چارلی والترز: 'عادی' توپ بیسبال اتفاق نمی افتد در هدف زمینه این فصل

دوقلوها مینه سوتا لعنتی لیگ رکورد 307 صفحه اصلی اجرا می شود در فصل گذشته. در یک نقطه در سال گذشته وجود دارد صح

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

دوقلوها مینه سوتا لعنتی لیگ رکورد 307 صفحه اصلی اجرا می شود در فصل گذشته. در یک نقطه در سال گذشته وجود دارد صحبت از "عادی" توپ بیسبال با آزمایش آنها در humidors در برخی ballparks.

رشته کوه های راکی کلرادو استفاده کرده اند humidor برای عادی سازی توپ بیسبال به دلیل ارتفاع در دنور. این معلوم نیست که آیا این طرح می تواند تبدیل به واقعیت برای باشگاه های دیگر این فصل است. اما حداقل به 60 بازی فصل را آغاز کرده است یک humidor برای توپ بیسبال در هدف زمینه که در آن توپ های ذخیره شده در تجهیزات اتاق.

که باید یک خبر خوب برای دوقلوها که لذت می برد دو homers توسط Max کپلر در فصل بازکن در برابر White Sox در شیکاگو در شب جمعه است. در هدف زمینه در ماه جولای توپ بیسبال پرواز به خصوص به خوبی.

دوقلوها در حال کار بر روی یک طرح که در صورت تصویب توسط رژیم صهیونیستی. تیم Walz و مینه سوتا مقامات بهداشتی آنها امید خواهد اجازه می دهد تا طرفداران هر چند به صورت محدود برای حضور در بازی های بعد این فصل در هدف زمینه است. یک حدس خوب بسته به وضعیت coronavirus
خواهد بود در حدود 10 ، 000 نفر حدود یک چهارم از ظرفیت ورزشگاه.

تا زمانی که طرفداران واقعی می تواند در بازی در هدف زمینه انتظار می رود برای دیدن اندازه سر cutouts سابق, دوقلو, بازیکنان مشهور و برجسته دیگر Minnesotans در برخی از کرسی ها در تلویزیون زمانی که دوقلوها باز در برابر سنت لوئیس در روز سه شنبه.

دوقلوها نگاه کرده بود در بازی حذفی در نمایشگاه بازی در راه خود را به شیکاگو برای درب بازکن برابر White Sox اما به دلیل نزدیکی به پایان رسید تا در برابر توله به جای.

سیزده لیگ برتر داوران تصمیم گرفتند از بیس کوتاه فصل به دلیل coronavirus نگرانی. اما پارک-کلبه گراو و بتل دانشگاه گراد جف نلسونو Cretin-Derham سالن گراد علامت وگنر — هر دو لیگ خدمه chiefs — نه امید بستن به خارج.

"من آن را در نظر ندارد" نلسون, 55, گفت:. "من در نظر گرفته نشده بود در معرض خطر پزشکی است."

نلسون را آغاز کرده است او 23 فصل به لیگ داوری, ونگر, 48, خود 22nd.

سنت پل کن مور جونیور ترین شاغل داور در NBA را متحمل خواهد شد سلول های بنیادی درمان در ران چپ خود را در پرتلند سنگ., و خانم آینده برگشتی در اورلاندو فلوریدا. مور و 65 خدمه ارشد که officiated 19 NBA Finals هیچ برنامه ای برای بازنشستگی
و کار خود را 36th فصل در 2020-21.

دوقلوها را دریافت کرده اند چهارم-ترین شرط بندی اقدام به برنده سری جهانی در BetOnLine.ag, پشت, در, سفارش, یانکی ها داجرز و Astros. دوقلوها بازی نمی کند یانکی ها داجرز یا Astros در به طور منظم 60-بازی فصل.

تونی الیوا که در نهایت باید انتخاب شود به بیس بال از شهرت در, دسامبر, تبدیل 82 هفته گذشته است. سابق دوقلو با یک .304 عمر متوسط دریافت تاشو صندلی و چتر به عنوان هدیه از خانواده خود به تماشای این جوانان بازی بیس بال.

در تبدیل 82 تونی که یک دوقلو دستیار ویژه گفت: "هر زمان که شما هنوز زنده هستید و انجام آنچه دوست دارید انجام دهید من برکت. من خدا را شکر هر روز برای این فرصت. من می توانید به تماشای من خانواده و بچه های کوچک بازی و (دوقلوها) ballgames و من احساس خوب است."

این امر می تواند مناسب برای الیوا وارد بیس Cooperstown حرم در حالی که هنوز زنده است.

"اگر من به اندازه کافی خوش شانس برای دریافت به تالار مشاهیر این امر می تواند به خوبی قادر به گفتن "متشکرم" به افرادی که کشیده برای من تمام آن سال ها," او گفت:.

وجود هفت سابق, دوقلو فو در روز افتتاحیه فهرست اسامی, superfan Joel Thingvall امتیاز: John Ryan Murphy, دزدان دریایی; درو Butera, رشته کوه های راکی; Kurt سوزوکی, اتباع; Juan Centeno, Red Sox; Jason Castroفرشتگان و رنه ریورا و ویلسون راموس, Mets.

سرخپوستان' نزدیک براد دست از Chaska خریداری 150 دستکش بیس بال خفاش و توپ هدف قرار دادن قفس برای یک برنامه جوانان در کلیولند تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

تیمبرولوز-Lynx صاحب گلن تیلور 79 که کاوش فروش franchises و همچنین یک سرمایه گذار در مینه سوتا, ایالات FC روز دیگر به فروش می رسد اکثر علاقه در یک hog farm امکانات او ساخته شده است در Windom, Minn., در آوردن همکاران از هندوچین و ژاپن شروع به فروش گوشت خوک به آسیا.

Ex-Gophers پارچ مکس مایر از وودبری را ندارد Miami Marlins روز افتتاحیه 30 بازیکن در فهرست اما در دسترس است در تاکسی, گروه اگر مورد نیاز است.

Mal Scanlan موفق بود سر مربی تیم فوتبال مادر آلما دانشگاه سنت توماس به مدت شش فصل به فصل قبل از گذراندن یک سال به عنوان quarterbacks مربی برای Gophers. به عنوان سنت توماس " حرکت از بخش سوم به بخش من پایونیر لیگ برتر فوتبال در سال آینده Scanlan گفت: "آن را به سخت خواهد بود. من فکر می کنم این چالش نیست توانایی جذب بازیکنان — وجود دارد مقدار زیادی از بازیکنان فوتبال در غرب میانه بالا که ثابت کرده اند آنها می توانید بازی را در سراسر کشور — اما جنبه های مالی از همه چیز.

"شما در حال بازی در دو ساحل لیگ و بیایید می گویند شما در حال گرفتن 100 نفر است که مقدار زیادی از پول. منظورم این است که در آن درآمد از آینده ؟ که یک گام بزرگ است. اما من آرزو می کنم آنها را به خوبی."

خودی می گویند وجود خواهد داشت هیچ سنت توماس-St. john's رقابت فوتبال بازی است که برنامه ریزی شده برای نوامبر. 7 در ایالات متحده بانک ورزشگاه به دلیل مینه سوتا کنفرانس ورزشی بین دانشکده قصد دارد برای به تعویق انداختن ورزشی دیگر از گلف این سقوط به دلیل COVID-19. آمریکا بانک ورزشگاه آخرین جمعه آماده نیست به اعلام قیمت بلیط و یا در دسترس بودن.

سابق سنت توماس آکادمی فوتبال کاپیتان برایان Ragatz, که رفت به بازی به صورت جان Gagliardi در سنت جان شده به نام رئیس جمهور از مدارس کاتولیک مرکز تعالی برای قلمرو مذهبی اسقف اعظم از سنت پل/مینیاپولیس.

ورودی شرق ریج گلف باز کیرا Venne را در دبیرستان ملی دعوتی در Pinehurst, N. C., Aug. 3-5.

سابق هنری Sibley و St. Scholastica QB ژاک ادواردز امضا کرده است با لهسپیتلت تیم در اسپانیا.

داگ Risebrough, 66 سابق وحشی GM باقی می ماند یک مشاور برای نیویورک رنجرز.

تامی تامپسون, 67, فاضل سابق وحشی دستیار جنرال موتورز که وکیل است نوشته شده است کتاب "سفر به آزادی" در مورد حقوق مدنی. او همچنین می نویسد: یک ستون برای هاکی اخبار و جایگزین است و آموزش در Eagan. در ضمن او کمرنگ 50 پوند است.

در شش دور که North Oaks " فرانکی Capan در بازی های اخیر ایالتی مینه سوتا باز و دولت تازه کار, مسابقات گلف, ورودی دوم در سواحل خلیج فلوریدا بود قابل توجه 25 زیر پر.

جیمی ویلیامز دیرین Gophers بسکتبال مردان دستیار است, زندگی در فلوریدا با بیماری پارکینسون.

هکرها که یک فصل بلیط لیست انتظار 137,000 نام با سالانه تجدید رای 99 درصد آمریکا پرشور طرفداران ورزش با توجه به تجزیه و تحلیل 123 حرفه ای تیم ها در NBA, NFL, NHL و MLB توسط فوربس.

ورودی ارشد Ellie Dague, که دارای دختران کلاس A state basketball قدرت Henning بالا و حرفه ای به ثمر رساند رکورد 1,785 امتیاز متعهد است به ایالتی داکوتای شمالی.

دیل Honeck که بازسازی جنوب غربی دولت مردان بسکتبال برنامه ای است که یک بار تا به حال این کشور طولانی ترین بخش دوم از دست دادن رگه (46 بازی از 1971-73), گذشت, هفته گذشته در سن 73.

کن Bergstedt به تالار مشاهیر کشتی مربی که به رهبری الکساندر رمزی بالا به سال 1960 دولت قهرمانی به تازگی درگذشت در سن 97.

گرانویل (مادربزرگ) Smith, سالن از شهرت پارک بالا بیس بال مربی که تیم برنده 14 کنفرانس قهرمانی گذشت در سن 98 روز دیگر در کاتیج گرو.

چاپ نکنید که

Dalvin طبخ باید در نهایت بوده است متقاعد شده او تا به حال تقریبا هیچ اهرم برای نگهداری از شروع Vikings اردوگاه های آموزشی در روز سه شنبه. اگر کوک که تبدیل به 25 ماه آینده نمی شد به نشان می دهد تا او را از دست دادن یک سال از واجد شرایط بودن نسبت به نامحدود رایگان آژانس.

آن را فراتر از قلمرو امکان است که وایکینگ ها را در نظر تجاری طبخ اگر آنها می تواند یک دور دوم پیش نویس انتخاب کنید. مشکل این است که طبخ تا به حال بسیاری از آسیب های محدود کننده خود را در هر فصل و ارزش بازار به حدود 10 میلیون نفر است.

در سال گذشته وایکینگ ها در میان NFL بالا هشت تیم در حقوق و دستمزد. در این سال: 18.

در حالی که وایکینگ ها هنوز هم نیاز به یکی دیگر دفاعی lineman و offensive lineman سابق Vikings رایگان عوامل Everson Griffen و جاش کلاین بدون علامت باقی می ماند.

Vikings مربی مایک زیمر را سه سال تماس با فرمت رسیده در هفته گذشته تخمین زده می شود ارزش نزدیک به 20 میلیون دلار است.

مگر اینکه coronavirus متهم به طور قابل توجهی 12-بازی NFL فصل به طور منظم به جای 16 به نظر می رسد به احتمال زیاد.

کلمه در بسکتبال محافل است که Kevin Garnett را که می خواهد به خرید تیمبرولوز از گلن تیلور شامل دو میلیاردرهای از کالیفرنیا و یکی دیگر از فلوریدا. Garnett سرمایه گذاری است گفت: به 200 میلیون دلار و او را سر
بسکتبال عملیات با اقتدار به نام جنرال موتورز و مربی است. درخواست قیمت انتظار می رود که حدود 1.2 میلیارد دلار است که همچنین شامل سیاه گوش.

گارنت نیز بخشی از یک گروه است که تلاش برای آوردن NBA حق رای دادن به سیاتل.

وقتی پرسیده شد که سه هفته پیش توسط مطبوعات پیشگام, تیلور, که متعلق به گرگ 26 سال بستری شده فکر کردن در مورد فروش تیم است.

"شما در مورد آن فکر می کنم از آنجا که شما می خواهید به انجام همه چیز مثبت است و ما به نوعی گیر در چیزهای منفی در حال حاضر," او گفت:.

این معلوم نیست که آیا Tom Thibodeauبه احتمال زیاد جدید نیکز مربی که در حال کار بر روی پنج سال معامله اتحاد خارج-مجموعه ای از مقررات است که پاک کردن 8 میلیون دلار او هنوز هم بدهکار توسط تیمبرولوز.

دوقلوها باقی می ماند روشنفکر به تمدید قرارداد برای ace خوزه Berriosکه تلاش می کرد در برابر White Sox در روز جمعه. اما وجود دارد هیچ زمان مذاکرات.

Ex-لاک پشت نقب زن امیر Coffey ساخته شده است که 15 بازیکن L. A. Clippers فهرستی برای NBA فصل است که رزومه در روز پنج شنبه در اورلاندو فلوریدا.

مربی Doc Rivers دوست دارد Coffey را تطبیق پذیری و امیر که تبدیل 23 ماه گذشته است انتظار برای دریافت یک قرارداد چند ساله به ارزش حدود 2.5 میلیون در سال آغاز با شروع 2020-21 فصل است.

ورودی هفت پا, Minnehaha, آکادمی ارشد Chet Holmgren رتبه شماره 1 دبستان در کشور توسط ESPN در حال حاضر بالاترین امتیاز مینه سوتا دبیرستان بسکتبال بازیکن در تاریخ است. افراد نزدیک به Holmgren می گویند او هنوز به مقصد Gonzaga اما اگر او قرار می دهد وزن خود را بر روی 7-پا قاب NBA G لیگ است که پرداخت بازیکنان نخبه آنجا که $500,000 به انتخاب کردن دور از کالج می تواند تبدیل شدن به یک نظر.

Holmgren صرف تابستان مخلوط کردن وزن های آموزشی با برخی از تکنیک های بوکس.

در ضمن به نظر می رسد مانند آن را می توان در دو فصل در گنزگا برای Jalen Suggs قبل از میننهها آکادمی گراد خواهد بود آماده برای NBA. Suggs به تازگی شروع کلاس های ترم تابستان در گنزگا.

وجود دارد buzz که برخی از ایلینوی مدارس می خواهید از این بخش من Missouri Valley کنفرانس و که می تواند منجر به فروپاشی از لیگ. اگر که رخ می دهد, آن می تواند یک فرصت برای اجلاس لیگ به اضافه فوتبال است. همه از آن به نظر می رسد ایده آل برای دانشگاه سنت توماس است که می افزاید: Tommies برای 19 ورزشی در سال 2021 به حرکت به راحتی از پایونیر لیگ.

به دنبال سنت توماس " مردان هاکی برنامه برای پیوستن دوباره آغاز شده مرکزی دانشگاهی هاکی انجمن.

سنت توماس جمهور جولی,Sullivan, آگهی Phil Esten و اجلاس لیگ کمیسر تام Douple خواهد بود به ویژه در شهرهای دوقلو Dunkers زوم مجازی جلسه در روز یکشنبه است.

ورود به سطح قرارداد روسیه جناح کیریل Kaprizov به تازگی امضا شده با وحشی شامل $92,500 در هر فصل امضای جایزه. Kaprizov, 23, شده است فوق العاده در Kontinental لیگ هاکی اما این تمام سبک های مختلف از بازی از NHL که در بورس هستند تاکید کرد. در KHL عبور است تاکید کرد.

انتظار بلومینگتون جفرسون گراد برایان Dutcherکه فصل گذشته مربی سن دیگو دولت مردان تیم بسکتبال به 30-2 رکورد به زودی قبول شش ماه تمدید قرارداد است که خواهد شد بیش از 1 میلیون دلار در سال است.

Dutcher, 60, پسر سابق Gophers مربی جیم Dutcher, که 87 و به خوبی انجام می دهند زندگی در ادینا.

"هنوز هم perking" جیم گفت.

تونی Leseman سابق Gophers بیس بال standout شده است که مدیر پذیرش در مادر آلما Cretin-Derham سالن برای 13 سال است که ترک برای پیوستن به مور خودرو گروه که شامل سه دختر دوقلو شهرستانها نمایندگی.

"من خیلی هیجان زده" Leseman, 37, گفت:. "من هرگز به دنبال ترک CDH. من دوست دارم آنچه من انجام می دهم اما شما همیشه باید به باز کردن گوش. پس از جو (مور) و برادران (به تازگی) خریدم که سوم نمایندگی (اصلی موتور در آنوکا) آنها رو از یک شرکت است که به دنبال انجام برخی از چیزهای سرد و تا جایی که فرصت آمد.

"این خیلی برای من خوب به تصویب برای کار با آن خانواده و آن شرکت است. من فکر می کنم من می خواهم بازی چه اگر بازی را برای همیشه اگر من به آن نگاه کنید."

Leseman باقی خواهد ماند و در Cretin-Derham سالن به کمک ورودی اول کلاس و سپس شروع کار جدید به زودی پس از روز کارگر.

شنید

باشگاه جمهور دیو سنت پیتر پرسید که آیا دوقلوها هستند به عنوان استعداد سال گذشته به عنوان تیم که برنده 101 بازی: "بر روی کاغذ شما می توانید استدلال می کنند بهتر است. جاش دونالدسون باعث می شود ما بهتر است. من فکر نمی کنم که هیچ شکی نیست که سالم Rich Hill و Kenta Maeda باعث می شود ما بهتر است. اغل گاو یا حشم بود که بسیار خوب از یک سال پیش به عقب دست نخورده. این یک تیم با استعداد از آن یک تیم را یک تیم با تجربه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن