Verizon, AT&T, تعهد به حفظ و عدم پرداخت مشتریان در خدمات - Fri, 24 Jul 2020 PST

ورایزون ارتباطات است ثبت نام خود را covid-تحت تاثیر قرار مشتریان در گسترش برنامه های پرداخت پس از تعهد برای حف

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

ورایزون ارتباطات است ثبت نام خود را covid-تحت تاثیر قرار مشتریان در گسترش برنامه های پرداخت پس از تعهد برای حفظ آنها متصل تمام شده در پایان ماه ژوئن است.

رئیس امور مالی مت الیس خواسته شده بود در این شرکت درآمد سه ماهه دوم تماس در مورد مشتریان که در صورت مشکلات مالی با توجه به همه گیر. او گفت: حدود 1.5 میلیون نفر در حال امضا زیر این تعهد است. از آن دسته از مشتریان حدود 300000 ساخته نشده پرداخت. AT&T روز پنجشنبه گفت که آن را به حال 338,000 nonpaying مشتریان.

با اتصال تلفن ضروری تاسیسات, ملت را بالا حامل های بی سیم از جمله ورایزون و AT&T, توافق به نگه داشتن در خدمت مشتریان حتی اگر آنها را نمی تواند صورتحساب خود را پرداخت.

نگه آمریکایی ها متصل تعهد منقضی شده 30 ژوئن. AT&T گفت: این کار برای حفظ مشتریان خود است. Verizon در نظر گرفتن پرداخت بدهی های مشتریان خود و گسترش آنها را بیش از چند ماه در بالای صورتحساب به طور منظم.

همیشه وجود دارد یک بخشی از مشتریان که نمی پرداخت صورتحساب خود را و اعداد با توجه به Covid "هستند و نه بیش از حد متفاوت به آنچه که ما همیشه دیده می شود" الیس گفت. "اعداد ما همین حالا نگرانی من است."

Verizon کنار $220 میلیون ذخیره نقدی در سه ماهه اول به پوشش nonpayments با توجه به Covid و این شرکت اضافه نمی کند که در مجموع در سه ماهه دوم حتی به عنوان گسترش coronavirus شتاب گرفته است.

"کسب و کار ما است به خوبی انجام" الیس گفت. "محیط اقتصاد کلان خواهد بود که بزرگترین تصمیم گیرنده که آیا ما باید برای تنظیم این ذخایر است. ما فقط باید صبر کنید تا ببینید که چگونه آن را بازی می کند."

Verizon سهام بودند تا با 1 ٪ کاهش به $56.40 در 11:33 صبح در نیویورک است. سهام پایین است 8.2% در این سال در مقایسه با 24 درصد سقوط برای AT&T و 34 درصد افزایش برای T-Mobile US, Inc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن