'آن را در مورد راه بیش از فوتبال': Oklahoma State قیام نیست فقط در مورد مربی تی شرت

هر آنچه که اتفاق افتاده روز شنبه در رسانه های اجتماعی بین ایالتی اوکلاهما مربی مایک Gundy و کادر بازیکنان نیست

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

هر آنچه که اتفاق افتاده روز شنبه در رسانه های اجتماعی بین ایالتی اوکلاهما مربی مایک Gundy و کادر بازیکنان نیست در مورد یک تی شرت.

زمانی که floodgates باز او را با یک صدای جیر جیر از بهترین بازیکن Chuba هوبارد به اتهامات مبهم از دیگران در مورد تغییر مورد نیاز در Stillwater, شما می توانید مطمئن باشید که یک تصویر از Gundy در دریاچه هفته گذشته repping OAN — که یکی آمریکا, اخبار, که ما را در یک ثانیه — تنها نشانه ای از نارضایتی خود را و نه بیماری.

در یک ماده از چند ساعت همه چیز به نظر می رسد به اند د-تشدید به عنوان هوبارد به نظر می رسد با Gundy در یک ویدیو در توییتر. Gundy نیست عذرخواهی می کنیم اما گفت که او "به دنبال به جلو به ساخت برخی از تغییرات و آن را در بالا شروع می شود با من." هوبارد به نظر می رسد راضی و آماده به حرکت می کند.

اما هر آنچه که اتفاق می افتد از اینجا در این دنیای جدید شجاع, کالج ورزشکار توانمندسازی یک تغییر عمیق اتفاق می افتد زیر پای هر مربی است که معتاد به اسب دوانی در مورد مسائل مربوط به بازیکنان خود را در مورد مراقبت. از هم اکنون در کالج ورزشکاران در حال رفتن به مراقبت کمتری در مورد آنچه که خود مربی انجام شده است و بیشتر در مورد آنها چه کسانی هستند.

Gundy آن را به عنوان معلوم است هرگز خجالتی در مورد ما می گوید که او چه کسی است. او را مورد آزار واقع شدند خبرنگاران در رد انتقاد از مربیگری خود را از طرفداران حاضر به عنوان "مردم نشسته خانه طراحی یک بیکاری, بررسی," به نام بازیکنان که انتقال "برف" به خواست بازیکنان را برای بازگشت به دانشگاه در ماه مه در میان COVID-19 همه گیر به این دلیل که مدرسه نیاز به "اجرای پول از طریق ایالت اوکلاهما."

در وسط است که بیهوده گویی در آوریل Gundy تبلیغ خود بینندگان از OAN, است که شناخته شده به عنوان مورد علاقه خروجی اخبار از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و به نقل از پوچ تئوری های توطئه است.

Gundy گفت که او تا به حال جذب نسبت به OAN چرا که او "نبود خوشحال با راه رسانه های جریان اصلی" به کار گرفته شده coronavirus داستان و که OAN بود "تا طراوت" به خاطر "هیچ سمت چپ وجود دارد حق ندارد آنها فقط گزارش اخبار است."

این البته مسخره تفسیر یک خبر در خروجی ثابت شده است که زمان و دوباره به اجرا با داستان های کاذب و فشار نظریه های است که تهیه کردن به یک تو رفتگی در دیوار از جناح راست بینندگان. اما در این لحظه خاص شاید بیشتر اخیر بخش OAN چیزی بود که مشکل برخی از Gundy بازیکنان بیشتر است.

اگر شما جستجو برای لیز چرخ 31 ساله میزبان در OAN, شما پیدا کردن یک گنج از تفسیر گرفتن عکس در سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. در یک کلیپ, او آن را "مسخره" است که آن را صحبت می کند "نه برای مسابقه بلکه برای نژادی تقسیم; نه برای امید اما به ظلم نه برای عدالت اما برای انتقام; برای آزادی نیست اما برای ترس; نه برای زندگی بلکه برای نهفته است."

نه به فرض چه Gundy معتقد است در مورد Black Lives Matter — او ارائه کمی تا کنون در مورد رویدادهای جاری در کشور فراتر از یک anodyne بیانیه ارسال شده در مارس 31 — اما شما می توانید درک کنند که Oklahoma State بازیکنان که دیدم عکس از Gundy در یک OAN پیراهن در توییتر بدست ممکن است کمی کنجکاو.

هوبارد در ابتدا نام آن را "کاملا غیر حساس به همه چیز که در جامعه" در یک صدای جیر جیر و گفت که "نمی توان انجام هر کاری با Oklahoma State تا زمانی که همه چیز تغییر" اگر آن روشن نیست دقیقا چه تغییر او به دنبال.

اما به دیگران شروع به پریدن کرد به حمایت هوبارد و اشاره به نارضایتی خود را در مورد تجارب در Oklahoma State, این به نظر می رسید مختلف از شورش دیدیم هفته گذشته در کلمسون و آیووا. در حالی که بازیکنان سابق صریحتر پشتیبانی Dabo Swinney و کرک Ferentz به مردم به رغم آنچه که ممکن است اتفاق افتاده در برنامه های خود را, شما, نیست, دیدن مقدار که برای Gundy.

Tylan والاس دیدنی گیرنده برای کاوبوی توییتی "آن را در مورد راه بیش از فوتبال!!!" Linebacker آمین Ogbongbemiga و linemen توهین آمیز نیز توییتی برای حمایت از هوبارد تحریم.

Baltimore Ravens در حال اجرا بازگشت عدالت تپه سابق ایالتی اوکلاهما بازیکن از 2016-18 توییتی که "OSU دو و میدانی و دانشگاه نیاز به تغییر عمده" و هنگامی که کسی در پاسخ نشان می دهد که این افراطی به خاطر یک پیراهن او در توئیتر خود نوشت "شما نمی بینید کارهای روزمره." LC Greenwood دیگر بازیکن سابق توییتی که او به نام "هود و موش و قاتل." پاتریک مکن سابق ایالتی اوکلاهما linebacker که انتقال به جنوب فلوریدا در توئیتر خود نوشت: "من را تهدید I was Gonna Get ارسال به هود متعدد ،

حتی با Gundy پذیرش است که برخی از چیزهایی که در اطراف خود برنامه نیاز به تغییر دانستن برخی جزئیات — هر دو مورد فرهنگ در سراسر برنامه خود را و آنچه که او قصد دارد به کار رفتن رو به جلو هستند که شایسته بررسی بیشتر. ایالتی اوکلاهما دو و میدانی مدیر مایک دارنده به نام حوادث دوشنبه "بسیار نگران کننده" در بیانیه ای اعلام کرد و گفت: توییتهایی بودند از "نگرانی."

اگر درست است که یک تیم نشست احتمالا در پایان این. ما نیاز به دانستن این که آیا Gundy بخشی از مشکل و به همین دلیل او را جا به بخشی از راه حل است.

و این که ارزش یک حسابداری کامل در این محیط — نه فقط برای Oklahoma State بازیکنان اما هر استخدام در نظر گرفتن که در آن به صرف چند سال آینده در دانشگاه.

چرا که از همان ابتدا که سفر آنها به فروش می رسد یک محصول. هدف این است که برای وادار بهترین استعداد به انتخاب یک برنامه بیش از دیگران با تاکید بر آنچه ممکن است به آنها مهم ترین.

این که چرا برخی از مدارس را tout سنت خود و امکانات در حالی که دیگران را جذب بازیکن به دلیل توهین آمیز سیستم با قرار دادن یک دسته از بچه ها در NFL و دیگران هنوز هم فروش خود را علمی شهرت و فرصت های آن می تواند باز کردن آنها پس از فوتبال انجام شده است. در پایان چیزی برای همه وجود دارد.

اما آیا یک ورزشکار دارای یک تجربه خوب یا بد است بیشتر مشخص می شود نه با جایی که آنها در حال بازی اما که آنها در حال بازی. که هرگز مهم تر از آن است که در این زمان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به عنوان ما به تماشای حوادث وحشتناک گشوده و تظاهرات شکل و تغییر نگرش بسیاری از مربیان متوجه شده اند که آنها یا رفتن به حمایت از بازیکنان و مسائل آنها می خواهند به منظور بالا بردن و یا آنها در حال رفتن به صورت واکنش. آن را بخشی از کار در حال حاضر.

هر مایک Gundy سیاست و یا مورد نظر خود را در منابع خبری هستند واقعا مهم نیست. اگر بازیکنان در رختکن فکر می کنم او برای انجام این کار به هر دلیل دیگر از به خدمت و توانمند سازی افراد جوان را انتخاب کرده اند که بازی برای او مناسب نیست برای این دهه است.

Gundy داد بازیکنان خود را به دلیل سوال است که وقت و زمان دوباره. شاید این فقط یک تی شرت در نهایت به او اعتقاد دارند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن