رپتورز قیام GC وارد NBA 2K لیگ فصل پر از امید و اعتماد به نفس

پس از شش هفته تاخیر به دلیل جهانی همه گیر NBA 2K لیگ راهنمایی کردن سهشنبه با 23 تیم تعقیب 1.4 میلیون دلار (ایا

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

پس از شش هفته تاخیر به دلیل جهانی همه گیر NBA 2K لیگ راهنمایی کردن سهشنبه با 23 تیم تعقیب 1.4 میلیون دلار (ایالات متحده) در پول جایزه.

این esports مدار خواهد شد مسابقه حداقل شش هفته اول آن در فصل سوم از طریق کنترل از راه دور بازی. امید است که بازی در نهایت بازگشت به NBA 2K لیگ استودیو در نیویورک هنگامی که آن را امن تلقی به انجام این کار.

هر چیزی می تواند اتفاق می افتد در این لیگ مجازی. T-Wolves, بازی, برنده سال گذشته عنوان با نیکز بازی ادعا افتتاحیه تاج در سال 2018 است.

رپتورز قیام GC ساخته حذفی یک چهارم نهایی در سال 2018 پس از وضعیتی وخیم کردن 7-1 اجرا تا پایان فصل به طور منظم چهارم در 8-6. در سال گذشته کمتر موفق با تیم ملی کانادا در پایان 12th در 8-8.

تورنتو تیم یک چالش برای شروع فصل رو 76ers GC در روز سه شنبه و جادوگران منطقه بازی در روز چهارشنبه.

این 76ers دونده-تا سال گذشته منجر شده توسط MVP فینالیست اتان (تابشی) سفید در حالی که جادوگران به رخ کشیدن بسیار تبلیغ rookie جان (JBM) Mascone اولین کلی انتخاب در فوریه پیش نویس است.

هنوز رپتورز قیام وارد فصل پر از امید با اعتقاد به آن ساخته شده است متعادل فهرستی است که کمک خواهد کرد که حق رای دادن بازیکن کنت (KennyGotWork) هایلی شکوفا.

هایلی و همکار holdover جرالد (بیمار) از نزدیک پیوست توسط اریک ترنت (TimelyCook) دونالد آنتونی (Wuan) ریواس, موریس (ReeceMode) گل و جیک (حلال 973) نزدیک جرالد را برادر کوچکتر.

در دونالد که در بازگشت به لیگ برتر از طریق فوریه پیش نویس تورنتو نخبگان مدافع با تعداد زیادی از تجربه و برخی از چمدان. بعد از بازی پادشاهان گارد گیمینگ در سال 2018 او نشسته سال گذشته پس از تعلیق های "نامناسب و توهین آمیز ویدئوها" بیش از رسانه های اجتماعی.

دونالد, 25, باعث می شود هیچ بهانه کرد و گفت او فقط خود را مقصر و آموخته از اشتباهات خود را — و موظف حساسیت ،

تورنتو شد مقصد مورد نظر.

"من به تماشای قیام برای مدتی گفت:" دونالد که به بازی بسکتبال در سینسیناتی دولت قبل از طرد توسط یک مصدومیت زانو. "پس از آن بود که یکی از این مکان ها من می خواستم از پرش چون من می خواستم به بازی با کنی.

"من فقط خدا را شکر به اینجا. من فقط خوشحالم که دوباره در لیگ و من آماده برای رفتن به محل کار. تورنتو بوده است شگفت انگیز است. من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک نقطه بزرگ برای من است."

هایلی در حال حاضر قفل شده است و در نقطه گارد با دونالد در گارد تیراندازی که در آن او می تواند ویترین خود را مستند دفاع. گل دوم ball-کنترل با ریواس و جرالد نزدیک تکمیل پنج شروع.

"در این فصل شما رو شش بچه که درک کنی" گفت: دونالد. "کنی فقط یکی از این بچه ها که با حمایت از بازیگران در اطراف او می تواند منجر شما به مکان های که برخی از مردم هرگز.

"ما فقط در حال رفتن به اجازه دهید او بازی خود را بازی ... همه ما می دانیم که نقش ما."

دونالد شده است در مقایسه با یک مجازی بروس بون اگر چه او ترجیح Kawhi Leonard مقایسه.

2020 تیم ملی دارای سابقه در علاوه بر این به برادران نزدیک باند. هایلی و دونالد با هم بازی در pro-am تیم هنوز Trill که برنده NBA 2K17 همه ستاره مسابقات و آن 250.000 دلار جایزه. روابط بین دونالد و گل های تاریخ به 2K14. هایلی دونالد و گل نیز با هم بازی قبلا.

"تاپیک شیمی طول صف" گفت: Shane تالبوت از esports مدیر در برگ افرا ورزشی و سرگرمی که رفت به پیش نویس به دنبال مکمل قطعه برای هایلی و جرالد نزدیک خود مرکز.

این سومین پیش نویس برای تالبوت و ثابت می شود بسیار نرم و صاف تجربه از اول خود را. در آن زمان او هدست شکست خورده و او تا به حال به استفاده از تلفن همراه خود بود که برگزار شد تا به گوش او تا زمانی که انگشت اشاره شروع به خفقان.

تالبوت دوست دارد آنچه که او دیده می شود در پیش فصل. "به نظر می رسد در این نقطه است که این طرح در حال آمدن است با هم," او گفت:.

شش رپتورز قیام بازیکنان با هم زندگی خوبی منصوب خانه کامل با چشمگیر بازی راه اندازی در زیرزمین.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

هنوز هم آن را در یک قفس طلاکاری شده در طول بیماری همه گیر.

"آنها همه چیز را که یک گیمر نیاز خواهد بود اما آن را دشوار است در هر کس گفت:" تالبوت.

بازی از راه دور اضافه می کند یک عنصر جدید در این فصل است. چراغ و دوربین و عمل از جمعیت تمام خواهد شد از دست رفته است.

"این باعث می شود یک تفاوت بزرگ گفت:" تالبوت.

بازی زندگی می کنند نیز وجود دارد که تعامل بین تیم های.

اغلب از آن است که فقط سطل زباله-صحبت کردن اما آن را تشدید می تواند. دو بازیکن متوقف شد برای نقش خود را در یک پست-بازی غوغا پس از NBA 2K بازی لیگ بین سلتیکز متقاطع بازی و شاهین Talon GC در مارس 2019.

و بازیکنان بزرگ بازیگران سایه.

تالبوت می گوید دونالد, در علاوه بر این به مهارت های بازی خود را به ارمغان می آورد "یک استودیو ارعاب عامل است."

"و تاثیر می گذارد که بازیکنان وجود دارد بدون شک در مورد آن," او اضافه شده است. "این گفتگوی بورسی که طول می کشد محل در استودیو می توانید بازیکنان خود بازی."

رپتورز قیام وارد فصل بدون مربی رسمی اگر چه تالبوت می گوید وجود دارد مقدار زیادی از استراتژیک زرنگ و دانا در میان بازیکنان است. "مربیگری حمایت" نیز در دسترس به عنوان به خوبی به عنوان کمک در جای دیگر از لیگ و MLSE اطلاعات تحلیلگران.

هر یک از راه دور رقابت ها برگزار خواهد شد در بهترین سه فرمت با یک سری پیروزی به نمایندگی از یک پیروزی در جدول رده بندی. رپتورز قیام خواهد نه بازی بیش از شش هفته است.

هر تیم است که انتظار می رود به بازی از 16 بازی مشابه سال گذشته با سه در فصل مسابقات نیز برنامه ریزی شده است.

بازی زنده پخش خواهد شد در NBA 2K لیگ کشش و کانال های یوتیوب.

لیگ یک سرمایه گذاری مشترک بین NBA و تصویری ناشر بازی Take-Two Interactive.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب