M در ایلیا Mikheyev مخفف MVP حداقل در برگ' مینی مسابقات

آن را دقیقا جای تعجب برای دیدن ایلیا Mikheyev انجام به عنوان به خوبی به عنوان او را از طریق تقریبا دو هفته از

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

آن را دقیقا جای تعجب برای دیدن ایلیا Mikheyev انجام به عنوان به خوبی به عنوان او را از طریق تقریبا دو هفته از اردوگاه های آموزشی.

اما اگر شما خود را در تورنتو افرا برگها هم تیمی آن مطمئن بود عالی بود برای دیدن.

"او با توجه به بسیاری از مراحل بدیهی است که با این که خیلی وحشتناک آسیب" گفت: مرکز Auston متیوز به یاد اسکیت تیغه که قطعه قطعه باز Mikheyev مچ دست Dec. 28. "او واقعا سخت کار می کرد به عقب بر گردیم به بازی شکل بوده و اسکیت تمام این زمان از فصل رفت مکث بنابراین در حال حاضر او به نظر می رسد واقعا خوب است و من فکر می کنم او برای رفتن به یک سرمایه بزرگ برای تیم ما آمده حذفی زمان است."

مطمئن شوید که آن را تنها در اردوگاه های آموزشی. اما وجود داشته اند چند چشم باز اجرای شایسته اشاره کرد: Kasperi Kapanen نیک رابرتسون حتی Nic Petan.

اما Mikheyev می ایستد. او سه گل به ثمر رساند و در دو دوره داد و بیداد پنج شنبه بود که به معنای نگاه و احساس به عنوان نزدیک به یک بازی به عنوان امکان پذیر است. آن را برجسته 20 دقیقه دو دوره موسیقی بین سوت تلویزیون وقفه و 4 بعد از ظهر شروع آن برگها را چند به عنوان NHL مهندسین یک برنامه از 12 تیم در یک میدان یخ بازی.

این پنجمین و آخرین مرحله در یک مینی مسابقات است. Mikheyev که منجر برگ گزنه را با پنج گل برابر Frederik اندرسن بود به نام MVP.

"او شده است قطعا کار در قدرت گفت:" اندرسن. "من نمی آنچه که ناتوانی در مچ دست خود را, اما آن را مانند به نظر می رسید آن را به او کمک کرد. قطعا شاخه های آن را به خوبی."

شش پا-سه Mikheyev نشان داد با سرعت و مهارت مجموعه شاید مناسب تر به کوچکتر بازیکن.

"او احتمالا بیشتر از کسی است که واقعا هیجان زده و خوشحال به عقب در اینجا به بازی در یک تیم محیط زیست" برگ مربی شلدون Keef گفت. "این یک راه طولانی برای او به عقب بر گردیم به بازی در بازی اکشن. او تا به حال کمی پرش اضافی در تمام طول این و است که واقعا بزرگ بود برای دیدن."

Mikheyev بازی در جناح چپ خط با جان توارث و میچ Marner یک گروه که نمی بینم مقدار زیادی از عمل هم در این فصل به طور منظم با توجه به صدمات. توارث از دست رفته هفت بازی (Oct. 19-Nov. 2) و Marner 11 (Nov. 10-Dec. 3) قبل از Mikheyev مچ دست آسیب (Dec. 28).

"این بدیهی است که به معنای زیادی به تیم ما" Keefe گفت. "این یک سوراخ بزرگ در صف هنگامی که او را ترک. او و چت Johnsson هر دو در همان زمان به ترک زمین شد و سوراخ های بزرگ و به یکی از آنها را در اینجا است که یک افزایش بزرگ برای ما است."

Johnsson (عمل جراحی زانو) شفا است, اسکیت دوباره در خود دارد و باید شامل در تیم فهرستی از تا 31 بازیکن که اعلام خواهد شد در این آخر هفته.این تیم با سر به فرمانت سلطنتی نیویورک در روز یکشنبه برای مرحله بعدی NHL بازگشت-به-بازی بازی طرح که تنظیم خواهد شد تا 24 تیم جام استنلی مسابقات است.

Kapanen هم تا به حال عالی اردوگاه. سرعت خود شده است بر روی صفحه نمایش کامل, حتی اگر او در پایان در اطراف خالص وجود ندارد.

"اگر من در پیشرفت خود را از طریق سه روز اول از اردوگاه به این Kappy واقعا خود را مطرح سطح" Keefe گفت. "راهی که او در این بازی در نظر با استفاده از سرعت خود را بر جن فقط دوم و سوم تلاش جن, کسانی که این نوع از چیزهایی که ما نیاز به دیدن از او.

"او یک تفاوت واقعی-ساز برای ما زمانی که او می کند که و من خوشحال است."

واقعا وجود دارد بسیاری از مشاغل برای grabs با این تیم است. اما رابرتسون و Petan هر دو ساخت یک مورد. رابرتسون شده بودند عمدتا سوم-خط جناح چپ اما در روز پنج شنبه او پیوست خط چهارم — با کایل کلیفورد و جیسون Spezza — scrimmaging در برابر یک سوم خط Pierre Engvall الکس Kerfoot و Kapanen.

Keefe خواسته شده است هر روز توسط برخی از اعضای رسانه ها در مورد رابرتسون خود را با سرعت و پیشرفت داشتن خسته شده اید رفته نیست. در پنج شنبه, مربی تیم خواسته بود اگر رابرتسون تا به حال به دست آورده یک نقطه در صف شروع.

"ما ساخته نشده و هر گونه تصمیم گیری در که هنوز" Keefe گفت. "من فکر می کنم که نمایشگاه بازی (سهشنبه در برابر مونترال) واقعا کمک خواهد کرد که ما تصحیح چیز کمی است. من واقعا دوست داشتم پیشرفت که او نشان داده شده است. چیزهای دیگری هستند که در بازی در اینجا ، تاپیک خود بازی توسعه خود را از طریق این همه و پس از آن نیز وجود دارد تصمیم گیری را بر روی دیگر بازیکنان که شده برای ما تا زمانی که قابل تامل است."

آن ماتیوز که آورده Petan نام. Petan یارب بیچاره تا حد زیادی بر آنچه که می تواند در بهترین حالت بود به نام خط پنجم. روز پنج شنبه بود که Petan, Frederik Gauthier و Egor Korshkov. هنوز Petan به ثمر رساند تا دو بار گره زدن دنیس Malgin برای بسیاری در میان به اصطلاح سیاه Aces.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر Nic Petan نگاه واقعا خوب" ماتیوز گفت. "جن در پرواز است در اطراف وجود دارد و او تا به حال جن زیادی همیشه در سمت راست فضا. او بازی می کند."

همه اخبار مثبت — بازیکنان سالم رقابت سخت برای فضاهای — می افزاید: به یک احساس خوشبینی در اطراف این باشگاه باز می شود که آن بازی در سری در مقابل کلمبوس در اوت. 2.

"آن را در شرایط مختلف از نرمال" گفت: متیوز. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما به عنوان آماده شده که ممکن است می آیند Aug. 2 و رفتن از وجود دارد."

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن