St. Paul قهرمان ژیمناست Sunisa لی: 'آن را سخت به ماندن مثبت است. من در تلاش'

در کمتر از یک سال Sunisa لی جهانی شده است به طور کامل وارونه تبدیل شده است. او تبدیل به یک نام خانگی در ماه او

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

در کمتر از یک سال Sunisa لی جهانی شده است به طور کامل وارونه تبدیل شده است.

او تبدیل به یک نام خانگی در ماه اوت گذشته با عملکرد خیره کننده در ایالات متحده ژیمناستیک قهرمانی و بنابراین در حالی که از طریق مبارزه با وصف ناپذیر آشفتگی.

در روزهای منتهی به ملی رقابت پدر جان کاهش یافت و از یک نردبان در حالی که کمک به یک دوست برش یک شاخه درخت. او متحمل آسیب نخاعی قرار داده است که او را در بیمارستان و در سمت چپ او فلج شده و از قفسه سینه به پایین.

به نوعی سنت پل ژیمناست بطری تا احساسات او و استفاده از آنها به عنوان سوخت در نظر گرفتن مقام اول در میله های ناهموار و در پایان به عنوان نفر دوم به بز سیمون Biles در تمام اطراف.

که روان شکیبایی قرار داده و لی بصورتی پایدار و محکم بر روی نقشه و موقعیت او را به دنبال کردن رویای مادام العمر از راهیابی به بازی های المپیک 2020 در توکیو. او را باید بیشتر از همان حرکت رو به جلو در میان سخت ترین سال های زندگی او است.

"گاهی اوقات آن را سخت به فکر می کنم این است که زندگی واقعی" لی گفت. "آن را مانند مسائل در فیلم. شما فکر نمی کنم آن را به اتفاق می افتد و سپس آن را ندارد. آن را قطعا آزمایش شخصیت من."

به عنوان اگر پدرش تصادف نیست به اندازه کافی برای مقابله با, لی, 17, شده است مجبور به نبرد از طریق سختی بیشتر در طول چند ماه گذشته.

او به تماشای بی اراده به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس به تعویق افتاد 2020 المپیک برای حداقل یک سال. او عقب نشسته به ناآرامی های مدنی در سراسر شهرهای دوقلو پس از جورج فلوید را کشتن. او سعی کرد به یک سنگ برای خانواده او به عنوان عمه و عموی او گذشت چند هفته از هم جدا.

همه در حالی که لی پناهگاه امن گرفته شده از او هم به عنوان میانه ژیمناستیک در لیتل کانادا تعطیل در میان ایالت محدودیت.

"من تا به حال برای مقابله با تعداد زیادی" لی گفت. "انگار تنها شده بسیار منفی در سراسر جهان است. آن را سخت به ماندن مثبت است. من در تلاش هستم."

چند هفته پیش لی مجروح چپ مچ پا پس از بازگشت به ورزشگاه. او در حال حاضر در یک پیاده روی بوت و کار با مربی جس Graba به شکل یک برنامه برای چند ماه آینده.

"به نظر می رسد مانند آن بوده است nonstop خبر بد" Graba گفت. "من فکر می کنم سخت ترین چیز برای او این است که با انگیزه ماندن در یک روز به صورت روز هنگامی که ما مطمئن نیستند که چه اتفاقی خواهد افتاد. ما صرف نزدیک به 10 سال برنامه ریزی برای این. آن را مانند همه چیز ساخته شده در اطراف بازی های المپیک 2020 و پس از آن همه تغییر کرده است."

که هنوز هم برای لی به معده به خصوص دانستن بازی های المپیک 2020 قرار بود برای شروع در یک زن و شوهر از هفته. "این فوق العاده عجیب و غریب," او گفت:. "من صحبت کردن به مربیان و گفتم من می میرم یک المپیک در حال حاضر.' این سخت است برای آمدن به مقابله با آن گاهی اوقات. من سعی کنید به فکر می کنم در مورد آن."

در این لحظات است که او می کند لی به یاد می آورد که همه چیز را او می خواهد برای به انجام رساندن است که هنوز هم در مقابل از او. او باقی مانده است در میان بهترین ژیمناست ها در جهان است و می داند که او نیاز به شروع به فکر کردن در مورد مسابقات المپیک هر چه زودتر به جای بعد.

"این سخت است برای ایجاد انگیزه در خودم گاهی اوقات چون من احساس می کنم از دست همه چیز" لی گفت. "این احساس بسیار متفاوت تر از سال گذشته است. من به یاد داشته باشید من در حال حاضر وحشت فکر کردن در مورد بازی های المپیک زیرا من می دانستم که آمدن سریع. در حال حاضر آن را احساس می کند مانند آنها نیست و در هر زمان به زودی از آنجا که همه چیز را نگه می دارد در حال تغییر است."

که در همه مورد و لی به احتمال زیاد باید به دنبال یک شبیه برنامه اگر او می خواهد برای آماده شدن برای مسابقات المپیک در سال آینده. که چیزی Graba در تلاش است تا چکش, خانه, در حالی که همچنین, مطمئن شوید به طرح مسائل بیش از حد در پیشبرد. او نگه داشته است معیار کلی تر از حد معمول با همه چیز هنوز هم در هوا.

"این واقعا سخت است چرا که ما نمی خواهیم او را به احساس می کنم مثل او را به خاطر در برداشتن قطعات" Graba گفت. "من می خواهم به سعی کنید برای جلوگیری از تنظیم او تا به یک هدف بزرگ تنها به آن گرفته شده دور دوباره. او تا به حال به اندازه کافی چیزهای برای مقابله با بیش از سال گذشته یا بیشتر."

به عنوان سخت به عنوان زندگی شده است, Lee سپاسگزار برای این زمان او به صرف با خانواده اش در طول چند ماه گذشته. زندگی او است که معمولا مصرف, ژیمناستیک, این یک گام به عقب را در یک زمان دشوار است.

که گفت: Lee هیجان زده بود به عقب بر گردیم به ورزشگاه در ماه گذشته. او گفت: آن را ارائه یک حس عادی اجازه می دهد او را به چفت در را به چیزی آشنا در یک زمان احاطه شده توسط بسیاری از ناشناختهها.

"من احساس می کردم که او کمی از دست رفته" Graba گفت. "آن را مانند یک بخشی از آنچه او می کند هر روز و ناگهان همه چیز متوقف شد. شما فقط می تواند آن را به عنوان به زودی به عنوان او را در ورزشگاه از روز اول و به نظر می رسید مانند وجود دارد وزن برداشته خاموش شانه های او. او احساس او می تواند در نهایت چیزی در مورد همه چیز که می گذرد."

به عنوان او در ادامه به ناتوانی او در سمت چپ مچ پا, Lee قول داد آن را روز به روز و بازگشت قوی تر از همیشه. آن را سخت به شرط در برابر او در این نقطه است.

"این قطعا نبوده است آسان سفر" لی گفت. "اما اگر من را به بازی های المپیک پس بدیهی است که آن را به ارزش آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب