واشنگتن-بر اساس نوازندگان از جمله آلن سنگ Pearl Jam و دیو ماتیوز همه برای رهایی کنسرت - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

تمام در و جمعی از سازمان های غیر انتفاعی, عمومی, مقامات رهبران کسب و کار و بشردوستانه گروه اعلام کرده است که ح

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

تمام در و جمعی از سازمان های غیر انتفاعی, عمومی, مقامات رهبران کسب و کار و بشردوستانه گروه اعلام کرده است که حاضر کنسرت با واشنگتن سنگین-hitters به عنوان یک جمع آوری کمک برای COVID-19 امداد کار در دولت است.

با توجه به سیاتل تایمز کنسرت صف شامل Chewelah آلن سنگ و سیاتل شهر مورد علاقه Dave Matthews, Pearl Jam, Macklemore Brandi Carlile راسل ویلسون و Ciara پیت کارول Death Cab for Cutie بن Gibbard آقا مخلوط-A-Lot, Joel McHale, سیاه تن و مری لمبرت.

این کنسرت با حمایت آمازون خواهد livestream در آمازون موسیقی کانال Twitch در 7 p. m. دوشنبه. ضبط بهره مند خواهد شد و در دسترس در آمازون نخست پس از پخش.

همانطور که از هفته گذشته تمام در و را مطرح کرده و 20 میلیون دلار از آن $65 میلیون هدف و مشورتی هیئت مدیره تصمیم می گیرید که چگونه برای توزیع کمک های که خواهد شد به عنوان کمک های مالی به سازمان های غیر انتفاعی در دولت است.

تمام در و وب سایت می گوید: گروه هایی که دریافت کمک های مالی شامل سازمان ها با تمرکز بر جوانان بی خانمانی امنیت غذایی و کمک به کسب و کارهای کوچک و کارگران ثبت نشده. کمک های مالی را می توان در allinwa.org.

با توجه به بار 20 میلیون دلار مطرح شده تا کنون شامل سهم توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس و مایکروسافت Corp., Paul G. Allen بنیاد خانواده هوارد و شری شولتز نیک و لسلی Hanauer این بالمر گروه جیم و جان Sinegal و حضیض صندوق.

مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس نیز متعهد شده است برای مطابقت با کمک های مالی فرد زیر 1 میلیون دلار به مجموع 25 میلیون دلار.

"واشنگتن بود که در خط مقدم COVID-19 همه گیر و دولت ما خواهد بود در خط مقدم امن بازیابی" رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: در انتشار اخبار. "همه در و کمک به پر کردن شکاف ها در بودجه در سراسر کشور به ارائه کمک به کسانی که رنج می برند و به مقدمات لازم برای راه اندازی مجدد اقتصاد ما در امن و پشتیبانی و راه معقول."

رونق در livestream جمع آوری کمک های مردمی مطرح شده است و میلیون ها دلار برای coronavirus تلاش های امدادی محلی, ملی و بین المللی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن