در اطراف از راه دور: ستاره سلام ضروری کارگران - Sat, 20 Jun 2020 PST

از دست ندهید: "ایران ما بخوان: گرمی سلام به قهرمانان گمنام" – Harry Connick Jr. میزبان و انجام و در این دو ساع

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

از دست ندهید: "ایران ما بخوان: گرمی سلام به قهرمانان گمنام" – Harry Connick Jr. میزبان و انجام و در این دو ساعت خاص اختصاص داده شده به امریکا را ضروری کارگران است. Connick و فیلمساز دختر, گرجستان, هیئت مدیره RV برای یک سفر جاده ای برای تشکر و تجليل از قهرمانان که خطر جان خود را برای حفظ دیگران امن است. پیوستن به این جشن برخی از مشهور خود را بگیرید و یاد دهید از جمله ساندرا بولاک, Drew Brees, Queen Latifah, Brad Pitt, اپرا وینفری و رنی زلوگر. همچنین ویژه: اجرای برنامه توسط Jon Batiste Andra روز John Fogerty جیمی فوکس هربی هنکاک Cyndi Lauper, Little Big Town, Branford مارسیاس, Wynton Marsalis, Dave Matthews, Tim McGraw و بیشتر. (8 p. m. روز شنبه, CBS).

دیگر شرط

یکشنبه: جدید, درام, سریال "پری میسون" ممکن است آنچه شما انتظار می رود. این یک prequel مجموعه در افسردگی دوران لس آنجلس که در آن عنوان شخصیت (Matthew Rhys) هنوز برای تبدیل شدن به یک دادگاه titan. در عوض او یک مبارزه چشم خصوصی در مورد به حفر کردن به فیلمهای مورد. Tatiana Maslany و John Lithgow همچنین ستاره. (9 p. m., HBO).

پنج شنبه: پیش بینی بیشتر درام و شاید بیشتر خونریزی به عنوان محبوب کوین کاستنر برای فیلم "یلوستون" بازده برای فصل 3. پیوستن به این سری است که جاش هالووی ("از دست رفته") که نقش Roarke موریس صندوق با مدیر برنامه های بلند پروازانه در مونتانا که نگرانی Dutton خانواده است. (9 بعد از ظهر برترین شبکه).

شنبه: یک فصل جدید از "دیزل برادران" وعده های بیشتر mega ایجاد حماسه مانع و وحشی شوخی تر از همیشه. در بازکن, تاد LeDuc چالش های بچه ها به یک مسابقه کویر مجبور سنگین و دیزل دیو به کار در overdrive برای دریافت خود را ناتمام F100 در مسابقه-شرایط آماده است. (10 p. m., Discovery).

سهشنبه: "آمریکایی کارشناسی ارشد – تونی موریسون: قطعات هستم" یک فیلم مستند جدید در مورد افسانه ای نویسنده ای که صرف بیشتر از زندگی خود chronicling آفریقایی-آمریکایی را تجربه کنند. شامل: بازتاب از Morrison خودش و جدید مصاحبه با هیلتون Als, Angela Davis, Fran Lebowitz, والتر Mosley, سونیا سانچز و اپرا وینفری. (8 p. m., PBS).

شنبه: به عنوان پنجمین و آخرین فصل از "Greenleaf" آغاز می شود, خانواده و تلاش برای حفظ یک جبهه متحد پس از از دست دادن خود را وسیع ممفیس megachurch به باب Whitmore و هماهنگی و امید وزارتخانه است. اما اسرار گذشته و حال را که بسیار دشوار است به جلو. (9 بعد از ظهر خود را).

چهار شنبه: در جدید unscripted سری "ظروف سرباز یا مسافر داغ خانه" سازمان کارشناس و مربی کاساندرا Aarssen می آید به نجات از خانواده هایی که در حال از دست رفته در دریای قریب به اتفاق هرج و مرج و درهم و برهمی و هیچ ایده چگونه به آن را تعمیر. نشان می دهد با آغاز بکار back-to-back قسمت. (8 بعد از ظهر, HGTV).

پنج شنبه: کمدی, هیجان انگیز "جستجو حزب" که شروع زندگی در TBS راه اندازی آن فصل سوم در یک پلت فرم جدید. داستان در حال حاضر می یابد باند جاروب در محاکمه قرن پس از مندانه (Alia شوکت) و درو (iot) به اتهام برای این نیمه تصادفی قتل یک چشم خصوصی. (HBO حداکثر).

جمعه: از "47 سالانه جایزه امی در طول روز" را باید احساس های مختلف در این سال است. برای اولین بار پس از سال 2011 جایزه متحرک پخش در پخش شبکه. و چون از COVID-19 گیر این مراسم خواهد بود مجازی یک با گیرنده ظاهر می شود از خانه. جوایز جشن بهترین ها در اپرا صابون بازی را نشان می دهد در طول روز بحث برنامه ها و بیشتر. (8 p. m., CBS).

شنبه: Renée Zellweger برنده یک جایزه اسکار را برای او تکان دهنده منجر عملکرد در سال 2019 را "جودی." این فیلم شرح زیر است بازیگر و خواننده جودی گارلند در طی چه خواهد بود در سال گذشته از زندگی خود را به عنوان او تلاش می کند تا اواخر دهه 1960 باز گشت از طریق یک سری از فروخته شده را نشان می دهد در لندن است. (8 بعد از ظهر Epix).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن