصادفی گرفته شده از او در مائوئی در سال 2018 که صبح زود اضطراری هشدار هشدار داد که به اشتباه از یک ورودی موشک بالستیک حمله.

"من دستیار لیندا به نام من و گفت: "رئیس ما 10 دقیقه' و من گفت: "شما چه معنی است؟' و او گفت: "این موشک ها می آیند.' و او فشردن تلفن و به طور تصادفی در زمان یک ضربه روی صفحه نمایش" کری می گوید. "این جلد از کتاب من, چهره واقعی پس از گفت من تا به حال 10 دقیقه به زندگی می کنند."

پس از تلاش برای رسیدن به دختر خود را از مائوئی کری راه می رفت خارج نشسته در رواق و صرف هشت ساعت رفتن را از طریق یک "قدردانی لیست." مبهوت فضل در زندگی خود را به یک دولت از فضل چشمان خود را بسته و منتظر موشک.

"در حال حاضر من راه رفتن در اطراف جهان دانستن آنچه که برای من و در صورتی که اتفاق می افتد باید که سر من را برای رفتن به" کری می گوید haltingly پاک کردن اشک. "من نشستن و خدا را شکر برای این نعمت در زندگی من است. اگر من کسی که بود ؟ و من واقعا باور دارم که من هستم کسی. من اعتقاد دارم که هیچ چیز نیست که شما."

"خاطرات و اطلاعات غلط" ویژگی های قابل مقایسه آخرالزمانی حسابداری با نتایج مشابه. و در عین حال واقعی Carrey شده است و پیش بینی فراموشی برای بسیاری از زندگی خود را. در این کتاب فصل ششم قهرمان ما می رود به صحرا موتور هتل برای دیدار با فیلمنامه چارلی کافمن به بحث در مورد بازی مائو تسه تونگ در biopic که "کری" معتقد است "خواهد بود و خود را" گاو خشمگین.'" این همان کار بلوار غروب آفتاب تسلیم Carrey بررسی می شود در سال 1982 به تازه, تازه وارد, از تورنتو فقط با یک چمدان لباس و دست دوم کپی از Hal Lindsey روز قیامت, پرفروش "مرحوم سیاره بزرگ زمین است."

"من راه می رفت از طریق یک رژه hookers و در زمان کمی سبز, کون به برخی از اتاق متل که Baretta حسادت" کری می گوید. "و من خواندن این کتاب گفت: جهان به زودی می گذرد و من گفتم:" اما من فقط به اینجا رسیدیم. من باید آن را قبل از مرگ من.' بنابراین به معنای واقعی کلمه من شده است ساخت آن را قبل از مرگ من برای تقریبا 40 سال است."

دیو Holstein, خالق پی اس را "شوخی" با Carrey به عنوان یک کودک شخصیت مقابله با فاجعه معتقد است ستاره خود رسیده شکننده صلح با زندگی "قله ها و دره ها ما فقط می توانید شروع به درک."

"هنگامی که شما به اندازه کافی درمان تمام زندگی خود را, شما در نهایت تبدیل به درمانگر خود را ... و من فکر می کنم جیم تسلط هنر خود مطالعه" Holstein می افزاید. "او بسیار ناراضی در راه است که اکثر فوق العاده بلند پروازانه مردم هستند که همیشه وجود دارد چیزی است که آنها احساس می کنند که می توانید انجام آنها هنوز رتبهدهی نشده است انجام می شود."

"شوخی" نظرسنجی مشابه زمین به عنوان "خاطرات و اطلاعات غلط" چیدن در خانواده زخم excoriating مشهور و خانههای گلی خالی مرگ و میر درگیر شدن در چه هلشتاين تماس "full-کنترل احساسات و عواطف."

"او حساس" Holstein "و ترس به واقعا به شیر خام و صادقانه احساسات است که ما را از طریق رفتن در تاریکی است."

میدوی از طریق FaceTime گفتگو Carrey می گوید او می خواهد به من نشان دهد چیزی. پیمایش از طریق تلفن خود را, او در زمین یک نقاشی او از پدرش پرسی با پوشیدن یک کت و شلوار نیروی دریایی تنها کت و شلوار او تا کنون متعلق به. این یک کار در حال پیشرفت نشان دادن یک صحنه از کتاب است که در آن پرسی نگه می دارد و پسرش را زخمی دست (که "کری" تا به حال جویده دور در تب رویای تفکر آنها باریک Jims) و نشان می دهد هیچ چیز کمتر از معنای وجود است.

"وجود دارد یک روح هدایت همه چیز" پدر می گوید ، "جهان یک آیه. ستارگان و دریا و باد را از طریق مزارع گندم. و ما, من و تو. یک بار از طریق گوشت. در حال حاضر از طریق حافظه است. دیدن ؟ من در تو و تو در من."

"این پدر برای نجات" کری می گوید آرام به دنبال در تصویر. "در یک نقطه خاص زمانی که شما در پایین خود را, کسانی که صدای شما را به افرادی که به تدریس شما چگونه زندگی می کنند."

او قرار می دهد و گوشی. خانه آرام است و هیچ کدام از ما می خواهد برای شکستن طلسم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن