گرفتن در ورزش: یک زن و شوهر از محلی دبیرستان و کالج standouts بخشی از ایالت واشنگتن ورزشی سالن از شهرت را در سال 2020 کلاس - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

گرفتن در ورزش • آن را در مورد زمان. آدم موریسون که به کمک تغییر Gonzaga بسکتبال مسیر در سراسر کشور و براد واکر

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

گرفتن در ورزش • آن را در مورد زمان. آدم موریسون که به کمک تغییر Gonzaga بسکتبال مسیر در سراسر کشور و براد واکر U-سلام فارغ التحصیل که قطب-بز مسیر بود بی همتا در این کشور برای چند سال شده است به رسمیت شناخته شده به عنوان Hall of Famers. دولت واشنگتن Sports Hall of Famers به طور دقیق.

•••••••

• موریسون برای اولین بار پشت سر هم در آگاهی از وضعیت ورزش طرفداران ارشد خود را در سال مید بالا, زمانی که او به رهبری شکست نخورده Panthers به دولت 4A بسکتبال فینال در تاکوما گنبد.

هر چند مید نمی برد دست به Franklin and Aaron Brooks 67-55 در سال 2003 نهایی موریسون را به ثمر رساند توانایی در Panthers' 28-1 فصل در صفحه نمایش کامل است که در هفته تاکوما. قرار داده و او را در بسکتبال رادار.

اما آن چیزی بود که او سه سال بعد در گنزگا که او را به دست آورده به رسمیت شناختن ملی. او به رهبری و ملت در به ثمر رهبری Zags به یکی دیگر از NCAA tourney اسکله بود و به نام کشور بازیکن سال.

پس از آن او بود نیز انتخاب سوم در NBA draft, دچار یک بیماری ناتوان کننده زانو صدمه فصل دوم خود را به پایان رسید و از کار خود را به عنوان یک ذخیره در دو L. A. لیکرز قهرمانی تیم.

واکر رفت و از دانشگاه بالا به واشنگتن و برتر کشور قطب vaulter چهار زمان همه آمریکایی. او مجموعه ای از یک رکورد ملی در سال 2008 و رقابت در دو المپیک است.

اواز یا موسیقی دو بخشی از یک شش فرد 2020 کلاس که پذیرفته شود ، coronavirus محدودیت مایل مدتی در این تابستان به دولت واشنگتن ورزشی سالن از شهرت. ما چاک استوارت بیشتر در مورد افتخارات خود در این داستان است.

مانند بسیاری از اسپوکن ساکنان مسیر عبور کرده با موریسون اغلب در طول سال. او در بازگشت به زادگاه خود و بالا بردن خانواده خود را در اینجا مشغول به کار در رادیو – او تحلیلگر برای Gonzaga پخش – و مربیگری بسکتبال – او کمک در مییاد بالا.

آیا من باید داستان ؟ اطمینان حاصل کنید. اما من نه می خواهم به اشتراک گذاشتن یک مورد دیگر هف کلاس 2020, عضو, داور, کیر, paul gibson. (دیگر برندگان هارون آن را انتخاب ک سابق ایالت واشنگتن و سیاتل مارینر پارچ سابق UW مدیر ورزشی جو کارنی و سابق دبیرستان و کالج بسکتبال مربی دان زکریا.)

Paul gibson, از, Richland, یکی از, اگر نه که بهترین NCAA بسکتبال رسمی برای سال های بسیاری است. مربیان مورد اعتماد او. بازیکنان او را دوست داشتم. او پنج نهایی چهار دست و پا و سه عنوان بازی. او واقعا در آن خوب است.

او نیز تا به حال دو پسر هر دو از آنها در همان سنین به عنوان فرزندان من. این بدان معنی است که ما مسیرهای عبور و حتی قبل از ما تبدیل شد به خوبی آشنا می شود در حالی که من در پوشش واشنگتن است.

دیدن او مربی او جوانترین پسر AAU تیم همان زمان من در مربیگری جوانترین پسر من است ، و دو تیم در یک تورنمنت بازی در شرق دره بالا بسیاری از سال پیش.

آن را تنگ در سراسر اما تیم ما در حال کوچک منجر شود به عنوان زمان در حال اجرا بود. وجود ندارد یک شات. بنابراین paul gibson فریاد زد به تیم خود را به خطا وادار یک و یک. به جز مرد جوان داوری بازی او را شنیده. زمانی که ریچلند بازیکن سیلی سخت در توپ و ضربه زدن به ما نقطه گارد رسمی به نام خطا عمدی. چرا ؟ خوب paul gibson که در حال حاضر مشغول به کار در یک NCAA عنوان بازی توسط آن می خواستم به می دانم که به عنوان خوبی. مرد جوان به او گفت, توضیح خود, فریاد برای بازیکنان خود را به ناپاک پس از آن ناپاک عمدی بود, بدون توجه به چگونه آن رخ داده است.

Paul gibson, حق شوکه شده بود.

او خواهش کرد که به متفاوت است. و او را با عمیق برگزار صالح خشم. به طوری مرد جوان در ارزیابی ویژگی های ناپاک.

در طول سال زمانی که من می خواهم به اجرا paul gibson یا در WSU – که پسر به پایان رسید تا بودن گربه وحشی پشمالو, basketball manager – و یا در جاده ها ما را به خنده در مورد نگاه از بی اعتقادی او بر روی صورت خود در حالی که رسمی خود توضیح داد تماس بگیرید. این نگاه هرگز فراموش نخواهم کرد.

• چه مدیران ورزشی و فروشندگان خودرو در مشترک دارند ؟ من نمی دونم اما من استفاده می شود به کار برای یک پسر که هر دو در حرفه خود.

جان Kasser بود که مدیر ورزشی در کالیفرنیا در دهه آخر قرن 20 و پیشگام چند میلیون دلار بازسازی هاس غرفه ها و ساختمان های دیگر بود که رئیس من برای یک سال در دانشگاه ارواین. و تقریبا من را تغییر مسیر شغلی.

پس از فارغ التحصیلی از اورنج کانتی مدرسه در سال 1978 من رفت و به کار در ورزش اطلاعات دفتر به عنوان تنها دستیار در سال 1979. این یک کار پاره وقت است که آغاز کار در اورنج کانتی ثبت نام برای $25 شب به پایان می رسد دیدار.

پس از یک سال از ارتقای زنان بسکتبال تنیس و بیس بال رئیس من جیم Brochu سمت چپ برای مراتع سبزتر.

من کاربردی به صورت کامل-زمان گیگ. تنها کسی که در گوشه? Kasser که تا به حال نقل مکان به ورزشی دولت چند سال قبل پس از گذراندن بسیار حرفه ای در خرید و فروش ماشین. او پیوست UCI به عنوان دستیار آگهی مسئول جمع آوری کمک های مردمی و امور خارجی ساخته شده است که او در نهایت من سرپرست.

او تحت فشار قرار دادند من به درخواست و با توجه به یک زن و شوهر از مردم سخت تحت فشار قرار دادند برای این مدیر ورزشی به استخدام این تجربه 23 ساله آلوم. او گفت مردم او را دیدم چیزی در من است.

تبلیغ نیست. به مدرسه رفت و برای خارج نامزد و من نقل مکان کرد به ساحل طولانی دولت کمی تلخ. پس از روی لئامت دادن وجود دارد و در Chapman, کالج, من این فرصت را به حرکت به روزنامه ها کامل و زمان انجام داد. اما من هنوز هم تعجب می کنم آنچه را که باید اتفاق افتاده است به من زندگی اگر Kasser تا به حال شده است قادر به استخدام.

جان Kasser درگذشت پنج شنبه در سن 82.

•••

WSU: اگر شما فکر می کنم COVID-19 چیزی است که اتفاق می افتد به کسی دیگری ایالت واشنگتن گیرنده Renard بل که به التماس متفاوت. خانواده اش از او در پایین تا به حال برای مقابله با این ویروس باعث بیماری می شود. خوشبختانه هیچ کس در بل خانواده پرداخت قیمت نهایی. تئو لاوسون است که داستان از coronavirus' تاثیر روی زنگ. ... به یاد داشته باشید داستان تئو که اخیرا در مورد WSU نداشتن فوتبال مرتکب برای 2021? به خوبی آن را فراموش کرده ام. پاشنه برداشت خود را یکی از اولین شب گذشته. تئو به شما می گوید که در آن است و چه موقعیت آنها بازی کند. ... در جای دیگر در Pac-12 برای برخی از دلیل ما فراموش کرده اند که برای تصویب در طول چند روز گذشته این برجسته مسیحی Caple داستان مربوط به همین James' استخدام. هر بعد از ظهر من را ببینید داستان در توییتر خودم بگویم برای قرار دادن یک لینک در اینجا و پس از آن فراموش نکنید. با عرض پوزش. ... دانشگاه اورگان رئیس صدا بیش از حد امیدوار, بزرگ, فوتبال, جمعیت اجازه خواهد داشت در این پاییز. NCAA دیروز اعلام وجود خواهد داشت به طور قابل توجهی تست در دسترس برای سقوط ورزش در همه اتفاق می افتد. ... USC به نظر می رسد که در پشت صحنه در آن فوتبال استخدام در حالی که مدارس دیگر مبارزه با توجه به همه گیر. ... با WSU چیدن یک 2021 متعهد تنها آریزونا در میان کنفرانس مدارس ندارد یکی است. ... در بسکتبال, اخبار, اورگان را در بازی 2021 مائوئی کلاسیک. ... دانشگاه UCLA Jalen هیل در حال حاضر به عقب کشیده از NBA پیش نویس است. ... ایالتی آریزونا ممکن است ببینید همه بازیکنان خود را بازگشت.

EWU: نبود یک پیش نویس NFL برای آسمان کنفرانس. و نه هر گونه عقاب امضا عامل رایگان قرارداد پس از آن به پایان رسید. رایان Collingwood کنکاش اهمیت out-of-the-عادی سال است. ... در اطراف آسمان بزرگ, مونتانا, تا به حال یک بازیکن ثبت رایگان-عامل مقابله. اگر استخدام به جای فارغ التحصیلان در حال رفتن به آرامی. ... یک زن و شوهر از شمال آریزونا و کال پلی بازیکنان امضا به عنوان به خوبی. ... ایالتی مونتانا برداشت برخی از نقل و انتقالات این هفته برنامه ریزی شده و یک بازی در اورگان. ... ایالت آیداهو را به جرم نگاه متفاوت در فصل آینده. ... جدید Northern Colorado مربی اد McCaffrey صحبت در مورد چشم انداز خود را برای خرس. ... در بسکتبال, اخبار, هنوز هم وجود دارد بسیاری از پشتیبانی از اخراج مونتانا زنان مربی شانون Schweyen. ... وبر دولت را در فهرستی در سمت دستخوش قبل. ... یک ایالت آیداهو بازیکن کاوش pro گزینه های.

Seahawks: هاوکز رسما اعلام آنتونی Gordon (و دیگران) امضای. ... تعداد آنها نه به عنوان مهم به Hawks در طول این پیش نویس به عنوان چیز دیگری بود. ... باب Condotta پاسخ برخی از سوالات.

رونالدینیو: MLS را شروع اجازه می دهد تمرینات هفته آینده, اما سیاتل ممکن است بخشی از موج اول. این صدا باید صبر کنید تا زمانی که واشنگتن به آن خوب است. ... در ایالات متحده زنان تیم ملی بود و بخشی از آن طرح دعوی در دادگاه در برابر ملی فوتبال فدراسیون انداخته. قاضی حکم داد که نمایندگان برای زنان تا به حال در مجموع سودا را یک فرصت برای دستمزد برابر به جای پذیرش جبران خسارت در مناطق دیگر. جنبه های دیگری از دعوی خود را اما هنوز هم می تواند بخشی از یک محاکمه.

•••

• یک یادداشت شخصی. قرنطینه ادعا کرده است یکی دیگر از رستوران در اسپوکن. سنگی عجیب و غریب پیتزا محل مرکز شهر است که به عنوان من رفتن به نقطه به صورت یک نوار سالاد برای خیلی از من S-R حرفه ای بسته شده روز گذشته است. افتتاح آن در سال 1985 فقط به عنوان من بود شروع به کار روز در مرکز شهر و نیاز به یک سری از نقاط برای رسیدن به من از طریق ناهار روزانه. بله. مک دونالد بود بالا من مقصد اما راکی وجود دارد هر زمان که من نیاز به برخی از چیزهای سبز. و البته ضخامت تکه سوسیس و پپرونی پیتزا. در بیشتر سال های اخیر بیش از یک بار در حالی که کار بر روی دنیس Patchin رادیویی نشان می دهد من می خواهم پیش تماس بگیرید و سفارش پیتزا برای وانت به عنوان آن را در راه خانه از ایستگاه. در حال حاضر بسیار جذاب پیتزا را فقط باید وجود داشته باشد در حافظه من – و کمر من. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن