100 ساکنان 61 کارکنان مبتلا به کروناویروس در غرب سنت پل ارشد, امکانات, اما هیچ گزارش های عمومی. جمع مراقبت از داده ها هنوز هم سخت به پیدا کردن.

در شب دوشنبه در اواسط ماه مه در وست سنت پل شهردار دیوید نپر اعلام کرد او رسیده بود به مدیران و متوجه شد که ارش

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

در شب دوشنبه در اواسط ماه مه در وست سنت پل شهردار دیوید نپر اعلام کرد او رسیده بود به مدیران و متوجه شد که ارشد تسهیلات مسکن در این شهرستان تا به حال تا حد زیادی نگه داشته coronavirus در خلیج. همه به جز یکی که در آن یک سوم از ساکنان آلوده شدند.

"هر کس در حال انجام است بطرز شگفت انگیزی هست. ... آنها برقرار برخی از پروتکل آنها در اوایل آغاز شده و آن را به برگزار کردن این ویروس در داخل ساختمان خود را" گفت: Napier خطاب به غرب, St. Paul شورای شهر در آوریل 11. "تنها کسی که واقعا رنج می برند در حال حاضر Southview هکتار است. از 180 ساکنان آنها باید 60 ساکنان که COVID."

در حالی که Southview هکتار انجام داده بود گسترده تست از ساکنان توسط مارس 11, Napier, گفت:, آن را تا به حال هنوز به انجام همین کار را برای کارکنان و از آن کوتاه بود ده ها تن از کارگران است.

که در سمت چپ باز امکان, اگر, احتمال, است که کارکنان سهوا گذشت ویروس به ساکنان.

پس از آن همه چیز فقط بدتر.

ورود به آخر هفته روز یادبود تقریبا 100 ساکنان و 61 کارکنان آلوده شدند, با توجه به یادداشت به خانواده های بیماران و اورژانس نیروی انسانی ارائه شده توسط سازمان مدیریت اضطراری فدرال بود و انتظار می رود در سایت.

تأکید موذی طبیعت ویروس

شیوع بیماری در Southview هکتار فراهم می کند که زندگی مستقل زندگی کمک و مراقبت از حافظه تأکید هر دو insidiousness از ویروس است که می تواند وارد یک مرکز از طریق بدون علامت و یا قبل از علامت کارگران و ساکنان و منتقل شود به سرعت و محدود تست بود که حتی در جریان دو ماه به مینه سوتا تجربه با این بیماری همه گیر.

تست شده است پس از برداشت. اما تقریبا 80 درصد از شناخته شده COVID-19 مرگ و میر رخ می دهد به ساکنان جمع مراقبت با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت.

این Southview هکتار مثال نیز برجسته درجه که دولت و مقامات صنعت را انتخاب کرده اند به اطلاع عموم شیوع بیماری های خاص در جمع مراقبت از تنظیمات.

به جای شیوع بیماری را تا حد زیادی به نور آمده از طریق کلمه از دهان گزارش های رسانه ها و یا مداخلات خاص مقامات محلی ، سیزده ساکنان Southview هکتار درگذشت COVID-19 بین 8 مارس و آوریل 18, با توجه به وزارت امور خارجه پرونده مرگ تجزیه و تحلیل توسط پایونیر پرس.

هدف از این دولت رویکرد بیش از شده است برای جلوگیری از وحشت. حتی با احتیاط در محل مقامات دولتی سخن گفته اند گسترده عفونت به عنوان یک ناگزیری است که می تواند آهسته اما متوقف نشده است.

"اعداد اجرای بسیار بالا که در طی این است که بین 40 تا 80 درصد از Minnesotans خواهد تبدیل شده اند آلوده به COVID-19" گفت: رژیم صهیونیستی است. Walz خطاب به خبرنگاران در اواخر ماه مارس است.

"آنها همه چیز را می تواند'

فرماندار نیست تنها کسی که حواس برخی از غیر قابل اجتناب است.

Southview هکتار مراقبت های بهداشتی مرکز در غرب سنت پل. (جان Autey / پایونیر پرس)

نانسی Cornair دارای هیچ کینه علیه Southview هکتار است. شوهرش ریچارد Cornair, 88, از, Farmington, درگذشت وجود دارد از COVID-19 on May 10, اما او گفت: این تسهیلات شد مقصر نیست.

در واقع آن ریچارد سوم اقامت در این سایت. او از زوال عقل رنج می برد و در زندگی وجود دارد و هر زمان که او می تواند مراقبت از او را به خاطر او سلامت خود نیاز دارد.

"من واقعا احساس آنها همه چیز را آنها می توانند" نانسی Cornair گفت. "آنها را نگه داشته و آن را برای ماه اول. آنها تا به حال گرفته شده به عنوان بسیاری از اقدامات احتیاطی را به عنوان آنها می توانند. آن را بسیار دشوار ویروس است که به نحوی در آن فقط پرواز را از طریق محل."

طرفداران برای سالمندان می گویند در اوایل این بیماری همه گیر مینه سوتا ساخته شده اطلاعات بیشتر در مورد مجموع مرگ و میر در جمع مراقبت از امکانات در دسترس عموم نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر.

با این وجود منتقدان توجه داشته باشید که در سراسر کشور ممنوع کردن بازدید کنندگان به امکانات مراقبت به عنوان یک احتیاط تا به حال نتیجه پایان دادن به بازرسی های معمول که ممکن است ساخته شده است.

بیش از حد بسیاری از اشتباهات شناسایی شده اند بیش از حد دیر شده و بدون فرصت برای بررسی آنها می گویند.

"تنها نشانه ای داشتیم که همه چیز داره اشتباه شد, مرگ, شمارش" گفت: Elaine Ryan دولتی مدیر امور برای AARP در واشنگتن "ما باید بهتر از آن است. اگر شما ممنوعیت بازرسان و دادآوران و سپس شما باید به هیچ وجه از شکایت کردن اگر شما یکی است."

فراتر از مرگ و میر شهرستان, دولت, داده های محدود

مینه سوتا وزارت بهداشت ساخته شده است که نمرات از دیگر COVID-19 اطلاعات در دسترس عموم عمدتا محدود آشکار در مورد عفونت به کلی تعداد موارد تایید شده توسط شهرستان.

پس از استعلام از رسانه ها, دولت وزارت بهداشت در اوایل ماه آوریل شروع به انتشار اسامی جمع امکانات مراقبت که در آن حداقل یک کارگر یا مقیم تایید شده است به معرض شده اند.

این گزارش شامل نمی شود چگونه بسیاری از افراد در امکانات خاص که در واقع فوت و یا آزمایش مثبت — به سادگی که حداقل یک قرار گرفتن در معرض وجود دارد.

"انتشار اطلاعات دقیق تر می تواند تولید یک ننگ برای آن مرکز که لزوما موجه عملیات خود را و یا کنترل عفونت شیوه" گفت: اسکات اسمیت سخنگوی وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, در یک ایمیل.

این گروه هفته گذشته ارائه جزئیات بیشتر در مورد انواع تنظیمات بیشتر تحت تاثیر قرار. شیوع بیماری در حال حاضر گزارش شده در حداقل 668 امکانات از جمله 202 گروه خانه 197 زندگی کمک مراکز 108 بالغ نگهداری تنظیمات و 106 پرستاری ماهر سایت.

آشکار می شود و ضد تولیدی دولت, مقامات می گویند

اما آن را پرستاری ماهر سایت تا کنون که دولت تا به حال کشف بسیاری از ساکنان و کارکنان عفونت — 1571 و 648 بود -- به عنوان به خوبی به عنوان 438 ساکن مرگ و میر به عنوان روز یادبود.

اسمیت گفت: دولت تشویق امکانات "به عنوان شفاف که ممکن است" و به اشتراک گذاری شیوع اطلاعات با ساکنان و اعضای خانواده.

اما دولت آشکار او گفت: "می توان ضد تولیدی به سلامت و ایمنی شهروندان: زمانی که مراقبت های بهداشتی کارگران حاضر به کار وجود دارد مبتنی بر جامعه فشار; هنگامی که یکی از ترس از این موارد در یک تاسیسات است که از نقل مکان به محل دیگری (که می تواند مخاطره آمیز را در خود دارد) و پس از آن که مرکز توسعه شیوع."

مدیران در Southview هکتار اقدام به نگه داشتن ساکنان' خانواده پهلو به پهلو از وضعیت خود را, اما آنها تصمیم مارس 21 تلاش های خود را در شفافیت آورده بود سودمند توجه رسانه ها. یک خبرنگار در تماس بود و نه بازگشت و در هفته گذشته است.

"رفتن به جلو من به اشتراک گذاری جدید مثبت و یا مشکوک به ساکنان و کارکنان در یک شماره و نمی خواهد افشای جزئیات بیشتر گفت:" Southview هکتار مدیر کریستینا Cauble و مدیر پرستاری Rhonda لوئیس در یک ایمیل به خانواده های هفته گذشته است.

گزارش های بازرسی دشوار است به آمده توسط

دولت وزارت بهداشت است و سمت چپ آن را به اختیار county بهداشت عمومی دفاتر آیا به افشای تعداد عفونت های ثبت شده در هر یک از شهرستانها خود را که به عنوان خاص به عنوان بسیاری از مقامات دولتی را دریافت کنید با شناسایی که در آن ویروس بوده و شایع ترین.

در اواسط ماه مه در رامزی و داکوتای شهرستان شروع به انتشار در سطح شهرستان داده ها برای هر شهرستان با 10 یا بیشتر موارد تایید شده. داده ها از مارس 19 نشان می دهد که 109 مورد در غرب سنت پل هر چند هیچ جزئیات بیشتر.

دولت با انجام گسترده کنترل عفونت نظرسنجی یا مرکز بازرسی به اطمینان حاصل شود که خانه های سالمندان و زندگی کمک مراکز در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب برای نگه داشتن این ویروس است. اما آن گزارش ذکر شده آنلاین در وزارت بهداشت عمومی پایگاه شکایت قطعنامه (tinyurl.com/MDHComplaints).

دولت وزارت بهداشت سخنگوی هفته گذشته فرستاده چهار بازرسی نظرسنجی مرتبط شناخته شده حوادث از جمله شیوع در سنت ترزا جدید, امید, به, مطبوعات پیشگام.

"این است که یک مجموعه ای جامع از اجرای اقدامات" اسمیت گفت. "اما در اینجا گزارش های عمومی من آگاه است که منجر به در معرض خطر فوری اجرای اقدامات است."

بازرسی نظرسنجی

بین ماه های مارس 24 آوریل 14, 33 47 ساکنان در Sauer مراقبت های بهداشتی در Winona, Minn., آزمایش مثبت برای ویروس. پنج ساکنان در مدت کوتاهی پس از تست. در همه, 22, کارکنان فکر آلوده با توجه به فهرست کارکنان.

مقامات در سایت توضیح داده شده است که آنها از دست داده بود خود را کنترل عفونت متخصص در فوریه که قطع آموزش کارکنان و متخصص جدید مستقر شد برای کمک به اقامت مراقبت با توجه به کمبود پرسنل.

به عنوان یک نتیجه, هیچ یک از کارکنان به اتمام بود سالانه اجباری به طور کلی کنترل عفونت آموزش که تحت پوشش انتقال بر اساس احتیاط است.

در آوریل 7, بازرسان اشاره کرد که Parkview ارشد زندگی در Belview, Minn., تا به حال موفق به انصراف از یکنوع بازی شبیه لوتو جمعی ناهار خوری و دیگر فعالیت های گروه و ساکن با علائم تا به حال در ادامه به بخشی از.

مدیریت خواسته کارکنان را به خود درجه حرارت در خانه چون سایت در حال محدود دماسنج را پوشش می دهد. کارگران خواسته شد که برای استفاده در خانه پارچه ماسک حتی در هنگام برخورد با یک علامت ساکن و وجود دارد هیچ نشانه ای در آن زمان آنها را دریافت مناسب ماسک آموزش.

در آوریل 27, بازرسان دولتی در بر داشت مورهد توانبخشی و مرکز بهداشت و درمان تا به حال حمل و نقل COVID مثبت مقیم به کلیه دیالیز در کنار ساکنان که تا به حال آزمایش منفی و شکست خورده به اطلاع مرکز دياليز ساکن آلوده شد.

در پی سفر دولت یافت هفت 43 ساکنان در بیمارستان بستری شده بود با COVID-19 و سه مرده بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب