Reopenings را مورد جدید در S. Korea ویروس ترس در ایتالیا

توسط نیکول WINFIELD, ونسا گرا و جو مک دونالدرم (AP) — کره جنوبی پایتخت تعطیل بیش از 2100 میله و دیگر nightspot

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

توسط نیکول WINFIELD, ونسا گرا و جو مک دونالد

رم (AP) — کره جنوبی پایتخت تعطیل بیش از 2100 میله و دیگر nightspots شنبه به دلیل استفاده از خوشه ای از coronavirus عفونت آلمان درهم شامل تازه شیوع بیماری در کشتارگاه و مقامات نگران است که مردم گرفتن بیش از حد دوستانه در ساعت کوکتل در این کشور در هفته اول کاسته محدودیت.

جدید flareups — و ترس از موج دوم سرایت — تأکید معضل مقامات چهره به عنوان آنها سعی کنید به بازگشایی اقتصاد خود را.

در سراسر جهان در ایالات متحده و دیگر سخت-آمار کشورهای در حال کشتی با توجه به سهولت محدودیت در کسب و کار و فعالیت بدون ایجاد این ویروس به آمده صعودی بازگشت.

در جای دیگر بلاروس را قفل شده است و با وجود افزایش تعداد مورد دیدم ده ها هزار نفر از مردم به نوبه خود به علامت پیروزی روز سالگرد آلمان نازی را شکست و در سال 1945. که در مقایسه با روسیه که قلم معمول grand رژه در میدان سرخ.

آلمان و کره جنوبی که هر دو انجام آزمایش های گسترده و تماس با ردیابی شده اند و مورد ستایش قرار داد برای اجتناب از مرگ و میر دسته جمعی که غرق کشورهای دیگر است. اما حتی در آنجا مقامات تلاش کرده اند با پیدا کردن تعادل بین صرفه جویی در زندگی و صرفه جویی در شغل.

در کره جنوبی که در آن یک کاهش در موارد جدید باعث شده بود دولت برای شل کردن سئول تعطیل هزاران نفر از کاباره ها میزبان بارها و دیسکو پس از ده ها تن از عفونت در ارتباط بودند به clubgoers که رفت آخر هفته گذشته به عنوان کشوری آرام و اجتماعی آن-فاصله دستورالعمل.

بسیاری از عفونت های مرتبط بودند به 29 سال است که دیدار سه کاباره ها قبل از تست مثبت است. شهردار پارک برنده-به زودی بهداشت گفت: کارگران در تلاش برای تماس با برخی از 1,940 افرادی که تاکنون در سه باشگاه ها و مکان های دیگر در این نزدیکی هست.

شهردار گفت: دستاوردهای ساخته شده در برابر این ویروس در حال حاضر در معرض تهدید "به خاطر چند بی دقتی مردم است."

مقامات بهداشتی در آلمان مواجه شیوع بیماری در سه کشتارگاه در آنچه دیده می شد به عنوان یک آزمون از استراتژی دولت برای برخورد با هر گونه تجدید حیات از این ویروس به عنوان محدودیت ها کاسته. در یک کشتارگاه در کوزفلد, 180 کارگران آزمایش مثبت است.

آلمان NGG اتحادیه که نشان دهنده مواد غذایی کارگران صنعت گفت: شیوع نتیجه "یک بیمار سیستم." فردی Adjan ارشد اتحادیه گفت: صنعت گوشت برای سال بوده است با تکیه بر "مشکوک پیمانکاران فرعی" است که بهره برداری از کارگران است.

مقامات ایالات متحده نیز برای تماشای موج دوم بیش از دو هفته پس از متحده آغاز شد و به تدریج بازگشایی با گرجستان تا حد زیادی منجر به راه است.

در همین حال دولت آمد تحت موشکافی بیش از خود را در دست زدن به بحران است.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: اروپا باید اذعان کرد که آن را "نبود خوبی آماده" برای شیوع. در ایالات متحده, داخلی, دولت, ایمیل های به دست آمده توسط آسوشیتد پرس نشان می دهد که تصمیم به کنار گذاشتن مشاوره دقیق از ملت کنترل بیماری کارشناسان برای بازگشایی جوامع در طول اپیدمی در آمد از بالاترین سطح از کاخ سفید است.

در سراسر جهان به این ویروس تایید شده است به آلوده بیش از 3.9 میلیون نفر کشته و بیش از 275,000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط دولت.

سخت-آمار ایتالیا دیدم مردم بازگشت به خیابان ها به صورت سنتی خود را aperitivos و شادی کردن در آب و هوای خوب به عنوان محدودیت وجود دارد کاسته. در برخی موارد مردم رفت و بیش از حد برای مقامات.

میلان شهردار جوزپه سالا هشدار داد که "یک تعداد انگشت شماری از مردم دیوانه شد قرار دادن این شهر را بهبود اقتصادی در معرض خطر و تهدید به تعطیل این شهر مرسوم Navigli منطقه پس از جمعیت جوان میلان دیده شد در aperitivo ساعت نادیده گرفتن اجتماعی-دورى قوانین.

در رم Campo dei Fiori گل و سبزی در بازار شلوغ بود صبح روز شنبه اولین آخر هفته ایتالیایی ها اجازه داده شد در خارج از بیش از فقط کار و ضرورت. این کمپو پیازا طولانی یک مرکز شبانه نیز بازگشت به زندگی در شب aperitivo ساعت.

اما سردرگمی در مورد آنچه که در حال حاضر مجاز است و چه چیزی نیست ایجاد سرخوردگی برای صاحبان کسب و کار.

کارلو آلبرتو صاحب TabaCafe آرژانتین است, امپانادا بار بود که فروش کوکتل به مشتریان چند جمعه گفت که پس از بازگشایی در این هفته او شده بود با تهدید به جریمه توسط پلیس به دلیل جمعیت که شکل گرفته بود در مقابل نوار خود را.

"من قرار است به ارسال آنها را به خانه? آنها نیاز به یک گارد در اینجا به انجام این کار است," او گفت:. "قوانین نیست روشن این حکم روشن نیست. شما نمی دانید که آنچه شما می توانید انجام دهید."

در آمریکا رئیس سازمان غذا و دارو, Stephen هان خود را در قرنطینه پس از آمدن به تماس با فرد آلوده. و دولت گفته است که با ارائه منابع remdesivr برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شده است به سرعت بهبود COVID-19 بیماران به شش متحده است. هفت متحده فرستاده شد موارد از دارو پیش از آن در هفته.

در جای دیگر پاکستان اجازه مغازه ها و کارخانه ها و سایت های ساخت و ساز و برخی دیگر از کسب و کار برای بازگشایی روز شنبه در حالی که بیش از 1600 نفر و 24 و میر گزارش شده است. نخست وزیر عمران خان گفت: دولت عقب محدودیت به دلیل آن را نمی تواند پشتیبانی از میلیون ها نفر از خانواده ها که بستگی دستمزد روزانه.

دولت هشدار داده است که کنترل خواهد بود reimposed اگر مردم نتواند به دنبال اجتماعی-فاصله دستورالعمل.

در اسپانیا, مقامات بهداشت و درمان اجازه خواهد داد که برخی از مناطق به مقیاس مستندات خود را شروع دوشنبه با محدود صندلی در میله, رستوران ها و دیگر اماکن عمومی. اما مادرید و بارسلونا, بزرگترین کشور شهرستانها هر دو به شدت ضربه توسط این ویروس باقی خواهد ماند و خاموش شد.

"این بیماری همه گیر در حال تحول مطلوب اما این خطر وجود دارد از دیگر شیوع است که می تواند تولید جدی فاجعه" بهداشت و درمان اسپانیا رسمی فرناندو سیمن گفت. "مسئولیت شخصی حیاتی است."

این سال را به رعایت روز پیروزی در روسیه بوده است انتظار می رود به خصوص به دلیل آن است که در سالگرد 75. به جای ولادیمیر پوتین گذاشته گل در آرامگاه سرباز گمنام و یک نمایش نظامی ممکن است محدود به یک روگذر از 75 جنگنده و هلیکوپتر.

بلاروس هر چند با برگزاری یک رژه نظامی در مقابل جمعیت بزرگ در پایتخت مینسک با وجود شدت افزایش عفونت کروناویروس. بلاروس اعمال محدودیت برای توقف این ویروس گسترش و خودکامه رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو است را رد کرد و نگرانی در مورد آن را به عنوان یک "بیماری روانی است."

___

Gera گزارش از ورشو, لهستان و مک دونالد از پکن است. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب