از جیوه به آرتمیس مد لباس فضایی از طریق سال - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

از جیوه به آرتمیس مد لباس فضایی از طریق سال | سخنگوی-نقد و بررسی فلش-راست دوربین سخنگوی-بر

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399
از جیوه به آرتمیس مد لباس فضایی از طریق سال | سخنگوی-نقد و بررسی فلش-راست دوربین

توسط چارلز اپل
سخنگوی-نقد و بررسی

ببخشید Darth Vader اما ما spacegoing قهرمانان را نمی شود با ماندگاری طولانی, جریان, سیاه capes و ترسناک تنفس ماسک. به جای آنها را می پوشند تقریبا به آنچه که آنها همیشه فرسوده: عملی مناسب طراحی شده برای نگه داشتن آنها را زنده و سالم به مراتب بالاتر از زمین است.

عطارد
1961-63
نیروی دریایی MARK IV

ساخته شده توسط: B. F. GOODRICH CO.

اول آمریکا spacesuits در اصل طراحی شده برای نیروی دریایی ایالات متحده در ارتفاع بالا خلبانان برای استفاده در طول جنگ کره. این لباس شامل یک لایه داخلی از نایلون با پوشش نئوپرن لاستیک و لایه بیرونی از aluminized نایلون حرارتی برای کنترل و محافظت از فضانوردان در برابر اشعه ماوراء بنفش. آرنج و مفاصل زانو ساخته شد ساده شکستن خطوط در پارچه. زمانی که کت و شلوار بود تحت فشار فضانوردان در بر داشت آن را دشوار است به خم شدن زانو یا آرنج.

برج جوزا
1965-66
G3C, G4C و G5C

ساخته شده توسط: DAVID CLARK CO.

فضانوردان در 10 جوزا ماموریت های عینک های مختلف spacesuits با توجه به خواسته های ماموریت خود را. یک نسخه برای استفاده تنها در داخل کرافت. یکی دیگر از نسخه — بالا نشان داده شده است – برای ماموریت های که در طی آن یک فضانورد خواهد بود و راه رفتن در فضا است. ویژه فوق سبک کت و شلوار استفاده شده توسط فضانوردان در دو هفته آزمون استقامت جمینی 7 ماموریت. کت و شلوار بالا نشان داده شده است شامل شش لایه ها از نایلون و دستکش اجازه داده است که برای چرخش مچ دست و به راحتی می تواند جدا شود با قفل شدن حلقه.


آپولو/SKYLAB
1968-75
A7L

ساخته شده توسط: ILC DOVER

آپولو moonsuits استفاده می شود 22 دست بخیه لایه برای حفاظت اضافی در برابر سرما و گرما. در زیر کت و شلوار فضانورد عینک سه لایه لباس زیر پوشاک است که گردش آب سرد به نگه داشتن او را سرد و از اسپری کردن کلاه خود. کلاه بود fishbowl مانند طراحی بیرونی هود پوشش. فضانوردان وارد و خارج شد کت و شلوار از طریق zippered بزرگ باز کردن در عقب. اکسیژن و خنک کننده آب ذخیره شده در و منتشر شده توسط یک کوله پشتی واحد به نام های قابل حمل سیستم حمایت از زندگی و یا PLSS.

شاتل فضایی
1994-2011
پیشرفته خدمه فرار کت و شلوار

ساخته شده توسط: DAVID CLARK CO.

فضانوردان شاتل عینک تعدادی از لباس در طول سال – که برخی از آنها شبیه. این مطلب و یا "کدو تنبل کت و شلوار" پوشیده بود فقط در طول liftoffs و فرود – در حالی که در مدار خدمه به طور معمول عینک استاندارد ناسا-موضوع آبی jumpsuits. ACES توسعه داده شد از فشار مناسب خلبانان نیروی هوایی عینک در حالی که پرواز SR-71 Blackbird. اکسیژن تغذیه می شد به کت و شلوار از طریق یک اتصال در ران چپ. نارنجی رنگ شد تا فضانوردان می تواند به راحتی خال در مورد آنها نیاز به قید وثیقه آزاد است.


شاتل/ISS
1982-
EMU

ساخته شده توسط: ILC DOVER

این Extravehicular تحرک واحد – یا EMU – ساخته شده با استفاده از دو قطعه مدولار ساخت و ساز و قطعات در دسترس در اندازه های مختلف است که اجازه می دهد فضانوردان به تطبیق و تعویض قطعات به عنوان مورد نیاز است. آن را می تواند پشتیبانی فضانورد, کار در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی تا هفت ساعت است. قطعات طراحی شده بودند استفاده می شود بارها و بارها و به مدت حدود 15 سال است. EMU وزن آن کمی بیش از, می گویند آپولو moonsuit: حدود 310 پوند است. که یک مشکل نیست چرا که آن را طراحی شده برای استفاده در گرانش صفر.

سایوز
1973-
SOKOL

ساخته شده توسط: NPP ZVEZDA

پس از برنامه شاتلهای فضایی به پایان رسید در سال 2011 ناسا فضانوردان بوده است تقبل قایق از آب عبور به و از ایستگاه فضایی روسی سایوز فضاپیمای. در حالی که آنها در حمل و نقل ایالات متحده فضانوردان پوشیدن کت و شلوار معرفی شده در سال 1973 در اتحاد جماهیر شوروی. کت و شلوار بهبود یافته در طول سال. این تولید کننده در نظر آن کمتر از یک لباس فضایی و بیشتر از یک نجات کت و شلوار. این گزارش می تواند پشتیبانی یک فضانورد تا دو ساعت در مورد یک فضاپیما به طور ناگهانی از دست می دهد و خود را تحت فشار جو است.


اژدها
2020
SPACEX کت و شلوار

ساخته شده توسط: SPACEX

اگر کت و شلوار پوشیده می شود توسط خدمه از SpaceX Dragon ماموریت به ایستگاه فضایی در هفته آینده به نظر می رسد مانند یک فیلم, صحنه و لباس وجود دارد به یک دلیل ساده که SpaceX بنیانگذار Elon Musk استخدام هالیوود طراح صحنه و لباس Jose Fernandez – که ایجاد ابرقهرمان لباس برای فیلم "زن شگفت انگیز" "انواع پستانداران گوشتخوار دله" و "کاپیتان امریکا: جنگ داخلی" – برای ایجاد لباس جدید. در علاوه بر این به دنبال خوب و مناسب گزارش یک مایع سیستم خنک کننده اضطراری سیستم تنفسی و دیگر در حال حاضر ویژگی های استاندارد است.

STARLINER
2021 (رود)
بوئینگ کت و شلوار

ساخته شده توسط: BOEING

SpaceX نمی توان تنها شرکت خصوصی راه اندازی فضانوردان به مدار بوئینگ همچنین دارای یک قرارداد برای پرسنل کشتی و محموله برای ناسا از طریق آن جدید Starliner فضای تاکسی. ناسا می گوید: "بوئینگ آبی" لباس های سبک تر هستند – در حدود نصف وزن, پیر, نارنجی, ACES لباس فضانوردان شاتل عینک – و بیشتر انعطاف پذیر و راحت تر از دیگر spacesuits فرسوده توسط فضانوردان قبلی نیم قرن. کلاه و هود گنجانیده شده به دست کت و شلوار خود را به جای انفصال. این گیر اجازه می دهد تا برای بهتر دید محیطی است.


آرتمیس
2022 (رود)
xEMU

ساخته شده توسط: TBA

سال گذشته ناسا رونمایی از نمونه جدید لباس فضایی آن انتظار می رود برای استفاده در آینده پروژه آرتمیس ماموریت به ماه. آن خواهید بود one-size-fits-all بنابراین بعید است ناسا را تکرار حادثه سال گذشته که در آن اندازه درست کت و شلوار اجزای نمی تواند در بر داشت در ISS است. جدید و بهبود یافته کوله پشتی توانایی جذب مقدار نامحدودی از دی اکسید کربن و قادر خواهد بود به ارائه حمایت از زندگی تا شش روز. دستکش را شامل بخاری برای انگشتان اما همچنین اجازه می دهد تا مهارت و چابکی.

منابع: ناسا ILC Dover, Inc., InterestingEngineering.com, Astronautix.com, Phys.org جهان امروز, SpaceX, Wired.com بوئینگ اسمیتسونیان مجله "اسمیتسونین راهنما: Spaceflight" توسط والری نیل, Brian S. Lewis and Frank H. زمستان "آپولو: حماسه سفر به ماه" توسط دیوید وست رینولدز | تمام عکس ها: ناسا و آژانس فضایی اروپا یا آسوشیتد پرس

تماس با ما

مرکز شهر اسپوکان
999 W ریورساید Ave
Spokane, Wa 99201
آدرس پستی
P. O. Box 2160
Spokane, WA 99210
خدمات مشتری:
(509) 747-4422
اتاق خبر:
(509) 459-5400

کپی رایت © 2020, سخنگوی-نقد و بررسی | درباره ما | شرایط استفاده از خدمات | حریم خصوصی | سیاست کپی رایت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن