100 سال پیش در اسپوکن: امید زنده محلی برای اسپوکن سناتور آرمان های ریاست جمهوری - Thu, 05 Jun 2020 PST

ملی کنوانسیون حزب جمهوری خواه بود جریان در شیکاگو و محلی جمهوری خواهان بود و هنوز هم داده نشده است بر اساس این

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

ملی کنوانسیون حزب جمهوری خواه بود جریان در شیکاگو و محلی جمهوری خواهان بود و هنوز هم داده نشده است بر اساس این ایده از یک نامزد ریاست جمهوری از Spokane.

سناتور. مایل Poindexter تا به حال انجام شده ضعیف تقریبا در هر اولیه اما یک سخنگوی-نقد و بررسی خبرنگار در کنوانسیون گزارش داد که "اخیر به نوبه خود از وقایع را آورده Poindexter نامزدی به چیزی شبیه یک رونق واقعی است."

هیچ یک از سه نامزد پیشرو به نظر می رسد به اندازه کافی نمایندگان به نفع نامزدی آشکار است. که به معنای سازش نامزد ممکن است به توان و Poindexter را بوستر اعتقاد خود را از اسپوکن خواهد بود انتخاب قطعی و بدیهی.

Poindexter توضیح داد که چرا او ممکن است سازش کامل نامزد در مورد بن بست. همه نامزدهای شد "تمایل به دوستانه به من و نه به یکدیگر."

"من می خواهم به شما یادآوری است که این تجزیه و تحلیل از وضعیت نه تنها من اما این است که برخی از shrewdest سیاستمداران در کشور" سناتور. Poindexter گفت.

سخنگوی-نقد و بررسی سرمقاله صفحه یک حامی سرسخت و سردبیران قطعا بر این باور بودند که یک Poindexter پیروزی در کارت.

"Poindexter است ریاست جمهوری امکان در واقع ریاست جمهوری, احتمال, چرا که او گسترده ملی, نقطه نظر, مجموعه ای از اصول است که نمی خواهد اجازه دهید سیاسی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده جلوتر از آنچه به نظر او حق و مطیع اراده برای حفظ دست نخورده جامد زمینه که در این کشور ساخته شده بود گفت:" سرمقاله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب