هرچه در مورد مبل بادی به شما گفته اند، اشتباه است...و در اینجا دلیل آن است

مبل بادی اینتکس مدل 68556 یکی از مبل های بادی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که از طراحی شاد و با کیفیتی برخورد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبل بادی اینتکس مدل 68556 یکی از مبل های بادی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که از طراحی شاد و با کیفیتی برخوردار است.این مبل ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و در برابر برخورد آب و شرایط جوی مختلف بسیار مقاوم خواهد بود. به واسطه ساختار بادی و طراحی خاص، این مبل ظاهری فانتزی دارد و میتواند در پذیرایی در کنار مبلهای اصلی نیز قرار بگیرد. در سال ۷۲۶ لئون سوم فرمانهایی مبنی بر غیرقانونی بودن ستایش و نیایش تصاویر صادر کرد و دستور داد که ارتش او تمامی شمایلهای مذهبی را نابود کند. این بنا بزرگترین کلیسای زمان خود بوده و این امر برای ۱۰۰۰ سال واقعیت داشت تا این که کلیسای جامع در سیویل (Seville) اسپانیا ساخته شد. را در فروشگاه اینترنتی پیویو مشاهده نمایید و متناسب با نیاز و سلیقه ی خود اقدام به ثبت سفارش نمایید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر دلفت هلند است و اولین فروشگاه آن در سال ۱۹۵۸ میلادی در سوئد بازگشایی و پذیرای مردم شد. ᠎Po st was gener​ated  with GSA C ontent​ Gen er᠎ator  DEMO!

مبل بادی چهار نفره اینتکس بسته بندی کوچک و کم وزن ، ۴ تکه مجزا از هم ، قابل استفاده در داخل منزل ، با طراحی منحصر بفرد و زیبا مناسب برای ۴ نفر، دارای ۸ محفظه باد با پمپ باد جداگانه ، خوابگاه ، رنگ نخودی ، اتاق نشیمن ، تولید سال ۲۰۱۵ است . راه اندازی این محصول بسیار ساده است و شما میتوانید این مبل بادی زیرپایی دار اینتکس را به وسیله پمپ باد دستی اینتکس یا پمپ باد برقی اینتکس در کوتاهترین زمان از باد پر کنید و یا وکیوم کرده (تخلیه باد) تا به حالت اولیه خود باز گردد و به راحتی با خود حمل کرده و در هر محل دیگری که نیاز به مبل بادی دارید، آن را پمپ کنید. این کاناپه بادی از سه مخزن جداگانه باد می شود و همین چند مخزنه بودن خود یک ویژگی به شمار می اید تا در زمان زخمی شدن کار همه مبل پنجر نمی شود . این مبل بادی فوق العاده راحت اینتکس به صورت دو تکه میباشد که قسمت اول آن متشکل از مبل بادی است که اصلیترین عضو این مجموعه به شمار میآید و دارای نشیمنگاه بزرگتر و پشتی کمری با شیب ملایم است؛ و قسمت دوم شامل کوسن دایرهای شکل است که به همراه خود مبل بادی سه رنگ در بسته بندی این مبل تعبیه شده است و تحت عنوان زیر پایی از آن استفاده میشود و شما میتوانید پاهای خود را بر روی آن دراز کرده و ریلکس کنید و یا حتی به عنوان یک کوسن برای نشستن از آن استفاده نمایید.

معروفترین بازسازی ایا صوفیا توسط عبدالمجید یکم و زیر نظر دو برادر آرشیتکت سوئیسی به نام برادران فوساتی گاسپار و جوزپه و با کمک هشتصد کارگر بین سالهای ۱۸۴۷ و ۱۸۴۹ صورت گرفت. ابعاد مبل بادی جیر زیر پایی دار اینتکس در طولی به مقدار 109 سانتیمتر، عرض 104 سانتیمتر و ارتفاع 71 سانتیمتر سازمان یافته است که ایده آل برای استفاده افراد بزرگسال میباشد و به راحتی در گوشهای از مکان مورد نظر جای میگیرد. دفتر اینتکس کالا نیز مانند بقیه، در شهر تهران قرار دارد؛ تمامی سفارشهایی که در این وبسایت ثبت میکنید توسط پست برایتان ارسالشده و درب منزل میتوانید تحویل بگیرید. اگر نگران این هستید که مبل بادی که خریداری میکنید پس از مدتی کاراییاش را از دست بدهد، سوراخ شود و … مبلهای بادی چند کاره نیز از متفاوت ترین محصولات شرکت اینتکس محسوب می شود. وزن کم و بسته بندی کوچک این محصول با قابلیت جابهجایی و نصب سریع و آسان، این امکان را به شما میدهد که مبل بادی درجه یک اینتکس را در هر فضا و مکانی از جمله باغ، ویلا، منزل و حتی در مسافرت همراه خود داشته باشید و استفاده نمایید.

محصولات مشابه صندلی بادی طبی مدل 68572 intex در پایین صفحه و در قسمت محصولات مشابه به نمایش در آمدهاند و شما میتوانید از دیگر مبل های بادی اینتکس دیدن فرمایید. برای تعمیرات بدنه اولین کاری که باید انجام شود این است که قسمت آسیب دیده قایق را پیدا کرده و آن را علامت گذاری کنید و سپس بر روی یک قسمت صاف و سیقلی بدنه را پهن کنید طوری که کاملا زیر قسمت سوراخ شده صاف باشد ، چسب تعمیرات در بسته خود یک وصله 20 سانتیمتری دارد که باید به اندازه نیاز از آن برش دهید و به چسب اینتکس آغشته کنید و بر روی قسمت آسیب دیده قرار دهید و بلا فاصله یک تیکه چوب ام دی اف و یا کتاب و هر وسیله ای که صاف و سیقلی است را بر روی وصله بگذارید در این مرحله شما به یک وزنه سنگین حدود 5 یا 6 کیلو گرم نیاز دارید ، وزنه را بر روی چوب یا کتاب قرار دهید و حدود 6 ساعت در همان حالت بگذارید تا به صورت کامل پنچر گیری شود و چسب نیز کاملا خشک شود. ᠎Po᠎st w as g enerat ed  by GSA C​onte nt Ge nera tor ​DE MO!

آخرین مطالب