بزرگ غربی شراب: Dobbes خانواده و مستغلات در ادامه سنت - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

نام او هنوز در بطری و همچنین به عنوان بسیاری از قوطی و به دلیل جو Dobbes قرار داده حق مردم در هزینه های کارخا

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

نام او هنوز در بطری و همچنین به عنوان بسیاری از قوطی و به دلیل جو Dobbes قرار داده حق مردم در هزینه های کارخانه شراب سازی و مارک های او ایجاد شده همچنان به موفقیت در مرکز شهر داندی, اورگان و فراتر از آن.

در سال 2017 Dobbes عمومی نقشه برداری از بازنشستگی خود را از Dobbes خانواده و مستغلات و شراب جو. به عنوان یک نتیجه, Gretchen Boock – Dobbes' اولین استخدام در سال 2002 بود ارتقا به مدیر عامل. اندی McVay که وارد در سال 2008 نقل مکان کرد تا به سر آب و موقعیت.

ترکیب آنها تولید بیش از 200 ، 000 مورد از شراب اورگان کشیدن از ویلامت و سرکش دره از جمله Seabreeze املاک تاکستان یک 214 هکتار کاشت فقط در غرب Eola-Amity تپه به تازگی تاسیس ون Duzer راهرو آمریکا Viticultural منطقه است. دو سال پیش آمد جو برای رفتن کنسرو شراب پروژه.

Dobbes و استعداد خود را به جمع آوری مشخصات ویلامت دره باغ های انگور و کار خود را در جنوب اورگان برای خواهر گریفین نهر برچسب ایجاد روابط آن را تحمل کرده اند. به همین دلیل syrah viognier و grenache بلان از سرکش دره باقی می ماند بخشی از Dobbes خانواده و مستغلات نمونه کارها.

توانایی به مقیاس تولید منجر به ایجاد شراب جو قابل ملاحظه قیمت نمونه از pinot نوآر pinot gris pinot blanc, chardonnay و آناناس است که ساخته شده با میوه از هر دو به پایان می رسد از اورگان به عنوان برچسب و قوطی بنابراین با افتخار نمایش. همین دلیل است که آنها ظاهر می شود بر روی بطری – و یا می تواند – با "اورگان" ذکر شده به عنوان آمریکایی Viticultural منطقه است.

Dobbes خانواده و مستغلات باقی می ماند لوکس با نام تجاری است که با تمرکز بر واحد تاکستان و آوا cuvée شراب.

McVay مسئولیت ها عبارتند از شراب نام سه نفر را که مهم هستند برای جو – همسر پاتریشیا Dobbes مادر آملیا و پسر گریفین. آملیا Dobbes پیوست Dobbes خانواده و مستغلات تیم بازاریابی در سال 2018 پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ایالتی اورگان. این Corvallis شده و در یک خط لوله برای Dobbes با Boock و McVay به عنوان افتخار فارغ التحصیلان.

Dobbes خانواده و مستغلات و شراب جو در نمونه کارها از شراب و مدیریت سرمایه و یک گروه مستقر در منطقه خلیج است که سرمایه گذاری در متعلق به خانواده wineries و شراب کسب و کار در ایالات متحده در سال 2017 Dobbes نه سکوت part-owner در امپراتوری او ساخته شده راه اندازی پس از بازنشستگی کسب و کار – دوندی موبایل Bottlers که شعار "برای شراب سازان با شراب سازان."

در طول مراسم تست کور صحنه در طول زمستان Dobbes خانواده و مستغلات به دست آورده و دعوت به ریختن شراب آن در 34 سالانه بین المللی Pinot نوآر جشن در مکمینویل. سازمان تصمیم گرفت برای به تعویق انداختن به جای انصراف از صف بنابراین Dobbes و دیگران خواهد بود بخشی از این برنامه در ماه جولای 2021.

در اینجا چند Dobbes شراب است که پانل های ما باید قضاوت کور و لذت می برد در ماه های اخیر. برخی را می توان در منطقه ای فروشنده و بطری مغازه ها و یا می توان آنها را دستور داد تا از کارخانه شراب سازی.

Dobbes خانواده و مستغلات 2018 گرند ماشین سواری Pinot نوآر ویلامت دره $30: شش سایت در ویلامت دره عامل به این گل سرسبد pinot noir for Dobbes است که قطاری از جوانی وعده های بسیاری سازان را از خود 2018s. زغال اخته, نوشابه, آلبالو خشک, تاریک, توت فرنگی و چای ادویه جات ترشی جات کمک به توصیف رایحه. زغال اخته و انار طعم گسترش این مشخصات که همراه با نوشابه, وانیل و ماندگار آبدار بودن. لذت بردن از با ژامبون دودی سرو-planked salmon یا نرم و خفیف پنیر.

Dobbes خانواده و مستغلات 2017 ویستا تپه تاکستان Pinot نوآر دوندی تپه $67: انگور از دوندی تپه رتبه در میان ترین آرزو در اورگان و مشخصات این تاکستان سر به فلک کشید در سال 2018 زمانی که مدیر فیلم/صاحب کارخانه شراب سازی فرانسیس فورد کاپولا خریداری 42-اموال هکتار. Dobbes شراب اندی McVay خود را تبدیل بسیاری به هشت بشکه شراب که suave و خشنود شروع با رایحه ی زغال اخته جم, سیاه, گیلاس تازه-جوز زمین و مرطوب زمین است. آن را پوست آبدار و گوشتی به عنوان زغال اخته و گیلاس مخلوط با ظرافت دربسته در محیط با مزه پرتقال در پایان برسد. پیشنهاد جفت شامل کبابی, گوشت, جگر چرب و پنیر نرم است.

Dobbes خانواده و مستغلات 2017 گرند ماشین سواری Syrah Rogue دره $30: Fortmiller و غروب تاکستان نظارت مور خانواده در جنوب اورگان شده اند بخشی از Dobbes منابع برای سال. این است که بی تردید syrah شروع با آن جذاب بینی بازی های وحشی, سیاه میوه و تفنگ فلزی. این عطر ترکیبی از زغال اخته و انار را برای شاداب و با نشاط نوشیدنی که ایده آل برای کباب کردن کرایه و پنیر گودا دودی.

شراب جو 2016 Pinot Noir, اورگان, $19: جو Dobbes راه اندازی این برچسب دوم پس از رکود اقتصادی پس از 9/11 حملات تروریستی به کمک اورگان pinot نوآر به دست بیشتر در قیمت مقرون به صرفه. به جای محرمانه آب شاگردان خود را در حال حاضر می توانید از جلو Seabreeze املاک تاکستان یک 214 هکتار و مستغلات سایت در ون Duzer راهرو. و این نادر برای پیدا کردن یک pinot نوآر است که به عنوان آسان برای وارد شدن در این قیمت. سیاه, گیلاس, مربا زغال اخته پخت ادویه و تازه, قطعه قطعه قارچ کمک به توصیف رایحه. وجود دارد بیشتر مربا آلبالو و توت فرنگی صورتی در کام به عنوان تمشک و توت قرمز اضافه succulence پیش از اتمام لیسیدن اسطوخودوس و Simpkin Blackcurrant سفر شیرینی.

جو برای رفتن NV آناناس, اورگان, $7: شراب جو همچنان به رشد به مواد غذایی کنسرو فضا با آن جو برای رفتن برند. Pinot نوآر و pinot gris هر دو نقش بازی در این بشاش و با طراوت گل رز که جای تعجب است که استخوان خشک در آن رویکرد و پروونس Provence در ظاهر آن است. رایحه توت فرنگی نان روغنی سفید هلو و نارنگی منجر به mouthwatering طعم صورتی تمشک و توت فرنگی-کمپوت ریواس. جو به رفتن در دسترس است در بیش از 30 متحده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب