اولدترافورد زمین کریکت در برنامه های اجتماعی-فاصله طرفداران

منچستر انگلیس—اولدترافورد زمین کریکت رهبری قصد دارد در انگلستان به سعی کنید به طرفداران بازگشت به محل برگزاری

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

منچستر انگلیس—اولدترافورد زمین کریکت رهبری قصد دارد در انگلستان به سعی کنید به طرفداران بازگشت به محل برگزاری ورزش در طول coronavirus بیماری همه گیر.

Lancashire باشگاه کریکت اجرایی دانیل Gidney اجتماعی معتقد است فاصله را می توان در خود 26,000-صندلی زمین اجازه می دهد تا در حداقل 2000 طرفداران.

نه تنها تجمع جرم هنوز هم توسط دولت ممنوع اعلام اما تیم های ورزشی مجاز نیست به بازی و یا آموزش با هم. یک کریکت فصل بود که با توجه به شروع در ماه آوریل نمی شروع تا ژوئیه در اولین.

"من امیدوار هستم که ما می توانیم برخی از کریکت داخلی دور در پایان ماه اوت و سپتامبر حداقل در پشت درهای بسته اما احتمالا حتی با برخی از جمعیت" Gidney آسوشیتدپرس گفت. "گاهی اوقات شما می توانید به این منفی جعبه. و هنگامی که من مثبت بودن من بی پروا بودن و یا گفتن چیزهایی که اتفاق می افتد نیست از دیدگاه ایمنی."

Gidney طرح برای شمال غرب انگلستان کریکت زمین می تواند به شکل یک الگو است که تسهیل بازگشت از مقدار مورد نیاز درآمد از طرفداران حضور در سالن های ورزشی. تایوان امیدوار است تا 1000 تماشاگر خواهد بود مجاز برای حضور در بازی بیس بال از ماه جولای.

"ما می تواند کریکت داخلی با 2000-3000 نفر در صندلی جدا در ورزشگاه Perspex موانع در شمارنده" Gidney گفت: در یک مصاحبه تصویری با لینک. "راه وجود دارد که ما می توانیم مقادیر کوچکتر جمعیت کریکت داخلی محیط زیست ممکن است در پایان سال بر اساس زمان مدار که ما به دنبال در از علم و عفونت نرخ پایین نگه داشتن.

"تا زمانی که عفونت نرخ کاهش می یابد, پس از آن من باور دارم که ما باید قادر به گرفتن برخی از فرم کریکت داخلی عقب و امیدوارم با جمعیت."

موفقیت های مالی سال گذشته برای Lancashire کمک به کاهش بار مالی ناشی از خاموش شدن ورزش و کنفرانس و رویداد کسب و کار در هتل در مجاورت زمین کریکت.

Lancashire گزارش یک رکورد گردش مالی از 34 میلیون پوند و سود خالص از دو میلیون پوند در سال 2019 با نصف تولید شده از مرحله بندی جام جهانی کریکت مسابقات و آزمون در انگلستان خاکستر سری برابر استرالیا. ذخایر نقدی در 1.7 میلیون پوند در حالی که بدهی کاهش یافته است در زیر 500000 پوند.

Lancashire امیدوار است با حضور 150 تخت هیلتون باغ مسافرخانه در سایت را نیز تسهیل بازگشت بین المللی کریکت در این تابستان با ایجاد یک حباب بازیکنان را ترک کنید هنگامی که آنها آزمایش شده اند برای coronavirus.

"اگر شما منفی شما را به حباب" Gidney گفت. "سپس در تئوری آن را کمی مانند رفتن به مستند خود را با خانواده و بیش از یک دوره از زمان تا زمانی که شما نمی گام در خارج از حباب پس از آن که احتمالا به عنوان امن به عنوان شما می توانید."

این باشگاه هنوز در انتظار به یاد بگیرند که آیا آن را دریافت انگلستان آزمون در این سال در مقابل غرب هند و پاکستان است. انگلستان و ولز Cricket Board می خواهید آنها را به میزبانی در "بیوگرافی امن" محیط های بدون توضیح است.

پاکستان کاپیتان Babar اعظم هنوز هم مشتاق به بازی بازی ها در انگلستان در ماه های ژوئیه و اوت.

"محیط زیست نیاز به امن و مطمئن که هیچ رویداد یا بازی بزرگتر از زندگی" اعظم گفت: در رسانه ها تماس بگیرید. "خانواده من خواهد بود بیشتر نگران تر از من اما اگر PCB (هیات کریکت پاکستان) به من می گوید که آن را امن برای رفتن من قطعا در سفر است."

بریتانیا در اروپا شناخته شده بالاترین ویروس مرگ و میر — حدود 35000 — و همچنین بسیاری از موارد تایید شده.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"اگر مردم می ترسند و نگران COVID-19 آنها را به طور طبیعی عصبی سفر به یک سرزمین است که دارای یکی از بالاترین موارد گزارش شده و تلفات" اعظم گفت. "اما در طرف دیگر سکه من به طور کامل درک و قبول عادی خدمات نیز نیاز به رزومه.

"مشکل در تصمیم گیری برای مدیران است زمان مناسب برای از سرگیری فعالیت های ورزشی. همچنین ما هنوز هم نیاز به دانستن آنچه در دستورالعمل دولت انگلستان ارائه خواهد شد از نظر خارجی ها' سفر و قرنطینه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن