Garageland می دهد سیاه و سفید هنرمندان بوم منحصر به فرد - شنبه, 06 Jun 2020 PST

اولین شب Spokane, اعتراض کشتار جورج فلوید, Shawn Heale, Garageland صاحب ایستاده بود در خارج از نوار ارائه معتر

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

اولین شب Spokane, اعتراض کشتار جورج فلوید, Shawn Heale, Garageland صاحب ایستاده بود در خارج از نوار ارائه معترضین آب و یا یک نقطه به شستن چشم خود را اگر آنها به حال شده است اشک با گاز کشته شوند. زمانی که Heale متوجه این موضوع را در بیش از یک شب او تصمیم گرفت به هیئت مدیره خود ویندوز.

"محل به نظر می رسد بسیار غمگین با تخته بر روی ویندوز و این باعث می شود آن را به نظر می رسد مانند آن را ترسناکتر بار از آن نیاز به احساس می کنید مانند" Heale گفت. "ما تا به حال این ایده – از آنجا که ما بسیاری از هنرمندان که در آمده و رنگ های سرد در داخل – که ما فقط می خواهم به هر کس یک شانس در یک بار به رنگ های سرد در خارج برای مردم برای دیدن آنها به عنوان راه می رفت."

چهار نفر از شش تخته شد این سایت متعلق به سیاه و سفید هنرمندان به خاطر " این زمان که آنها نیاز به فضایی برای شنیده می شود." این دو باقی مانده هر کسی می تواند رنگ و هنگامی که آن را بیش از Garageland واقع در 230 W. ریورساید Ave. را حراج کردن آن تخته و اهدای پول برای زندگی مهم است. Heale را ترک خواهد کرد آن را به سیاه و سفید هنرمندان چه می خواهند انجام می شود با تابلوهای خود را.

شما لازم نیست به یک هنرمند با سرمایه یک شرکت یا.

"من فقط می خواهم به جای هر کسی که چیزی برای گفتن مثبت در مورد این جنبش و یا یک چیز مثبت می گویند در طول این زمان به پایین می آیند و آن را می گویند" Heale گفت. "شما می خواهید بچه خود را برای انجام کاری مثبت و آنها را به پایین می آیند و فقط خط ناخوانا کمی چیزی شبیه به آن. ما استقبال هر کس که می خواهد به یک بخشی از این کار است."

بخشی از این پروژه ناشی از Heale فکر کردن در مورد که در آن ما در تاریخ است.

"این است که رفتن به تدریس در مدرسه" Heale گفت. "ما بچه ها, آنها در حال رفتن به یادگیری در مورد این مسائل من نمی خواهم به نگاه بچه من در چشم و می گویند که من فقط ایستاده بود و به اطراف و کاری نمی کند چرا که من ناراحت کننده بود."

Garageland باز در کاهش ظرفیت زمانی که اسپوکن رفت و به فاز 2 از دولت بازگشایی طرح اما Heale تا به حال به یک تصمیم گیری سخت. به طور منظم خود را دربان سقوط به دسته پر خطر و Heale تصمیم او نباید بازگشت به کار.

"من انجام شده است درب تقریبا همیشه از ما بازگشایی" Heale گفت.

Heale پرداخته و با کمی نا امیدی از مشتریان هنگامی که او اجازه نمی دهد که گروه های بزرگتر از پنج.

"ما سعی نشسته و آنها را در جداول مختلف و دیدن اگر آن کار می کنند اما واقعا آنها در تلاش برای نگه داشتن فقط جمع در همان محل" Heale گفت. "این کمی نا امید کننده است اما با این که من به طور کامل درک که در آن هر کس را که از. مردم دست در کافه ها با دوستان خود را می دانید؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن