لیون رئیس می پرسد PM پاکسازی به تجدید نظر رسید و از فصل فوتبال

لیون رئیس جمهور Jean-Michel Aulas درخواست مقامات فرانسوی به backpedal در تصمیم خود برای پایان دادن به فصل فوتب

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

لیون رئیس جمهور Jean-Michel Aulas درخواست مقامات فرانسوی به backpedal در تصمیم خود برای پایان دادن به فصل فوتبال زودتر از موعد در میان coronavirus بیماری همه گیر.

مردان لیگ لغو شد چهار هفته پیش با 10 دور مانده پاریس سنت ژرمن قهرمان و لیون به پایان رسید در خارج از اروپا در مکان هفتم است.

در نامه ای در روز دوشنبه به نخست وزیر فرانسه ادوارد Philippe و وزیر ورزش رکسانا Maracineanu, Aulas استدلال زودرس نتیجه گیری از فصل خواهد شد و عواقب فاجعه بار برای باشگاه ها است که می تواند در صورت ضرر و زیان US$760 میلیون دلار به ایالات متحده$980 میلیون.

در کنار امیان و تولوز — دو باشگاه تنزل مقام به بخش دوم — لیون در زمان عمل در مقابل لیگ اما تصمیم خود را در مورد پرتاب شد در هفته گذشته توسط یک پاریس اداری دادگاه. لیون در حال حاضر می خواهد در فرانسه بالاترین دادگاه اداری, شورای, دولت, برای صدور حکم در این زمینه است.

در این نامه Aulas گفت: واقعیت این است که لیگ فرانسه تنها در میان هفت اروپا لیگ به انتخاب کردن برای پایان زود هنگام باید متقاعد کردن مقامات به تجدید نظر خود را حرکت می کند.

در اروپا و هلند و بلژیک لیگ هم به پایان رسید خود را 2019-20 فصل زود است.

Aulas است استدلال برای لیگ فرانسه به فرصت داده شده به پایان خواهد رسید در اواخر ماه اوت با یک موقت حذفی سیستم اما با PSG ماندن قهرمان داده بزرگ آن منجر قبل از بازی متوقف شد.

"بوندسلیگا از سر گرفته مسابقات در مارس 16, اسپانیا خواهد شد و مسابقات در تاریخ 8 ژوئن. ایتالیا و روسیه و پرتغال را از سر گرفت جمعی آموزش و انگلستان در حال کار بر روی از سرگیری پس از ژوئن 19" Aulas نوشت. "چگونه می تواند به فرانسه نمی توان کاهش داد و به سرعت و خود را حرفه ای فوتبال بی ارزش؟"

در ژوئن 2, فرانسه انتظار می رود که دولت را بیشتر اطلاعیه های مربوط به فرانسه را مستند استراتژی خروج.

"بسیاری از تحولات و امید انتظار می رود در این تاریخ به طوری که فرانسه می تواند به تدریج به دست آوردن مجدد خوب پویا" Aulas گفت. "ما می تواند تصور کنید که 2 ژوئن نیز یک فرصت عالی برای اصلاح این اشتباه در مورد فوتبال و اجازه می دهد تا با سلامت پروتکل مورد استفاده در همه جا به نقطه شروع برای از سرگیری تدریجی از آموزش (در ماه ژوئن) و چرا یک سرگیری 2019-2020 فصل بیش از ماه جولای یا اوت؟"

لیون در ضمن هنوز هم امیدوار به رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ضرب و شتم ایتالیایی قهرمان یوونتوس 1-0 در ساق پا ابتدا از خود دور 16 بازی در فوریه. 26. به بازی برگشت در تورین متوقف شد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب