تراکم برای متنوع تابستانی خواندن لیست - Sun, 28 Jun 2020 PST

سخنگوی-نقد و بررسی خواسته های محلی مربیان آموزشی و حرفه ای به ارائه توصیه هایی برای کتاب توسط نویسندگان در زمی

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

سخنگوی-نقد و بررسی خواسته های محلی مربیان آموزشی و حرفه ای به ارائه توصیه هایی برای کتاب توسط نویسندگان در زمینه های گوناگون. لیست زیر انتخاب شد از بیش از 100 توصیه از Gonzaga استاد دانشگاه جسیکا Maucione; اسپوکن مدارس متوسطه زبان انگلیسی هنر هماهنگ کننده جان پارک که فرستاده توصیه هایی از Spokane, NAACP, EWU Africana Studies, Spokane, کتابخانه های عمومی و هولوکاست مرکز برای بشریت; دبیرستان زبان انگلیسی, معلمان, مریم Fruchter و یوسف کاروس و دانشگاه واشنگتن پروفسور میشل H. Martin و دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

آیا شما به دنبال برای کتاب های کودکان و یا بزرگسالان رمان این فهرست یک کتاب (یا سه) برای شما. گسترده ای برای خواندن لیست spokesman.com.

کتاب بزرگسالان

"بین دنیا و من" توسط Ta-Nehisi Coates: Coates آدرس رمان-ظهر نامه ای به پسرش توضیح این واقعیت که در امریکا است. این کتاب با تمرکز بر تاریخچه و بیوگرافی.

"خروج غرب" توسط Mohsin Hamid: مجموعه ای در آینده ای نزدیک حمید شرح زیر است دو پناهندگان محدود ضرورت آنها به عنوان حرکت به ظاهر فروپاشی جهان با سفر از طریق مرموز پورتال.

"بر روی زمین ما به طور خلاصه زرق و برق دار" توسط اقیانوس Vuong: Vuong را اولین رمان نامه ای از یک پسر به مادرش که نمی تواند به عنوان خوانده شده. از آن نگران است با سابقه فاميلی – محور در سراسر ویتنام – که منجر می شود و روابط به راوی در حال حاضر.

"وجود دارد" توسط تامی نارنجی: پس از یک دوجین از شخصیت های بومی در اوکلند که مسیرهای در حال در هم تنیده فراتر از درک خود را نارنجی ایجاد خود را به عنوان یک مهم معاصر ،

"تبدیل شدن" توسط میشل اوباما میشل اوباما خاطرات را پوشش می دهد او در سال پیشرو به و از طریق اقامت خود را در کاخ سفید است. آن را تحسین و عمیقا شخصی و خاطرات.

"خانه" توسط Toni Morrison: موریسون عمیقی در دسترس روایت زیر یک جانباز. آن را ماهرانه و سپس آشکارا شامل مسائل نژاد در امریکا به عنوان شخصیت' نژادها رفتن مشخص نیست.

"مهر: نژادپرستی Antiracism و شما" توسط Jason رینولدز و Ibram X. Kendi: "مهر" یک کتاب طراحی شده است برای نشان دهد که چگونه امریکا رو به جایی که در آن است و چگونه آن را ممکن است ادامه, چگونه خواننده ممکن است ادامه دهید. آن را بسیار در دسترس است.

"اگر بیل استریت می تواند بحث" توسط جیمز بالدوین: Fonny و Tish یک جوان سیاه, زن و شوهر, زندگی در هارلم. آنها عمیقا در عشق اما وقتی که تراژدی اعتصاب Fonny بازداشت برای یک جرم را مرتکب نشده بود. یک داستان غم انگیز عشق بالدوین است که در بهترین حالت خود.

"متولد جرم" توسط Trevor Noah

"متعلق: فرهنگ محل" توسط زنگ قلاب

"بازی در تاریکی: سفیدی و تخیل ادبی" توسط Toni Morrison

"مامان و من و مامان" by Maya Angelou

"زنان و نژاد و کلاس" توسط آنجلا دیویس

"Borderlands/لا فرنترا: جدید Mestiza" گلوریا Anzaldua

"بنده" توسط Natasha Trethewey

"19 انواع غزال" توسط نائومی, شهاب نای

"Still I Rise" by Maya Angelou

"آفتابپرست نیمکت : اشعار" توسط Yusef Komunyakaa

"چهار روح" توسط لوئیس Erdrich

"شهروند" توسط کلودیا رنکین

"گمشده در شهر" توسط Edward P. Jones

"سالنامه مرده" توسط لسلی Marmon Silko

"چگونه می توان یک زاد نژادپرستی" توسط Ibram X. Kendi

"من می دانم که چرا در قفس پرنده ها آواز می خواند" by Maya Angelou

"آنها نمی توانند ما را بکشند همه : فرگوسن و بالتیمور و یک عصر جدید در امریکا نژادی عدالت جنبش" توسط وسلی Lowery

"Americanah" توسط Chimamanda Ngozi Adichie

"معشوق" توسط Toni Morrison

"برو آن را در کوه" توسط جیمز بالدوین

"Homegoing" توسط Yaa Gyasi

"قرمز در استخوان" توسط ژاکلین Woodson"

"The Bluest Eye" توسط Toni Morrison

"ستاره زرد رنگ خانه: قابل توجه داستان یک پسر بقا در محافظت از خانه در مجارستان" توسط Paul V. Regelbrugge

"سفید, شکنندگی: چرا آن را بسیار سخت برای مردم به صحبت در مورد نژاد پرستی" توسط رابین DiAngelo

"جدید Jim Crow" توسط میشل الکساندر

"گرمای خورشید دیگر: داستان حماسی امریکا مهاجرت بزرگ" توسط Isabel Wilkerson

"Barracoon: داستان از گذشته سیاه و باری" توسط زورا نیل Liquid

"فقط رحمت: داستان عدالت و رستگاری" توسط برایان استیونسون

"Pushout: جرم سیاه دختران در مدارس"

بزرگسالان جوان کتاب

"آمریکا در خیابان" توسط آبی Zoboi: Hatian مهاجر Fabiola مادر بازداشت شده است پس از ورود به کشور و Fabiola است از چپ به حرکت به یک فرهنگ جدید به طور کامل در خود را در دیترویت.

"نفرت تو را" با انجی توماس: استار, گیر افتاد, بین نژادهای مختلف, سیاه, محله و سفید دبستان مدرسه شاهد تیراندازی او را, دوست, دوست توسط یک افسر پلیس است که باعث می شود سرفصل های ملی. او باید یاد بگیرند که به آغوش او هویت و صدای او.

"شاعر X" توسط الیزابت اکودو: Xeomara یک آفریقایی, لاتین, دختر بچه در حال رشد در هارلم در برخورد با تنش میان پدر و مادر او انتظارات برای کسی که در او است و او هویت خود. او در می یابد صدای او از طریق شعر است.

"عزیز مارتین" توسط Nic سنگ: به عنوان یک پیچک محدود, سیاه, دانشجو, Justyce تجارب اثرات 400 ساله نظام ظلم و زمانی که او دستگیر شده است به ناحق.

"در میان سایه های خاکستری" توسط Ruta Sepetys: Sepetys' رمان وحشیانه است و به زیبایی نوشته شده است. آن به شرح زیر 15 سال محدود به یکی از استالین سیبری اردوگاه های کار. او متکی هنر برای پیدا کردن آرامش.

"کودکان از خون و استخوان" با Tomi Adeyemi: Adeyemi مشهور فانتزی سری زیر یک جوان maji و سرکش یک شاهزاده خانم به عنوان آنها سعی می کنید برای نجات جهان از سحر و جادو و گردش قدرت از شر پادشاه.

"ذبح" توسط Brittney موریس: Kiera Johnson توسعه یک بازی آنلاین است و هیچ کس آن را می داند. زمانی که او بازی است که در یک دنیای واقعی حادثه او باید آن را ذخیره کنید و بدون از دست دادن خودش.

"فقط خوش شانس" توسط ملانی فلورانس: شانس زندگی با پدربزرگ و مادربزرگ او. خوش شانس مادر بزرگ مشکل به خاطر سپردن همه چیز اما خوش شانس جد مراقبت از او را. زمانی که پدربزرگ و مادربزرگ او عبور دور او وارد فاستر سیستم در جستجو برای خانه.

"سیاه و سفید به اندازه کافی" توسط نویسندگان مختلف: مجموعه ای از داستان های کوتاه (هر کدام توسط نویسنده های مختلف) در مورد جوان بودن و سیاه و سفید نشان دهنده این است که هر شخص در زندگی خود تجربه است و هویت خود را.

"این کتاب Anti-Racist" توسط Tiffany Jewell

"57 اتوبوس" توسط Dashka اسلاتر

"مارس: کتاب یکی" توسط John Lewis

"یک آمریکایی آفریقایی تبار و Latinx تاریخ ایالات متحده" توسط پل Ortiz

"همه آمریکایی پسران" توسط Jason رینولدز و برندان Kiley

"چگونه آن رفت" توسط Kekla Magoon

"من آلفونسو جونز" توسط تونی مدینه

"اجازه دهید من می شنوید یک قافیه" توسط Tiffany D. Jackson

"راه طولانی به پایین" توسط Jason رینولدز

"روز دوشنبه آینده نه" توسط Tiffany D. Jackson

"در آمده" توسط انجی توماس

"مخالف همیشه" توسط Justin A. رینولدز

"چیدمان من هم" توسط رنه واتسون

"غرور و افتخار" توسط آبی Zoboi

"انفرادی" توسط الکساندر Kwame

"The Field Guide to the North American Teenager" توسط بن Philippe

"خورشید نیز یک ستاره" توسط نیکول Yoon

"سازمان دیده بان ما ظهور" توسط رنه واتسون و الن Hagan

"یک نت خیلی سیاه" توسط L. L. MicKinney

"ترس ملت" توسط جاستینا ایرلند

"حیوان خانگی" توسط Akwaeke Emezi

"The Belles" توسط Dhonielle Clayon

"قوم و خویشی" توسط Octavia E. ساقی

"ما شاهدان : پنج خاطرات نوجوانان که درگذشت در هولوکاست" توسط یعقوب Boas

"Inkmistress" توسط آدری Coulthurst

"آتش و ستاره" توسط آدری Coulthurst

"دختران کاغذ و آتش" توسط Natasha فا نگن

"وایلدر دختران" توسط روری قدرت

"مگنوس Chse و خدایان از عسگرد" توسط Rick Riordan

"خیال" توسط رایان La Sala

"در پرتو خورشید" توسط Tillie والدن

"بامزه در فارسی: A Memoir of Growing up Iranian in America" توسط Firoozeh Dumas

"کنجکاو حادثه سگ در شب" توسط مارک هدن

"این کاملا درست است Diary of a Part-Time هندی" توسط Sherman Alexie

"آمریکا متولد چینی" توسط ژن Luen یانگ

"عشق و نفرت و سایر فیلترها توسط سمیرا احمد

"نگاهی به میکروفن : داستان های تخیلی روزمره مقاومت" توسط بتنی فردا

کتاب های کودکان

"Sal و گابی شکستن جهان" توسط کارلوس هرناندز: Sal یک شعبده باز که برای آخرین ترفند تکیه بر توانایی های خود را برای دستکاری در فضا و زمان است. مشتاق گابی جلب بر روی خود را به حیله گری و این دو تبدیل به یک اواز یا موسیقی دو نفری با پتانسیل برای شکستن جهان است.

"به عبارت دیگر برای خانه" توسط یاس Warga: در این آیه-رمان جود مجبور به ترک او برادر و پدر پشت در سوریه برای زندگی در سینسیناتی.

"پیدا کردن Langston" ، Lesa کلاین-Ransome: Langston و پدر خود نقل مکان به شیکاگو در اواخر 40s, که در آن او می یابد – در یکپارچه کتابخانه های عمومی – او اسم: Langston Hughes.

"ما ظهور ما مقاومت در برابر ما بالا بردن صدای ما" ویرایش شده توسط وید هادسون و شریل ویلیس هادسون: 50 نفر از برجسته ترین صداها در کودکان و بله ادبیات هر رویکرد به این سوال "در این تفرقه جهان, آنچه که باید ما به فرزندان ما?"

"شبح پسران" توسط Jewell پارکر رودز: Jerome – هفتم-سیاه و سفید درجه پسر به قتل توسط یک افسر پلیس است. به عنوان یک شبح او مشاهده خرید اینترنتی از مرگ او و در دیدار دیگر پسر جوان سیاه و سفید که به قتل رسیده اند از جمله امت تا.

"بچه های جدید" جری کرافت

تصویر کتاب

"نانا اکوا به مدرسه می رود" توسط Tricia ایلام واکر و مارس هریسون: Zura عصبی است او را Nana به روز پدربزرگ و مادربزرگ چرا که او مطرح در غنا – اتحاد قبیله ای نشانه گذاری بر روی چهره او. اما نانا قادر است به سهولت Zura نگرانی و هر دانش آموز احساس خاص.

"Lubna و نقش ونگار ریگی دادن" وندی Meddour دانیل Egnéus, : Lubna در دیدار امیر جدید پناهنده در جهان از چادر و سهام بهترین دوست او و با او و سنگریزه (ریگ). او به زودی در می یابد که او ممکن است نیاز به نقش ونگار ریگی دادن بیش از او.

"Suki کیمونو" توسط چیری Uegaki و استفان Jorisch: Suki اصرار در پوشیدن مادر بزرگ او کیمونو به اولین روز مدرسه در وجود خواهر اذیت کردن. او را تبدیل به حسادت از کلاس با داستان فوق العاده در مورد آن.

"رفتن به پایین صفحه اصلی با پدر" توسط Kelly سار لیون و دانیل Minter: در یک خانواده ریونیون در زمین های اجدادی Lil آلن به تصمیم می گیرید که چگونه او خواهد شد به اشتراک گذاری یک ادای احترام به خانواده تاریخ است. لیون به شکل یک جشن زیبا از فرهنگ و خانواده است.

"صوفیه والدز آینده Prez" توسط Andrea بیتی و دیوید رابرتز: صوفیه والدز پردازد محلی موضوع خطرناک زیادی سطل زباله بریزیم. او در شمار شهرستان سالن گزاره از تبدیل آن به یک پارک است اما تبدیل به دور بودن بچه. او مجموعه به آنها نشان می دهد آنچه که او می تواند انجام دهد.

"عجیب و غریب قهرمانان" توسط Arabelle Sicardi: جشن 53 LGBTQ قهرمانان در طول تاریخ این کتاب جزئیات موفقیت های خود را و کمک به هنر و بیشتر.

"شکوه وطنی براون" توسط Samara کول Doyon و Kaylani Juanita

"چگونه Mamas عشق خود را به نوزادان" توسط Juniper فیتزجرالد و الیز پترسون

"Birdsong" توسط جولی Flett

"سرقت عبارت" توسط ملانی فلورانس و گابریل Grimard

"کمی رهبران: پررنگ زنان در تاریخ سیاه" توسط Vashti هریسون

"سیاه و سفید است که رنگ های رنگین کمان" توسط آنجلا شادی و Ekua هلمز

"ما از آب, محافظ" توسط کارول Lindstrom و Michaela Goade

"جولیان یک پری دریایی" توسط جسیکا عشق

"کجا هستند شما از" توسط کامیل Saied مندز و جیمی کیم

"خیال" توسط Yuyi مورالس

"Proudest آبی: داستان حجاب و خانواده" توسط سایه محمد, S. K. علی و محمد Aly

"یک است که به صورت فعال" توسط Innosanto ناغارا

"شاهزاده خانم شاهزاده خانم همیشه بعد از" توسط کتی اونیل

"Carmela پر از آرزوها" توسط مت ده لا پنا و مسیحی رابینسون

"متفاوت برکه" توسط بائو فی و Bui Thi

"دیگری" توسط Christian رابینسون

"سرقت عبارت" توسط ملانی فلورانس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن