ماهی دریاچه آتش سوزی سوخته یک خانواده در یک روز. آنها می گویند DNR اشتباه مانع از 5 سال نبرد برای راه آهن پرداخت - Sun, 05 Jul 2020 PST

مواد لازم برای اوایل فصل آتش سوزی به ستمگري حداقل 145 هکتار و نزدیک به 1,900 ponderosa سنبه ترکیب قطعه قطعه حد

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

مواد لازم برای اوایل فصل آتش سوزی به ستمگري حداقل 145 هکتار و نزدیک به 1,900 ponderosa سنبه ترکیب قطعه قطعه حدود 4 مایل در شمال شرقی چنی در اواسط ماه ژوئن 2015.

وجود دارد یک ایالت خشکسالی و آخرین بار در اسپوکن منطقه دیده بود باران – کمتر از یک دهم از یک اینچ – بیش از دو هفته قبل در ژوئن 1, با توجه به خدمات ملی آب و هوا داده است. و اما سه نفر از قبلی 10 روز در آنچه که تبدیل شدن به واشنگتن داغترین تابستان ثبت در صدر 80 درجه است.

سپس در حدود 2:30 p.m در ژوئن 17, دو BNSF لوکوموتیو راه آهن lugged تقریبا از 9000 تن از 108 حمل و نقل ماشین های قابل توجهی درجه در نزدیکی دریاچه اتصال در دریچه گاز کامل با توجه به تحقیقات خصوصی است.

زمانی که overworked از موتورهای توربوشارژ شناخته شده به شلیک دود, جرقه و شعله های آتش از اگزوز پشته پاکسازی رسوب های کربن و تف داغ اون سوی خاکستر سوخته در این فرآیند است.

برخی از 7 دقیقه بعد, واشنگتن, وزارت منابع طبیعی, کارکنان, گزارش آتش سوزی در خشک و کم ارتفاع پوشش گیاهی در مالکیت خصوصی حدود 40 فوت از BNSF آهنگ.

باد به سرعت گسترش آتش سوزی یک شیب تند و سراسر چندین خصوصی دیگر خواص از جمله زمین های متعلق به اموزش و همین اسمیت.

زن و شوهر دیدم شعله های آتش خزش در سراسر بیش از 100 هکتار از عمدتا جنگلی زمین های آنها به دست آورد و خود را بیش از شش دهه با هم, بسته, توسط, پاکت, پس از سال 1964. Don Smith روز را صرف هدایت آتش نشانان در اطراف ملک خود را بر روی یک ATV در حالی که اعضای خانواده عادت به تماشای افق بیش از آهنگ های راه آهن برای سیگار پس از حداقل یک دوجین آشکار راه آهن, آتش سوزی, hosed پایین پشت بام خود را و جمع آوری اشیاء با ارزش.

در پی, اموزش اسمیت به یاد چگونه یک آتش نشان کاهش یافته است یک دسته گل از گل بعد از خدمه تایید آنها در نهایت می خواهم خاموش کردن آتش بیش از دو هفته بعد.

"حداقل شما جبران شود" او به یاد می آورد در یک رسوب.

اما آن روز نمی آمد تا حدود یک ماه پیش. و Smiths دریافت خواهد کرد کمتر از نصف مقدار آنها نیاز به بازگرداندن جنگل خود را.

که تا حدودی به دلیل DNR نمی پایان تحقیقات خود را تا پاییز 2016 و زمانی که آنها را به آژانس نمی تعیین آتش را علت با توجه به اسمیت وکیل.

همین اسمیت که رشد تلخ در حالی که هزینه های برخی از آخرین روز از سال 87 تلاش برای تعمیر زمین است که به دهه برای بازگشت به قبل از, فرم درگذشت دو روز پس از این گزارش تکمیل شد. خانواده اش می گوید او ویران اخبار.

حکم به BNSF این فرصت را به ادعا می کنند آن را در تقصیر از خود دفاع کند و در برابر اسمیتس در دادگاه و تا کنون جلوگیری از پرداخت به DNR برای صدها هزار نفر از دلار در, آتش نشانی, هزینه های.

'دیوار آتش'هنگامی که برای اولین بار خدمه وارد, ماهی دریاچه آتش تا به حال تنها در میان یک زن و شوهر از هکتار از چمن و شعله های آتش شد فقط چند پا بلند است.

اما فروغ به زودی ساخته شده راه خود را تا یک شیب تند به تملق گفتن زمین با توجه به مرد Gifford یک DNR سخنگوی اتفاق افتاده است که به چند مایل دور زمانی که آتش سوزی گزارش شد.

"و پس از آن سوخت را تغییر داد و آن را آغاز برداشت تا در سرعت" Gifford گفت.

شعله های آتش به رشد حدود 11 فوت ارتفاع در حدود 15 دقیقه این آتش سوزی همچنان به گسترش از طریق قلم مو و نور چوب Gifford گفت.

تعدادی از ponderosas بودند را به آتش کشیدند از پایین به بالا با آتش بالا رفتن از تنه های گذشته و اندام گفت: Spokane County Fire District 3 رئیس کودی رهربچ بود که DNR را آتش منطقه مدیر منطقه در آن زمان است. او به یاد وزش مداوم باد در حدود 10 مایل در ساعت.

شعله های آتش افتاده از تاج به تاج و تخت از بسیاری از درختان کاج در حالی که باد رو embers صدها پا جلوتر از فروغ جرقه کوچکتر آتش سوزی و کمک خود را پیشبرد.

آتش توانا و پر از دود دیده می شود می تواند از مرکز شهر اسپوکان در طول بعد از ظهر.

متعدد آتش فرود در آتش سوزی از Spokane County Fire District 3, DNR, دفتر مدیریت زمین, واشنگتن, وزارت ماهی و حیات وحش و بسیاری دیگر Spokane County fire مناطق و ادارات در اولویت حفاظت از چند خانه ها و سازه های دیگر.

Fairchild پایگاه نیروی هوایی همچنین اعزام یک کامیون تانکر و BNSF با ارسال پنج-ماشین قطار حامل 11 4,200-گالن آب مخازن.

اعضای خانواده در خانه اسمیت در عرض 20 دقیقه به ماهوت پاک کن زدن اموزش دور اما او نشسته به تماشای در خیرگی حتی به عنوان جرقه شروع به پریدن کرد در سراسر hosed پایین حیاط به سمت خانه او.

"ما در برخورد با راه آهن, آتش سوزی, قبل از, اما هیچ چیز مثل این" اموزش اسمیت گفت. "آن ویرانگر تماشای دیوار از شعله های آتش در حال آمدن به سمت خانه خود را. نشستم اینجا با اشک در حال اجرا کردن چهره من تقریبا در یک حالت شوک است."

اموزش اسمیت گفت: چندین هکتار از اموال او سوزانده شده بود در طول 50 سال او زندگی می کردند وجود دارد. او گفت دخترش شد تا به این حال رشد است که او اسکن شده آهنگ های راه آهن به صورت آتش سوزی هنگامی که او به خانه آمد ،

"ما همیشه به افق برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه دود این جهت" اموزش اسمیت به یاد می آورد دخترش گفت: در رسوب.

برای حفاظت از خود اسمیت خریداری یک موتور آتش باقی می ماند که در خانواده و 30 یا بیشتر از بستگان که در نزدیکی زندگی می کنند – غیر رسمی "اسمیت تیپ آتش" – استفاده می شود در یک لیست برای Spokane County Fire District 3, تماس, اموزش اسمیت گفت. آنها همچنین حفظ firebreak در امتداد راه آهن fenceline که اموزش اسمیت گفت: BNSF متوقف پاکسازی باقی مانده در اطراف 2000.

در یک ایمیل یک BNSF سخنگوی گفت: "ما بر اساس سوابق این جاده نیست در BNSF ملک و ما ندارد و مسئولیت نگهداری آن است."

روی تی وی, Don Smith کارگردان آتش نشانان به اشغال خانه در آتش این مسیر که قبلا ناشناخته به پاسخ دهندگان اموزش اسمیت به یاد.

"دان گفت: این برای اولین بار بود که واقعا به تاپس از درختان" اموزش اسمیت به یاد می آورد. "همه بقیه چمن آتش سوزی است که شما قادر به قرار دادن."

یک آتش سوزی کوچک منطقه 3 خدمه برخی از آنها داوطلبان به دام افتاده بود با یک موتور در آن خانه نزدیک سر شعله های آتش پس از قطع مسیر فرار خود را. مقامات در ابتدا گزارش ساختار از دست داده بود.

اما سه آتش نشانان منتظر آتش به تصویب و ذخیره خانه رهربچ گفت.

عکس ها نشان می دهد خانه را سوخته عرشه و تعدادی از جوجه های سوخته در نزدیکی خود را سوزانده coops.

"من تو را دیدم 100-پا شعله های آتش" صاحب خانه دیوی Caven گفته سخنگوی-نقد و بررسی در آن زمان است. "این فقط یک دیوار از شعله های آتش."

پس از خدمه اولیه تلاش برای مهار آتش در آن پهلوها سه هلیکوپتر و یک تانکر هوایی کاهش یافته و آب در فروغ اجازه می دهد آتش نشانان را به یک موضع آن شب در جنوب Scribner جاده ها است.

"که خوش شانس بود" گفت: Rohrbach که اشاره دره و توپوگرافی در طرف دیگر از جاده ها است. "آن شده اند که تا به حال به چالش کشیدن آتش بدست شرق Scribner."

این آتش سوزی به طور کامل موجود دو روز بعد اما خدمه ادامه داد: برای پاک کردن نقاط داغ برای حدود یک هفته است. یک آتش نشان دچار یک آسیب دیدگی جزئی در پاسخ.

 (Molly Quinn / The Spokesman-Review)
(مولی کوین / سخنگوی-نقد و بررسی)

'یک خطر'روز پس از آتش سوزی آغاز شده و روت اسمیت به یاد نشسته در حیاط او را با شوهرش و پسر به عنوان دو BNSF کارکنان با پلانشت راه می رفت به سمت آنها.

بسیاری از درختان سوخته بودند و یا incurably آسیب دیده است.

سوسک بعد شوهر تضعیف سنبه است که ممکن است جان سالم به در برد. رفتارهاي علف های هرز جوانه زده در محل مراتع و سنگ آمده که در آن از سوزن کاج و بوته ها تا به حال یک بار شده است.

فراوانی از پرندگان دیگر fluttered در اطراف ملک و Smiths نمی تواند تصور کنید که داشتن گاو یا اسب دوباره از ترس آنها می خواهم زخمی خود را در سوراخ سمت چپ توسط سوخته درختان. دیگر حیات وحش نیز کمیاب شد.

با نرده نابود, Don Smith به طور منظم به گشت در این زمینه به مردم اطمینان دهد که ماند از خطرناک زمین بایر.

آتش همچنین مصرف تقریبا تمام اسمیت نوه همسایه را با 10 هکتار جنگلی اموال که آنها به فروش می رسد به او برای زندگی در سال 2014. خانه اش باقی مانده بود صدمه ندیده است.

اموزش اسمیت با اشاره به زمین های خود را به عنوان "یکی از خطر" در یک ورودی مجله در طول پاییز 2015.

"از آنجا که از آتش آسیب ما دیگر نمی تواند احساس می کنید که ما می توانیم در (به) آتش منطقه," او نوشت: یک هفته قبل.

از این اموزش اسمیت در حال حاضر 86 گفت: اعضای خانواده هنوز هم باید برای پاک کردن بیش از 100 هکتار از سوخته درختان که در ادامه به دیدن اندام شکسته در باد. در گذشته آنها کاهش یافته است precariously نزدیک به اسمیت در به طور منظم strolls.

در داخل خانه خود را روت اسمیت تمیز برای ماه برای خلاص شدن از شر آن را از آسیب دود و دوده هر چند خاکستر دمیده شد در داخل خانه هر زمان باد را برداشت. با از دست دادن تاج درخت برای تلفن های موبایل از ده ها تن از عبور قطار و سوت مزاحم شدن از طریق پنجره های باز در روزهای گرم.

"به خوبی می تواند ما را در انجام هر چیزی ؟ ما می تواند به شما کمک کند؟" اموزش اسمیت به یاد می آورد BNSF کارکنان درخواست پس از آتش.

اما در آن نقطه شوهرش ویرانی تبدیل شده بود به خشم او گفت:.

"من فکر می کنم من دونالد می گوید:" آیا شما انجام می شود کافی است ؟ برود,' " روت گفت: در طول مدنی رسوب.

همین اسمیت اضطراب و افسردگی بدتر در طول ماه های بعدی و اموزش اسمیت گفت که او همچنین دریافت دارو به درمان خود سلامت روحی و روانی تشخیص است.

او نوشت: در یک مجله که او می ترسید شوهرش سلامت بود و عدم توجه به استرس است.

ایلینوی پیوند از طریق نیروی هوایی, Don Smith ملاقات اموزش در حالی که مستقر در Fairchild. اولین تاریخ خود را در ماهی دریاچه رفت و آمد مکرر و آنها ازدواج کرده بودند در مونتانا سه ماه بعد در اوت 1952 با 5 دلار به نام خود.

آنها شروع به دست آوردن قطعه از زمین در نزدیکی چنی در اواسط دهه 1960 و همین اسمیت بازنشسته به عنوان یک چوپان و کشاورز پس وقت خود را به عنوان یک چوب pipeliner و اپراتور تجهیزات سنگین.

"برای دیدن همه چیز ما کار می کرد برای بیش از همه کسانی که سال در یک روز, او فقط از نوع قلبی از دست داد در کل چیز" اموزش اسمیت گفته سخنگوی-نقد و بررسی.

اما با وجود از دست دادن علاقه در بهره گیری از زمین های اموزش اسمیت گفت شوهرش هنوز هم احساس مسئولیت را به آن بازگرداند.

به زودی پس از او آموخته است که DNR نمی تواند تعیین علت آتش دان اسمیت درگذشت سپسیس است که ناشی از پاسخ التهابی بدن برای مبارزه با عفونت و می تواند منجر به نارسایی ارگان ها.

"او از چک کردن علف های هرز در ATV خود را درست تا چند روز قبل از درگذشت" اموزش اسمیت گفت.

'یک مقاله جنگ'پس از این ماهی دریاچه آتش اسمیت تماس با یک وکیل در مورد آتش سوزی در اموال خود را برای اولین بار.

"Don Smith به نام من, من فکر می کنم روز پس از آتش سوزی و گفت:" ما کل جنگل سوخته,' " Spokane وکیل ریچارد Eymann یاد می شود. "'آن آغاز شده توسط راه آهن و چه کنیم؟' "

Eymann که به نمایندگی از مالکان در راه آهن - ابزار و ناشی از آتش سوزی قصد بازگشت به سال 1998 در بر داشت شباهت های بسیاری در این مورد با 2007 مارشال, مجتمع, آتش, که در آن او در زمینه کت و شلوار در برابر BNSF بعد از اون سوی خاکستر سوخته از یکی از آن لوکوموتیو باعث چندین آتش سوزی که سوخته 365 هکتار است.

او وارد Smiths به عنوان آتش نشانان در ادامه به حمله آتش سوزی در درختان و رست با بیل و برطرف کننده.

"این خاکستر" Eymann گفت. "این فقط یک صحنه وحشتناک است."

در هفته BNSF حل و فصل با چند همسایه که اموال آسیب دیده بود. مالکان امضا توافقنامه nondisclosure که ناکرده آنها را از صحبت در مورد آرایش با راه آهن و با توجه به Eymann که تماس برخی از آنها را بر روی تلفن.

BNSF گفت: در بیانیه ای که آن را اعتراف نمی هر گونه مسئولیت در شهرک با مالکان. راه آهن بلافاصله پاسخ به یک ایمیل پیگیری در مورد تعدادی از شهرک.

Eymann گفت: مطالبات بیمه تعدیل او گفت: نه به فایل طرح دعوی در دادگاه در برابر BNSF چون راه آهن خواهد آنها را ارائه می دهد پول اگر Smiths ارائه برآورد خسارت که یک متخصص تعیین می شود حدود 950,000 برای ترمیم 160 آسیب دیده هکتار است.

اما حل و فصل هرگز آمد.

در عوض در طول میانجیگری که به دنبال Eymann پر کردن کت و شلوار, وکیل گفت BNSF ارائه Smiths 100.000 دلار بود که کمتر از هزینه از زمین قبل از آتش است. اموزش اسمیت بود و شدیدا در برابر امضای هر گونه توافق که منع او از صحبت کردن.

با احزاب تا کنون از هم جدا Eymann گفت: احتمال یک توافق خارج از دادگاه غیر ممکن شد.

در طول دو سال از دادخواهی Eymann گفت که او پر کرده است, چهار banker جعبه با حرکات تقریرات عکس و دیگر اسناد دادگاه.

"هنگامی که شما در حال بالا رفتن در برابر ساز و برگ مانند فورد یا جنرال موتورز و یا در این مورد BNSF آنها تبدیل آن به یک جنگ در مقاله" گفت: Eymann که برآورد هزینه تشکیل پرونده و سایر هزینه بالغ بر حدود $80,000. "این می تواند بسیار پر هزینه بسیار به سرعت."

بخشی از هزینه های آن بود به استخدام و آموزش آتش سوزی کارشناسان به انجام آنچه DNR محققان نمی تواند: با دقت اشاره کردن علت این ماهی دریاچه آتش.

'دستور غذا را برای یک لوکوموتیو ناشی از آتش'تعدادی از بزرگترین آتش سوزی در طول سابقه 2015 فصل دیدم که بیش از 1 میلیون هکتار رایت ایالت شد ناشی از رعد و برق و آتش سوزی و تجهیزات کشاورزی و رشد به هزاران هکتار است.

اما در کمتر از 150 هکتار ماهی دریاچه آتش سمان خود را در خاطرات رهربچ و Gifford به عنوان یکی از اولین آتش سوزی است که علامت شروع یک فاجعه تابستان است.

به طور معمول سوخت مانند قلم مو و چوب نمی رسیدن به اوج خشکی تا اوایل جولای نه اواسط ماه ژوئن.

"2014 و 2015 مهربان بودند از ما حماسه, آتش, فصل, بنابراین ما شاهد این آتش سوزی اولیه" رهربچ گفت.

"بزرگترین چیزی بود که از یک آتش سوزی که در اوایل فصل با آن سریع خود از گسترش آتش سوزی," Gifford گفت.

تمام وقت ارشد DNR آتش محقق در صحنه وارد شده از ماهی دریاچه آتش حدود 8 p. m. پس از رانندگی حدود 150 مایل از Omak با توجه به DNR گزارش. او و دیگر پاره وقت محقق قدم به عقب از آتش و اسکن فروغ کلی منبع نزدیک به راه آهن پس از شب هنگام است.

یک نگهبان ماند در منطقه یک شبه و محقق ارشد پاکسازی صحنه زیر شب با توجه به گزارش. او گفت: او با استفاده از ذره بین عینکی, آهن ربا و فلزات, آشکارسازهای به تلاش برای تعیین علت آتش سوزی اما نمی رکورد بازیابی هر گونه شواهد است.

حدود 15 ماه بعد محقق نوشت که او نمی تواند رد کردن خطوط برق تفریحی و گذرا فعالیت و یا آتش سوزی علاوه بر راه آهن به عنوان علل بالقوه آتش است.

اما خصوصی آتش محقق مایک کول که کار را برای کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش برای 37 سال و استخدام شد Eymann بررسی از طرف او به سرعت رد هر علت به جز راه آهن پس از راه رفتن در صحنه آتش ژوئیه گذشته.

نزدیکترین خط قدرت هادی توسط داخلی قدرت و نور تقریبا 70 پا از منشاء آتش و سرد گفت: ابزار او را مطلع تجهیزات آن در دستور کار آتش سوزی و تا به حال نیاز عمده تعمیر و نگهداری از.

"باد جهت بود که اساسا به نفع حاکم کردن خطوط برق به علاوه هیچ ناهنجاری در خطوط قدرت" گفت: Cole که به ذکر آنها نیست آسیب دیده در آتش یا نه.

Cole همچنین انتظار می رود برای پیدا کردن مسیرهای پیاده روی پیاده روی در نزدیکی پس از خواندن DNR گزارش اما او کشف ماهی دریاچه دنباله متوقف می شود در حدود یک و نیم مایل از هر دو طرف از آهنگ با هیچ راهی برای عبور بدون خاطی.

برای یک آتش سوزی, آتش کول گفت: محققان باید در پیدا کردن شواهدی از مسابقات و یا زمان تاخیر آتش زا در دستگاه. اگر کسی شروع به ماهی دریاچه آتش را با دست زد و آنها را مجبور به بالا رفتن از شیب تپه ای از سنگ های سست که آتش شروع به فرار.

"می گویند که آتش زا است و ممکن است باعث شود شما باید مدرکی برای حمایت از این فرضیه. و هیچ شواهدی وجود دارد" کول گفت. "اگر شما در حال رفتن به استفاده از آن به عنوان یک علت ممکن است در این سناریو شما می توانید استفاده کنید که در هر سناریو."

راه آهن از سوی دیگر بود که در نزدیکی-بهترین سناریو آتش سوزی با توجه به کول و قطار متخصص براندون اگدن سابق BNSF کارمند نیز استخدام Eymann.

سرب لوکوموتیو ذکر شده بود به عنوان معیوب با توجه به اگزوز نشت 19 روز پس از آتش سوزی با توجه به اگدن. یک BNSF گزارش کار نشان داد یکی اگزوز منیفولد را پیچ و مهره شد همه از دست رفته و آن سیم کشی ذوب شد.

قطار نیز بدون شرط سوم لوکوموتیو که به معنای این دو باقی مانده بودند در حال اجرا در حداکثر دریچه گاز برای جلوگیری از به تاخیر انداختن در شیب از Spokane. که افزایش شانس خود را از انتشار ذرات کربن از اگزوز اگدن به این نتیجه رسیدند.

"سوخت رایت کردن است که می تواند رخ دهد هنگامی که دیزل در سوپاپ می تواند مشتعل کربن ساخت و سبب آن را منتشر می کنند از پشته" اگدن نوشت. "شرایط آب و هوایی مساعد برای کربن اگزوز اشتعال. ... وجود دارد کافی باد به ضربه کربن اگزوز ذرات به پوشش گیاهی درست کردن راه آهن از راه حق.

"شرایط یک دستور برای یک لوکوموتیو ناشی از آتش."

DNR تحقیقات به نظر می رسد که نه تحت پوشش اطلاعات کلیدی یافت اگدن و کول از جمله زمان عبور قطارها و تعمیر و نگهداری سوابق.

آتش ارشد DNR محقق ترک شغل خود را در سال 2017 و جایگزین شد منطقه ای که محقق به کمک در ماهی دریاچه بررسی است.

او مخلوع به عنوان بخشی از اسمیت طرح دعوی در دادگاه در پاییز گذشته.

او گفت که وکلای نهایی تحقیق و تفحص در زمان غیر معمول مقدار از زمان برای تکمیل و را شامل نمی شود خود را مکمل گزارش است که استاندارد عمل با توجه به اسناد دادگاه. با اطلاعات جدید در مورد خطوط برق در منطقه او همچنین توافق کردند که این ابزار می تواند حکومت را به عنوان یک علت آتش سوزی و اشاره کرد که ذرات کربن از قطار اگزوز نمی تواند بازیافت شود حدود 50% از زمان.

محققان پیدا کردن علت اکثریت قریب به اتفاق آتش سوزی با توجه به DNR Sgt. گری Margheim که نظارت wildfire بررسی در شرق واشنگتن پس از 2017. یک اقلیت کوچک در سمت چپ نامشخص.

دو full-زمان ارشد wildfire محققان کار در شرق واشنگتن در پیچیده آتش سوزی از جمله کسانی که به طور بالقوه مربوط به راه آهن Margheim گفت. چهل یا طوری دیگر DNR کارکنان در شرق واشنگتن بررسی آتش سوزی علاوه بر نقش های دیگر مانند موتور آتش اپراتورها و جنگل.

راه آهن باعث حداقل 159 آتش سوزی در Spokane County بین 1970 و سال 2006 با 36 از کسانی که در چنی منطقه است. همانطور که از پایان ماه مه DNR تا به حال ثبت یک راه آهن ناشی از آتش سوزی در واشنگتن در سال 2020 است.

کول خصوصی محقق گفت: اگر او تا به حال مواجه می شوند تکراری مشکلات با راه آهن ناشی از آتش سوزی در قلمرو او با کال آتش و او را از بازرسی لوکوموتیو و حصول اطمینان از راه آهن نگهداری می شود firebreaks همراه آهنگ های خود را.

او نمی تواند به یاد بیاورید یک آتش سوزی ناشی از راه آهن اگزوز در طول آتش نشانی حرفه ای.

"هنگامی که به شما اجازه روباه تماشای مرغ وجود دارد رفتن به یک مشکل" کول گفت: در مورد اعتماد به شرکت راه آهن به اقدامات پیشگیرانه.

'به پرداخت پول برای آن'پیش از محاکمه BNSF ساخته شده یک پیشنهاد از قضاوت به اموزش اسمیت و نوه اش در مجموع $426,000 با توجه به اسناد دادگاه واصل در پایان ممکن است.

اما تا کنون DNR مقامات آشکارا مورد بحث و پیگیری پرونده های مدنی در برابر BNSF برای بازیابی آتش نشانی هزینه ها در نور از Smiths "کارشناسان" یافته ها با توجه به گروه سخنگو.

واشنگتن دادستانی کل در نظر پرونده های حقوقی در موارد آتش سوزی در توصیه DNR مقامات اگر هزینه برای دولت بیش از 100.000 دلار برای مبارزه با توجه به Margheim.

ماهی دریاچه آتش هزینه در پاسخ آژانس در مورد $500,000 به سرکوب با توجه به یک گزارش از شمال غربی هماهنگی مرکز.

اموزش اسمیت گفت: کسانی که unrecovered مالیات دهندگان دلار را تشدید سرخوردگی او.

اما برای آن پرداخت" او گفت:.

اما با هیچ قانون مرور زمان در موارد که در آن دولت یک قربانی Margheim گفت: DNR هنوز هم می تواند پیشنهاد یک طرح دعوی در دادگاه. او می داند که از دو جمله مواردی است که در آن دولت دنبال یک مورد پس از نتیجه یک ملک خصوصی را دادخواهی.

دفتر دادستان کل بود که درگیر در پاییز سال 2019 رسوب DNR آتش محقق می گوید نمی تواند تایید وجود رسیدگی به ماهی دریاچه آتش.

اموزش اسمیت گفت: $370,000 او دریافت خواهید کرد که فقط کسری از آنچه که او نیاز به بازگرداندن او زمین را ارائه تضمین او می خواهم نوعی از جبران قبل از او می میرد و اجازه داد تا او را به صحبت در مورد آنچه اتفاق افتاده تا آن روز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن